zpět na výpis
zpět na výpis

B tým

Design & Branding

Jsme brněnské kreativní studio specializované na budování silných značek. Základem naší práce jsou mnohaleté zkušenosti s brandingem, designem a tvorbou obsahu. Tvoříme, protože nás to baví. To je takový hlavní slogan všech ve studiu. Uvědomujeme si, že nám vkládáte do rukou velkou zodpovědnost, a proto vše důkladně promýšlíme a konzultujeme s vámi. Konkrétní věci u nás vždy řešíte přímo s lidmi, kteří na vaší značce pracují.

+420 608 820 107
studio@davidgec.cz
www.btym.cz

IČ: 29377358

DIČ: CZ29377358

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Richard: Život začíná na dně

Stál před námi rebranding celé značky a tedy hlavně pivních etiket. Odkryli jsme příběh světáka a bohéma a dostali ho na etikety. Pivo je o příbězích, a proto je na každé etiketě Richard v jiné roli s jinými rysy. Výsledek naší práce nakonec získal i cenu za nejlepší sérii pivních etiket na světě v soutěži World Beer Awards 2019.

realizováno 2019

Naturinka: Mýt se krásně

Naturinka je svět voňavých přírodních produktů. Do jejího sortimentu patří tradičně vyráběná mýdla, šampóny a další kosmetika. Celá značka prošla rebrandingem zvýrazňujícím čistotu a přísady. Vedle strategie jsme vytvořili vizuální koncept - desítky obalů, design a obsah webových stránek a výzdobu nové prodejny.

realizováno 2021

Rozařín: Bez svitu by vína nebylo

Spolupráce s panem vinařem Janouškem z Vinařství Rozařín byla snová. Snažili jsme se v nové vizuální identitě zobrazit atmosféru, která se ve vínech odehrává. Rozzářené etikety, příběh růže, poetiku celé jejich práce. Třešničkou na dortu bylo získané ocenění Obal roku.

realizováno 2020

Moravský podzim 2021: Návrat ke kořenům

Vytvořili jsme podobu již třem ročníkům festivalu Moravský podzim. Letošní se navracel ke kořenům. Jeho nosným tématem se stal podzim, tak jak jej všichni známe. Vznikl unikátní typo-grafický jazyk, který je charakteristický svou natura-listickou podobou. Stejně jako příroda na podzim. Usíná a umírá. Avšak nijak potichu, ale hlasitě!

realizováno 2021

Freedom: Život je bohatství

Společnost Freedom nabízí unikátní produkt - Privátní finanční audit, který eliminuje chyby ve výpočtu státního zabezpečení a přiblíží zákazníky k realizaci jejich finančních cílů. Vizuální identita pracuje s prvky z oboru - linií grafů a linkou, která protkává život. Zkušené a úspěšné lídry společnosti poté skvěle prezentují jejich fotografie.

realizováno 2021

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Harry: Pivovar s tvrdým názorem

V Brně vzniká nový pivovar. Zadání klienta bylo nad míru jasné. Vytvořit brand, který odráží všechno, co je skutečně brněnské a všichni milovníci piva v něm uvidí ty pravé hodnoty a relax po svých náročných pracovních dnech. Rozhodli jsme se proto přijít s něčím nekonvenčním. Vytvořili jsme vizuální identitu a komunikační koncept bez studu.

realizováno 2021

Mezi sklepy: Tu je každej sám sebú

Vinařství Mezi sklepy z Čejkovic, příběh, který začal naším teambuildingem v jejich sklípku. Zjistili jsme, že jsou to pánové s mnoha příběhy a značným svérázem. O to větší radost nám udělali, když se poté ozvali se zájmem o rebranding jejich vinařství. Chtěli jsme se vyhnout klišé, využili jsme tedy čejkovické mluvy a svérázu. No, výsledek...

realizováno 2020

Cider Richard: Hříšně osvěžující

Po úspěšné spolupráci na rebrandingu pivu Richard jsme se pustili do dalšího, chuťové buňky hladícího produktu. Jsou jimi cidery. Bývalá značka ciderů Eden od stejného výrobce se zařadila do rodiny a vznikla poetická řada Richardových ciderů. Jsou jimi další jeho příběhy, no spíše lásky. Milostná, provokativní tonalita je základem jejich identity.

realizováno 2021

VIM: Na cestě ke vzdělání

Středisko služeb školám Jihomoravského kraje atd. atd., krajská příspěvková organizace, potřebovala modernizovat svou komunikaci. Tato organizace se zabývá zejména školením pedagogů, zjednodušením vedení škol a volnočasovými aktivitami studentů. Vytvořili jsme nový název, komunikační koncept a samozřejmě i vizuální identitu.

realizováno 2021

Vážka spojuje

Dlouhodobě pracujeme s tradičním výrobcem českých balících papírků Vážka. Značce jsme vypracovali značkovou strategii, ze které vycházel komunikační koncept. Kampaň využívá rozmanitosti zákazníků a podání papírků z ruky do ruky s claimem „Vážka spojuje“. Na sociálních sítích pracujeme s upravenými pořekadly podporující tradici výrobku.

realizováno 2020

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Fond Proni a porodnice FN Brno: Informativně a přehledně o důležitých otázkách

Zrodil se nový nadační fond pomáhající ženám v rozpuku, očekávání i v podzimu života. Nazvali jsme jej jednoduše a výstižně... Proni. Web vysvětluje činnost a umožňuje pomoc. Zároveň však vznikl i web porodnic FN Brno, kde budoucí rodiče přehledně získají všechny podstatné informace o důležitém momentu jejich života.

realizováno 2021

Vinařství Rozařín: Jednoduchý e-shop

S vizuální identitou Vinařství Rozařín vznikl i jednoduchý e-shop a nový web prezentující kolekce vín nazvané Rozbřesk, Soumrak a Záblesk. Web umocňuje nový komunikační styl značky, představuje rodinu vinařů Janouškových a vypráví tajemný, poetický příběh vín z Rozařína. S přehledem zde nakoupíte vína do vašich zásob. Podívejte se sami.

realizováno 2020

Solitea: Funkční web nadnárodní společnosti

Společnost Solitea je velkým evropským hráčem na trhu se systémy podporujícími chod firem či institucí. Spolu s programátory a experty na UX, SEO a konverzi jsme vybudovali web, který prezentuje desítky produktů a řešení. Působí čistě a navádí zákazníka přesně tam, kam je třeba.

realizováno 2021

U Richarda: Rozvoz jídla přehledně

Doba přinesla změny v oboru gastro. Restaurace se musely zaměřit na rozvoz jídla. Náš věrný zákazník Richard chtěl proto nový web, kde by představil rekonstruovanou restauraci, ale hlavně pohodlně obsloužil zákazníky pomocí rozvozového e-shopu. Vyzkoušet jej můžete sami. Dobrou chuť.

realizováno 2021

Vážka: Prezentační web tradičního českého výrobku

Neexistuje známějších papírků. Vážkám jsme vytvořili strategii, komunikační koncept, redesign obalů a také web, který by prezentoval všechny výrobky a propojil je s novou kampaňovou komunikací. Ilustrace vhodně doplňují hlavní přínosy produktu nebo třeba výrobní proces. Předpokládaný termín spuštění webu: 1. 1. 2022.

realizováno 2021-2022

Když jsme oslovili studio David Geč s nabídkou, aby vytvořilo programový katalog festivalu Moravský podzim, ani v nejmenším jsme netušili, jakou lavinu jsme tím strhli. Kreativci nám totiž předložili něco, co jsme vůbec nepožadovali, ale čemu se nedalo odolat – a sice kompletně novou a pro nás zcela netradičně pojatou vizuální koncepci akce. Ze dne na den jsme tedy stáli před otázkou, zda se pokusit festival pojmout zcela jinak, než bylo původně zamýšleno, což s sebou pochopitelně neslo šibeniční termíny pro všechny fáze kampaně. Riskli jsme to a dodnes toho nelitujeme – naopak.

Když jsme oslovili studio David Geč s nabídkou, aby vytvořilo programový…

Kateřina Konečná, vedoucí oddělení PR a marketingu Filharmonie Brno

Dokázali jste vystihnout a stvořit něco, co jsme neuměli celou dobu zhmotnit.

Dokázali jste vystihnout a stvořit něco, co jsme neuměli celou dobu…

Petr Kobzík, Pivovar Richard a společnost Ekoprodukt

Díky studiu David Geč dostala naše dosavadní grafická práce nový rozměr. Během naší spolupráce došlo k vytvoření řady nových originálních značek nejen pro nás, ale i pro naše zákazníky. Oceňujeme nejen jejich kreativitu a originalitu, ale také flexibilitu a rychlost při práci na dalších a dalších projektech.

Díky studiu David Geč dostala naše dosavadní grafická práce nový…

Lucie Vrtková, delfortgroup AG

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno