zpět na výpis
zpět na výpis

Fast Forward s.r.o.

Jsme komunikační fullservisová agentura.

Od roku 2001, kdy jsme vstoupili na reklamní trh, pomáháme svým B2B i B2C klientům a jejich značkám růst a zdokonalovat se. S nimi rosteme a zdokonalujeme se i my.

Cítíme, jak důležité je nebýt pro naše klienty jen dodavatelem, ale především opravdovým partnerem v dobrém i ve zlém. Jsme hrdí na vztahy, které jsme si za ta léta vybudovali s našimi klienty, a na projekty, které jsme díky tomu dokázali společně uvést do života.

Žádný klient není příliš malý nebo velký, proto v našem portfoliu najdete jak nadnárodní velké korporace, tak i lokální malé firmy a značky. Všem věnujeme stejnou péči a servis.

Abychom našim klientům mohli nabídnout ještě lepší služby, spojili jsme se v roce 2013 se silným nadnárodním partnerem a stali se součástí největší celosvětové sítě komunikačních agentur Young & Rubicam.

Víme, že základem úspěchu jsou schopní lidé. Náš stabilní a sehraný tým je tvořen profesionály, kteří žijí marketingem a reklamou. Mnohaletou praxi v oboru a nabyté zkušenosti dokážeme ve své práci plnou měrou využít tak, aby i každý náš klient mířil „FAST FORWARD“.

545423021
petra.dundalkova@fastforward.cz
www.fastforward.cz

IČ: 26256258

DIČ: CZ26256258

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Branding Better Snacker

Vytvoření názvu a logotypu produktové řady ovocných moštů a lyofilizovaného ovoce a zeleniny. Následně jsme připravili pro všechny nově uváděné produkty etikety a zároveň jsme fungovali jako technologičtí konzultanti pro obalový design.

realizováno 2017

Anketa dobrovolní hasiči roku

Vytvoření vizuálního stylu akce a jeho implementace do reklamních nosičů a tiskovin pro roadshow. Grafika se dále promítá také do následného slavnostního vyhlášení výsledků ankety v rámci galavečera za účasti známých osobností ČR a SR za přítomnosti kamer České televize. Agentura se spolupodílí rovněž na organizaci roadshow a galavečera.

realizováno každoročně od 2015

Vizuální komunikace Ankety Stavby století 1918 - 2018

Návrh grafické koncepce ankety, publikace a putovní výstavy k projektu "České a slovenské stavby století - 1918 - 2018" u příležitosti 100. výročí vzniku Československa.

realizováno 2018

Vizuální komunikace pro BVV

Pravidelné zpracovávání kreativních grafických vizuálů k různým veletrhům pro BVV.

realizováno každoročně od 2007

TFS Road Trip 66

Pro našeho dlouhodobého klienta Toyota Financial Services CZ & SK jsme vytvořili kompletní vizuální podobu atraktivního incentivního programu Road 66, kdy majitele nejúspěšnějších dealerství v obou zemích tuto legendární cestu absolvovali na ikonických vozech značky Cadillac a na motorkách Harley Davidson - pozvánky, web, dárky, newslettery.

realizováno 2016 - 2017

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Regionální kampaň pro BVV

Návrh a realizace regionální kampaně pro zvýšení atraktivity a s tím související návštěvnosti BVV jak pro veřejnost, tak i pro podnikatele. Realizace zahrnovala návrh strategie a copywriting, výběr vhodných typů modelů, jejích profesionální ateliérové nafocení a následné grafické zpracování do výsledného vizuálu kampaně.

realizováno 2017

Mediální strategie Hair Clinic

Kreativní návrh a produkční realizace televizního spotu k produktu Hair Clinic od Omega Pharma. Klientovi jsme také pomohli televizní kampaň naplánovat a zakoupit atraktivní prostor v českých médiích.

realizováno 2013

Mediální strategie MultiImun

Návrh story boardu a následná realizace reklamního spotu na vitamínový doplněk stravy pro děti s názvem MultiImun. Součástí byla také realizace rozsáhlé televizní kampaně.

realizováno 2013

Logotyp Moravský zemský fotbalový stadion

Úspěšný návrh logotypu nově vznikajícího Moravského zemského fotbalového stadionu za Lužánkami v Brně.

realizováno 2017

Walter AG, 100 let

Cílem kampaně bylo vytvoření klíčového vizuálu a řady reklamních předmětů a dárků pro obchodní partnery zahrnující odkaz na 100 let fungování společnosti.

realizováno 2019

S agenturou Fast Forwards s.r.o. (dále jen „FF“) spolupracujeme 15 let jak na území České, tak i Slovenské republiky. Původním záměrem bylo zajištění všech s reklamou souvisejících aktivit (od hlavičkových papírů až po reklamu v médiích, různé weby atp.) až po organizaci různých eventů (setkání s prodejci, konference atp.). Díky flexibilitě zaměstnanců FF, jejich proaktivitě, osobnímu přístupu a minimální chybovosti jsme se rozhodli posunout i směrem k organizaci různých teambuildingů.

FF nám pomáhá i s kreativitou při tvorbě různých materiálů, což v případě měnících se pravidel Corporate Identity a jejich poměrné složitosti nebývá vždy zrovna jednoduché.

Rozhodně s FF hodláme spolupracovat i nadále.

S agenturou Fast Forwards s.r.o. (dále jen „FF“) spolupracujeme 15 let jak na území…

Aleš Kamaryt, CEO, Toyota Financial Services Czech, s.r.o.

Na spolupráci se společností Fast Forward si vedle vysoké profesionality služeb a agenturních pracovníků vážíme zejména aktivního osobního přístupu k našim potřebám a požadavkům. Velmi oceňujeme jejich kreativní přístup a široké a dlouholeté praktické zkušenosti, které umožňují časovou flexibilitu poskytování služeb a rychlá řešení. Všechny tyto uvedené oblasti jsou pro naplňování poslání a cílů naší organizace klíčové a musí fungovat v rámci jednoho poskytovatele.

Na spolupráci se společností Fast Forward si vedle vysoké profesionality…

Jiří Bezděk, Prezident spolku Svatý Florian – Dobrovolní hasiči roku, z.s.

S agenturou Fast Forward spolupracujeme již dlouhá léta a můžeme říci, že je na ně spolehnutí a jsou naprostí profesionálové ve svém oboru. U charitativního projektu Nikon kalendář je důležitý zejména osobní přístup v komunikaci se širokou veřejností, nadacemi a médii, což Fast Forward zvládá skvěle. Vše tak funguje zcela dle našich představ.

S agenturou Fast Forward spolupracujeme již dlouhá léta a můžeme říci,…

Eva Čížková, marketingová ředitelka NIKON CEE GmbH

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno