zpět na výpis
zpět na výpis

AETNA, spol. s r.o.

Našim každodenním chlebem jsou nápady, které přináší klientům obchodní úspěch.

Pomáháme klientům prodávat zboží i služby a zvyšovat povědomí o jejich značce. Dáváme značkám příběh a definujeme pozici. Vymýšlíme strategie.

+420 602 577 493
stastny@aetna.cz
www.aetna.cz

IČ: 49969757 plátce DPH

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

ELITA - firemní magazín

Kompletní realizace firemního magazínu, který vydáváme čtvrtletně od roku 2013. Každé číslo je unikátní skloubením odborných článků s life stylem, kulturou, cestováním či sportem.

realizováno 2013 - 2017

Magazín OC Nový Smíchov

Magazín pražského OC Nový Smíchov několikrát ročně oblékáme do zcela nového hávu. Fotíme modely v aktuálních fashion kolekcích, zpovídáme známé osobnosti (Tomáše Berdycha, Marka Ebena, Gabrielu Soukalovou či Jirku Mádla), vybíráme to nejlepší a nejzajímavější z obchodů a ladíme aktuální číslo od úplného základu tak, aby bylo originálem a unikátem.

realizováno 2015

To je pohodlíčko


Na nové brand platformě “Pohodlíčko” jsme v roce 2014 postavili komplexní komunikaci ekologické podestýlky Asan jihočeského výrobce Tommi. V intencích brand platformy ”Pohodlíčko” komunikujeme již třetí rok - vytváříme veškerou vizuální kreativu a copywriting pro široké spektrum komunikačních nástrojů.

realizováno 2014 - 2017

Corporate Identity

Pro příjemce kreativního voucheru 2016 jsme vytvořil novou korporátní identitu, vtělenou do corporte identity manuálu.


realizováno 2016

Bojuj o vyšší hodinovku

Originální komunikační hřiště jsme vytyčili pro nového hráče na trhu s brigádami - společnost Tymbe. Klíčovým benefitem Tymbe je možnost vysoutěžit si co nejvyšší hodinovou sazbu prostřednicvím aukcí. Právě tento benefit tvoří hlavní komunikační message kampaně: Boj o co nejvyšší hodinovky.

realizováno 2017

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Stavte s YQ

Edukační kampaň s odvážným konceptem YQ, v níž je každý prodejní argument podpořen tvrdými daty a racionálními rozhodnutími. Navrhli jsme OOH, direct mailing, točíme video, realizujeme inzerci a rozšiřujeme koncept do produktových řad v ČR i SK.

realizováno 2015

Jak neutopit firmu

Kampaň na cloudové služby a firemní řešení jsme se rozhodli pojmout hezky česky. Srozumitelně zákazníkům radíme, jak neutopit firmu. Programovali jsme microsite, točili videa, byli jsme na LED obr. v krajských městech ČR, obrandovali jsme home page ihned i idnes, rozeslali kreativní direct mail se špuntem do umyvadla a uspořádali několik seminářů.

realizováno 2015

Bojuj o vyšší hodinovku

Originální komunikační hřiště jsme vytyčili pro nového hráče na trhu s brigádami - společnost Tymbe. Klíčovým benefitem Tymbe je možnost vysoutěžit si co nejvyšší hodinovou sazbu prostřednicvím aukcí. Právě tento benefit tvoří hlavní komunikační message kampaně: Boj o co nejvyšší hodinovky.

realizováno 2017

Follow Masaryk

Náborová kampaň pro studenty maturitních ročníků v ČR a SR, která si kladla za cíl zastavit pokles podaných přihlášek ke studiu. Kampaň dostala název “followmasaryk” a kombinuje v sobě poselství odkazu hodnot T.G.M. a zároveň nabádá středoškoláky, aby následovali tyto hodnoty při studiu na MUNI.

realizováno 2017

Nás nezkrotíte

Pro pivní značku Ostravar, která je součástí portfolia Pivovarů Staropramen, jsme vytvořili dlouhodobou značkovou strategii “Nás nezkrotíte”, která výrazně akcentuje na straně jedné historii pivovaru Ostravar, který nikdy neustoupil ze své cesty klasického vaření piva, na straně druhé charakter obyvatel Ostravy.

realizováno 2016

Tým Aetny již řadu let odvádí pro AutoCont perfektní práci. Ať už se to týká velkých zadání typu změny korporátního stylu, firemního večírku pro 800 lidí nebo drobných prací, vše je na skvělé a profesionální úrovni.

Tým Aetny již řadu let odvádí pro AutoCont perfektní práci. Ať už se to týká…

Zuzana Červenková, AutoCont CZ a.s.

S komunikační agenturou Aetna spolupracujeme od konce roku 2013. Za uplynulé období, více než dva roky, agentura prokázala schopnost vcítit se do positioningu klienta a zejména z hlediska strategie a následné kreativity vytvořit působivá sdělení, která byla správně cílena a zaujala naše zákazníky. Stále stoupající roli v celé komunikaci hrají on-line nástroje, kde agentura vytvořila několik produkčně úspěšných propagačních materiálů, ať už to jsou videa, soutěže a další prostředky, které výrazně zapůsobily ve virtuálním prostředí.

S komunikační agenturou Aetna spolupracujeme od konce roku 2013. Za uplynulé…

Jana Mouchová, KLEPIERRE MANAGEMENT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.

Dlouhodobá spolupráce (22 let) na úrovni full servis, od dlouhodobých strategických kampaní až po denní exekutivu a produkci. Výhodou je dlouholetá znalost priorit společnosti, specifik obchodní oblasti klienta a zároveň dlouhodobé strategické lidské vazby.

Dlouhodobá spolupráce (22 let) na úrovni full servis, od dlouhodobých…

Petr Pavlíček, Tech Data Distribution, s.r.o.

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno