zpět na výpis
zpět na výpis

Hybrid Studio s.r.o.

Interaktivní & grafický design

Tvoříme vizuální identity firem, od návrhu loga, přes firemní tiskoviny a web, až po design obalů a výrobků. Při vhodných příležitostech používáme principy tzv. dynamické identity, kdy se logo a ostatní materiály dle předem daných pravidel mění, čímž dáváme vzniknout živým a působivým prezentacím.

+420 732 170 995
jakub@hybrids.cz
hybrids.cz

IČ: 29379920 plátce DPH

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Corporate Identity Rekupera

Vytvoření kompletní firemní identity včetně dynamického loga, které je zároveň ovládacím prvkem mobilní aplikace i indikátorem důležitých hodnot systému. Součástí prací byla také kompletní tvorba webu, animace a také design výstavního stánku.

realizováno 2017

Vizuální styl Lauben

Tvorba identity pro značku hoverboardů.

realizováno 2016

Vizuální styl Advent na Zelňáku

Vizuální styl adventních trhů přináší elegantní, slavnostní a přesto velmi decentní grafické řešení. Pomáhá dotvořit atmosféru trhů, přinášejících do centra Brna tradiční adventní atmosféru poklidu a rozjímání. Původní návrh z roku 2015 byl v roce 2017 aktualizován, vzniklo více podob ornamentů, které je nyní možné různě kombinovat.

realizováno 2015

zaparkujto.cz

Vizuální styl parkovací aplikace včetně návrhu loga, doprovodných grafických prvků a základních tiskových materiálů.

realizováno 2016

Vizuální styl Altron

Modernizaci vizuálního stylu firmy Altron jsme postavili na kombinaci výrazné typografie s fotografiemi. Redesign byl realizován při zachování původní podoby loga. Kromě grafických prací jsme měli na starost i vytvoření sady ilustračních fotografií.

realizováno 2011

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Zaparkujto.cz

Návrh a realizace webu zaparkujto.cz.

realizováno 2017

Slavné obrazy

Redesign grafiky webu zabývajícího se prodejem reprodukcí obrazů včetně kompletního přepracování složité struktury navigace.

realizováno 2016

Konečně pořádný dům

Web poradnydum.cz vznikal jako součást marketingové kampaně Zóna dobré nálady. Součástí webu bylo vytvoření interaktivního 3D modelu domu.

realizováno 2015

Chytrá spárovačka

Web spáruj.cz sloužil jako podpora kampaně probíhájící převážně ve velkých hobbymarketech. Kromě informace o novém produktu obsahuje také interaktivní vzorník barev a kalkulačku spotřeby spárovacích hmot.

realizováno 2014

Edenred

Grafický návrh a kódování šablon lídra na poli zaměstnaneckých benefitů a stravovacích poukázek. Vzhledem k širokému rozsahu služeb firmy Edenred bylo nutné nakódovat přes 30 různých šablon, včetně velmi složitých formulářových prvků a měsíčních reportů. Web je plně responsivní.

realizováno 2013

Neotřelé vize s jasným záměrem a propracovanými detaily. Ochota řešit věci flexibilně, konstruktivně a vždy nad rámec běžného standardu. Příjemná profesionální i lidská stránka obou designerů. Taková je spolupráce s Hybrid Studiem. Aktuálně jsme vděčni za přípravu grafické identity adventních trhů na Zelňáku, která předčila očekávání a sklízí pochvaly.

Neotřelé vize s jasným záměrem a propracovanými detaily. Ochota řešit…

Eva Skácelová, PROMO PLANET, s.r.o.

Inspirací pro oslovení týmu Hybrid Studia byl mediální úspěch jednoho z jejich projektů. Rozhodnutí jsme nelitovali, když jsme naši páteřní marketingovou kampaň v roce 2015 absolvovali právě s nimi. Kromě kvalitního a profesionálního výstupu si ceníme i potřebné dávky nápadů ruku v ruce s inovativním přístupem.

Inspirací pro oslovení týmu Hybrid Studia byl mediální úspěch jednoho…

Jiří Ráčil, quick-mix k. s.

Děkuji klukům z Hybridu za bezproblémovou spolupráci v rámci návrhu a aplikace firemních vizuálů a též při navrhování veletržních expozic.Těším se na další spolupráci.

Děkuji klukům z Hybridu za bezproblémovou spolupráci v rámci návrhu…

Petr Štindl, Expoline AT, s.r.o.

Chytrá - kreativní – jedinečná…a úspěšná: tak lze jednoduše shrnout spolupráci s pány z Hybrid Studia, se kterými jsme pracovali na marketingové komunikaci spárovacích hmot Knauf.
Dokázali nápaditou a zábavnou formou navrhnout komunikaci benefitů produktu přímo na prodejně a upoutat tak pozornost konečných zákazníků.
Podařilo se jim to neotřelým způsobem, který v našem segmentu nemá obdoby. Produkt pod jejich rukama doslova ožil – mluvil, hýbal se, byl vtipný a dokonce reagoval na kolemjdoucí.
Ve stejně nápaditém duchu se uplatnily i další formy komunikace mimo prodejnu: produkt “promlouval” ke čtenářům hobby časopisů “mezi řádky”, byla vytvořena tematická microsite sparuj.cz a mnoho dalších účinných forem podpory prodeje.
Práci pana Schenkera a pana Vodičky považuji za velice profesionální, oceňuji jejich smysl pro detail a cit pro poznání produktu a pochopení zákazníka.

Chytrá - kreativní – jedinečná…a úspěšná: tak lze jednoduše…

Mgr. Jana Tulachová, Knauf Praha, spol. s r.o.

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno