zpět na výpis
zpět na výpis

David Geč s.r.o.

Design & Branding

Jsme brněnské kreativní studio specializované na budování silných značek. Základem naší práce jsou mnohaleté zkušenosti s brandingem, designem a tvorbou obsahu. Tvoříme, protože nás to baví. To je takový hlavní slogan všech ve studiu. Uvědomujeme si, že nám vkládáte do rukou velkou zodpovědnost, a proto vše důkladně promýšlíme a konzultujeme s vámi. Konkrétní věci u nás vždy řešíte přímo s lidmi, kteří na vaší značce pracují.

+420 608 820 107
studio@davidgec.cz
www.davidgec.cz

IČ: 29377358 plátce DPH

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Klinika, kde se cítíte dobře

Dobrý pocit a vnitřní klid vyytváří soulad obsahu a formy. U Dentálního centra Karolinum je důležitý aspekt nadstandardní péče, bezbolestnost a absence strachu z toho, co bude. Ve spolupráci s architektem jsme vytvořili vizuální styl centra i veškerých komunikačních prostředků, který umocňuje to, co značka říká verbálně a v textech.

realizováno 2016

Na křídlech vážky

Vytvořili jsme jedinečný vizuální styl, který představuje unikátní koncept tradičních papírků pro rekreační kouření Libella v novém kabátě. V rámci příprav jsme určili i strategické směřování značky a vytvořili sérii ilustračních fotografií, které se prolínají komunikací značky všude tam, kde se objeví a pomáhají jasné identifikaci.

realizováno 2016

Moravský podzim - Ve znamení revoluce

Vzali jsme to z gruntu. Pro tuto speciální kulturní událost jsme vytvořili kampaň, která doslova zahltila Brno. Aby se posluchači v nepřeberném množství koncertů lépe orientovali, rozdělili jsme festival do bloků, které fungovaly jak samostatně, tak i jako celek. Měli jsme tak možnost zpracovat nejen tiskoviny, ale i velké reklamní plachty.

realizováno 2017

Real Buddies Beer

Jednoho podzimního večera se nám ozvali tři kluci, že chtějí vařit pivo a jestli bychom jim nepomohli. Jasně, řekli jsme, vždyť dělat značku pro pivo je snem snad každého chlapa. Pevně dáno nebylo vůbec nic, ani název. Dali jsme hlavy dohromady a vytvořili značku Duck & Dog, pivo opravdových přátel.

realizováno 2016

Staň se ikonou!

Vytvořili jsme novou tvář firmě věnující se náboru velice nedostatkových lidí. Ajťáků. Z nich se časem díky jejich práci stávají ikony a smyslem Iconity je právě propojovat "ikony" s IT firmami. Pro ikony je charakteristická zlatá barva a svatozář. Směr byl tedy jasný. A výsledek? Podívejte se sami!

realizováno 2016

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Na křídlech vážky

Vytvořili jsme jedinečný vizuální styl, který představuje unikátní koncept tradičních papírků pro rekreační kouření Libella v novém kabátě. V rámci příprav jsme určili i strategické směřování značky a vytvořili sérii ilustračních fotografií, které se prolínají komunikací značky všude tam, kde se objeví a pomáhají jasné identifikaci.

realizováno 2016

Péče je náš byznys

Na základě naší spolupráce firma J.K.R. změnila přístup ke komunikaci. Upřednostnila svůj produkt Byznys, který má na trhu již zavedené jméno. Vytvořili jsme strategii značky Byznys. Ta také prošla velkou změnou ve vizuální a obsahové prezentaci. Podařilo se vytvořit sebevědomou a moderní značku s pečovatelským přístupem k zákazníkům.

realizováno 2017

Vážka je můj rituál

Papírky Vážka jsou tu od roku 1910. Byly tu při všech velkých historických událostech naší země. Jde o tradiční český výrobek, který naleznete téměř ve všech trafikách. I Vážka si nechce nechat ujet vlak a uvědomuje si, že je třeba pracovat na strategii, nových produktech a jejich designu. Proto s nimi spolupracujeme, abychom Vážku posunuli dál.

realizováno 2018-?

Solitea sdružuje úspěšné IT společnosti

Solitea pomáhá firmám a živnostníkům šetřit čas a peníze. Do této významné IT struktury patří firmy z šesti evropských zemí. Pod Soliteu patří například známá aplikace iDoklad.cz. Společnosti Solitea pomáháme nastavit značkovou architekturu a budovat strategii jednotlivých značek a segmentů.

realizováno 2017-?

Jedna čára, jeden směr

S architekty jsme pracovali vícekrát. Tato spolupráce byla výjimečná díky fundovanosti a sofistikovanému přístupu hlavy ateliéru – Tomáši Velehradskému. Člověku se širokým rozhledem a přirozenou zálibou věci porozumět a prozkoumat ji do nejmenšího detailu. Pro jeho ateliér jsme zpracovali firemní identitu, webdesign i strategii značky.

realizováno 2015-2016

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Péče je náš byznys

Na základě naší spolupráce firma J.K.R. změnila přístup ke komunikaci. Upřednostnila svůj produkt Byznys, který má na trhu již zavedené jméno. Vytvořili jsme strategii značky Byznys. Ta také prošla velkou změnou ve vizuální a obsahové prezentaci. Podařilo se vytvořit sebevědomou a moderní značku s pečovatelským přístupem k zákazníkům.

realizováno 2017

Investujte do svých snů

Oslovili nás zkušení investoři ze společnosti Rubikonfin, abychom společně vytvořili novou značku - kompletní vizuální koncept s novým webem. S tím přišla potřeba zaměřit se na obsahovou strategii. Na základě analýzy cílových skupin a jejich tužeb jsme vytvořili slogan "Investujte do svých snů" a několik sdělení cílených na konkrétní cílovky.

realizováno 2018

Rosťa pomáhá předčasně narozeným dětem

Vymysleli jsme název pro nově vzniklý spolek, jehož cílem je pomáhat předčasně narozeným dětem a jejich rodičům. Hlavním přáním všech je, aby tyto děti rychle vyrostly, proto jsme spolek nazvali Rosťa a vytvořili pro něj i maskota, který je inspirovaný kalyptou - nejmenším žijícím kolibříkem.

realizováno 2018

Firmy propojené hodnotami

Vytvářeli jsme kompletní výroční zprávu pro akciovou společnost Solitea. Do této významné IT struktury patří firmy z šesti evropských zemí. Formální zprávu jsme se snažili oživit fotografiemi z těchto zemí doplněnými šesti hodnotami, které firmy spojují. Pro společnost Solitea pracujeme na více projektech.

realizováno 2018

5 m dlouhý příběh

Papírky Libella rozjíždí kampaň na své nekonečné papírky Combi Roll tvořené 5 m dlouhou rolkou s 50 filtry. Nový slogan \"5 m dlouhý přiběh s 50 zápletkami\" jsme rozehráli napínavou grafikou. V minulosti jsme pracovali na obecné kampani značky Libella uvozené slogany: \"Sbal mě\", \"Rozpal mě\", \"Light my fire\" nebo \"Roll with me\".

realizováno 2017-2018

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Chceme o vás pečovat

Pro klienta jsme vytvořili luxusní péči evokující vizuální styl a strategii značky. Web má tuto rovinu dále rozvíjet. Proto jsme kladli důraz na jednoduchost a přehlednost se silnou vizuální estetikou. Ve sdělení jsme akcentovali hlavní smysl celé značky - nechte péči o svůj úsměv na těch nejlepších, protože úsměv je ten nejkrásnější šperk.

realizováno 2016

Péče je náš byznys

Na základě naší spolupráce firma J.K.R. změnila přístup ke komunikaci. Upřednostnila svůj produkt Byznys, který má na trhu již zavedené jméno. Vytvořili jsme strategii značky Byznys. Ta také prošla velkou změnou ve vizuální a obsahové prezentaci. Podařilo se vytvořit sebevědomou a moderní značku s pečovatelským přístupem k zákazníkům.

realizováno 2017

100% animal-free

Pro nově vzniklou společnost Sineafoods, která se zabývá výrobou chutných a 100% veganských potravin, jsme vytvořili návrhy obalů, které nic neskrývají a na první pohled ukazují složení výrobku. Vedle obalů vzniklo také logo společnost, webová prezentace, produktové listy, slohy a například také návrhy veletržních stánků.

realizováno 2018

Specialisté na mzdové a personální systémy

Vytvořili jsme webdesign pro společnost Vema, která vyvíjí jeden z předních mzdových a personálních systémů u nás. Přehledný web doplňuje jednoduchá ikonografie.

realizováno 2018

Jedna čára, jeden směr

S architekty jsme pracovali vícekrát. Tato spolupráce byla výjimečná díky fundovanosti a sofistikovanému přístupu hlavy ateliéru – Tomáši Velehradskému. Člověku se širokým rozhledem a přirozenou zálibou věci porozumět a prozkoumat ji do nejmenšího detailu. Pro jeho ateliér jsme zpracovali firemní identitu, webdesign i strategii značky.

realizováno 2015-2016

Když jsme oslovili studio David Geč s nabídkou, aby vytvořilo programový katalog festivalu Moravský podzim, ani v nejmenším jsme netušili, jakou lavinu jsme tím strhli. Kreativci nám totiž předložili něco, co jsme vůbec nepožadovali, ale čemu se nedalo odolat – a sice kompletně novou a pro nás zcela netradičně pojatou vizuální koncepci akce. Ze dne na den jsme tedy stáli před otázkou, zda se pokusit festival pojmout zcela jinak, než bylo původně zamýšleno, což s sebou pochopitelně neslo šibeniční termíny pro všechny fáze kampaně. Riskli jsme to a dodnes toho nelitujeme – naopak.

Když jsme oslovili studio David Geč s nabídkou, aby vytvořilo programový…

Kateřina Konečná, vedoucí oddělení PR a marketingu Filharmonie Brno

S týmem Davida Geče jsme se poprvé setkali na doporučení a hned jsme pochopili, že naše spolupráce půjde tím správným směrem. Dokázali jsme se naladit na stejnou notu a práce na nové komunikační strategii naší firmy probíhaly díky tomu velmi rychle. David a jeho tým dokázali trefit hřebíček na hlavičku a vyjádřit vizuálně i slovy velmi dobře to, co jsme sami nedokázali jednoduše popsat. Samozřejmě jsme měli na některé detaily také zcela rozdílné názory, ale vždy jsme věc řádně prodiskutovali a rychle opět našli společnou řeč. Osobně jsem se při naší spolupráci dozvěděl a naučil spoustu nových věcí. Spolupráce s DG byla a je více zábava než práce.

S týmem Davida Geče jsme se poprvé setkali na doporučení a hned jsme…

Martin Kudrna, jednatel společnosti Byznys

Díky studiu David Geč dostala naše dosavadní grafická práce nový rozměr. Během naší spolupráce došlo k vytvoření řady nových originálních značek nejen pro nás, ale i pro naše zákazníky. Oceňujeme nejen jejich kreativitu a originalitu, ale také flexibilitu a rychlost při práci na dalších a dalších projektech.

Díky studiu David Geč dostala naše dosavadní grafická práce nový…

Lucie Vrtková, delfortgroup AG

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno