zpět na výpis
zpět na výpis

Barbora Hlávková

Online marketingová strategie/Nastavení a optimalizace kampaní

Klientům pomáhám s online marketingovými strategiemi jak pro B2B tak pro B2C zákazníky. Nastavuji a propojuji marketingové kanály tak, aby byly efektivní a vzájemně provázané. Pomáhám s nastavením komunikace. Prakticky nastavuji také výkonnostní kampaně, reklamu na Facebooku a mohu pomoci také s optimalizací pro vyhledavače.

+420 773750706
bara.hlavkova@gmail.com
www.barbora-hlavkova.cz/

IČ: 07737475 není plátce DPH

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Marketingová strategie vstupu na nové trhy a mediální kampaně

Nastavení B2B komunikace napříč marketingovými kanály. Cílem bylo získat zákazníky i na zahraničních trzích. (Tvorba webových stránek, PPC kampaně, automatizace). Budování značky v rámci ČR na trhu B2C prostřednictvím mediálních online kampaní.

realizováno 2017*2019

Strategie pro e-shop a zlepšení jeho pozice v rámci organického vyhledávání

Rozšíření partnerské prodejní sítě v rámci celé ČR. Tvorba strategií v rámci budování nového obsahu a získávání zpětných odkazů. Nastavení efektivních cest v rámci placené reklamy pro zvýšení prodejů.

realizováno 2015-2016

Nastavení strategie online a offline komunikace

Spolupráce na uvedení společnosti na trh, základní pozice značky, SWOT analýza, analýza trhu, analýza konkurence. USP značky, archetyp značky. Nastavení a zvolení vhodných online kanálů pro získání nových distributorů a povědomí o značce.

realizováno 2019

Strategie pro výkonnostní a obsahové kampaně

Tvorba kampaní, pro zvýšení povědomí o značce a přivedení nových klientů. Propagace nemovitostí a developerských projektů pro realizační a koncové zákazníky.

realizováno 2019

Zastřešení online marketingu

Spolupráce v rámci podpory propagace pobočky RE/MAX a jejich aktivit pro zviditelnění na internetu. Strategie pro získání potenciálních zákazníků, nábor nových pracovníků a nábor nemovitostí. Následná propagace nemovitostí.

realizováno 2019

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Výkonnostní kampaně a tvorba obsahu

Nastavování PPC kampaní v rámci zahraničních regionů. Propagace B2C e-shopu prostřednictvím PPC na Sklik/Google ads/zbožových srovnávačích a Facebooku. Tvorba obsahového marketingu.

realizováno 2017/2019

Správa e-shopu a optimalizace pro vyhledavače

Tvorba obsahu pro e-shop, tak aby uživatelsky odpovídal poždavkům zákazníků. Zvýšení návštěvnosti z organického vyhledávání, díky tvorbě nových microsite.

realizováno 2015-2016

Nastavení komunikace značky při vstupu na trh

Tvorba základních propagačních materiálů pro představení a uvedení společnosti na trh. Nastavení online a realizace online komunikace pro oslovení nových partnerů. Spolupráce a marketingová podpora pro nové partnery, usnadnění jejich prezentace. Tvorba webových stránek pro partnery. Nastavení online kampaní.

realizováno 2019

Tvorba mediálních kampaní

Nastavení propagačních PPC kampaní na skliku a Google Ads, jak ve vyhledávání tak obsahové síti. Propagace nemovitostí a developerských projektů. Tvorba webové stránky pro developerskou a realitní agenturu

realizováno 2019

Správa sociálních sítí a webových stránek

Správa sociálních sítí. Tvorba kampaní pro získání nových klientů na sociálních sítích. Tvorba samostatných webových stránek pro propagaci jednotlivých nemovitostí.

realizováno 2019

Bára se aktivně podílela na práci online marketingu ve Fatře, kde se starala o propojování online marketingových kanálů. Vždy klade důraz na smysl, efektivitu a vyhodnocování kampaní. Každé své rozhodnutí podrobuje racionální kritice, aby efekt byl co nejvyšší. K problémům přistupuje jako k výzvě a hledá možná řešení a způsoby, jak je realizovat. Bára pro nás byla velkým přínosem a iniciátorem v rozpohybování online marketingu. Začala se aktivně věnovat sociálním sítím, založila firemní newsletter, podílela se na tvorbě nových webových stránek, vytvářela mediální kampaně tak, aby skutečně odpovídaly cílovým skupinám. Dokáže do projektu přinést vlastní iniciativu a názory. Pracuje samostatně

Bára se aktivně podílela na práci online marketingu ve Fatře, kde se starala…

Jiří Vaněk, Fatra a.s.

Přistupuje k online marketingu velmi profesionálně. Cením se její kreativity a nápadů, ke každému projektu přistupuje zodpovědně. Dokáže vidět dva kroky dopředu a přemýšlet nad online marketingem komplexně. Cením si naší spolupráce. Děkuji

Přistupuje k online marketingu velmi profesionálně. Cením se její…

Hana Drdlíčková, Zlatý klíč

Vše průběžně konzultujeme a vždy rychle reaguje na naše potřeby, které následně zahrnuje do našeho marketingu. Ochotně zapracovává připomínky k vytvořeným materiálům. Dokáže ochotně vysvětlit principy z online marketingu i lidem, pro které to není denní chleba.

Vše průběžně konzultujeme a vždy rychle reaguje na naše potřeby,…

Tomáš Pfeifer, ThermoWood domy

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno