zpět na výpis
zpět na výpis

Kryštof Látal

Community Builder - Kryštof buduje komunity spokojených zákazníků

Pomáhám zaběhlým firmám i začínajícím projektům budovat komunity spokojených zákazníků. Vytvářím místa na kterých se lidí cítí dobře a rádi zde nakupují.

1. Odstraňuji nedostatky

Víte jak se lidé cítí při návštěvě vašeho obchodu? Očima vašich zákazníků zjistím, jaký pocit si od vás lidé odnášejí a rovnou vám navrhnu co zlepšit.

2. Zvyšuji tržby

Lidé utrácejí peníze tam kde se cítí dobře. To platí i pro online nakupování. Zjistím jak fungují vaše prodejní nástroje dnes a doporučím vám, jak by měly fungovat zítra. Aby byla radost u vás nakupovat.

3. Buduji lovebrand

Chcete mít i jinou přidanou hodnotu než jen nízké ceny a neustálé slevy? Řeknu vám, jak udělat z vaší značky lovebrand, který si vaši zákazníci zamilují.

774481991
latal.krystof@gmail.com
communitybuilder.cz

IČ: 06492649 není plátce DPH

Design služeb

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb

Ústav sociálních inovací

K designu služby u této společnosti jsem se postavil pomocí analýzy současného stavu (tzn. zjišťoval jsem jak (ne)odborná veřejnost ÚSI vnímá dnes), navrhl jsem konkrétní změny a začal je realizovat. Výsledek je vidět mj. na fotkách z událostí, které jsem organizoval a realizoval. Služby ÚSI jsem upravoval tak, aby byli pro veřejnost užitečné a atraktivní.

realizováno 2018 - 2019

Supertalks - význam komunit

Nový koncept služby pro firmu JáNěkdo.CZ, měl přinést nový rozměr vzdělání, networkingu a zábavy pro komunitu lidí kolem této značky. A tak vznikl BUZZwords Supertalks. Za touto službou stál kreativní návrh obsahu, designu a způsobu propagace, aby akce vzbuzovala zájem u veřejnosti a lidé na ni chtěli přijít. To se povedlo (viz. video).

realizováno 2019

MashUp - Christmas Special

Pro Impact Hub Brno, jsem spolu vytvořil nový kreativní návrh akce Impact Hub MashUp - Christmas Special. Nově se na místě prezentovaly projekty formou živých stánků, které doplnili klasické prezentace a představení projektů ve 200 sek. - celkem 16 projektů. Celá událost byla ozvláštněná speciální gamifikací, kterou jsem nyvrhl pro tento večer.

realizováno 2019

China Care s.r.o.

Design služby pro tuto firmu jsem odstartoval jako utajovaný zákazník, tzv. mystery shopper. V reálném čase a přímo na místě, kde je služba poskytovaná jsem zjistil jaký je současný stav: mezilidské komunikace, vzhledu firmy a celkové podoby služby, kterou jsem skrytě využil. Včetně toho jak ji propagují na svém webu. Navrhl jsem konkrétní zlepšení

realizováno 2019

Podnikni to! - Klub podnikavců

Design služby pro tento projekt byl velmi komplexní a ucelený. Zahrnoval celkovou podobu od spolupodílení se na návrhu grafiky, přes vytvoření obsahu této služby až po realizování dílčích kroků. Podařilo se mi vytvářet prostředí pro velké akce tzv. MeetUpy, menší diskuzní formáty tzv. Coffee Talks, a online skupinu všech uživatelů této platformy.

realizováno 2017 - 2018

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

PSA retail challenges

Spolupráce zahrnovala strategii pro zlepšení recruitment marketingu, který měl dva hlavní cíle. Zlepšit vnitřní prostředí firmy, tzn. zlepšit vztah zaměstnanců ke značce PSA retail a podpořit employer brand v očích potenciálních zaměstnanců kolem této firmy. Navrhl jsem využívat vnitřní komunikační prostředí Slack v kombinaci s chat botem.

realizováno 2019

Podnikni to! - Klub podnikavců

Součástí marketingové a komunikační strategie bylo mimo jiné identifikovat produkt, jeho silné a slabé stránky, dále identifikovat hlavní komunikační nástroje a cílové skupiny. Strategickým cílem marketingové strategie bylo: stabilizovat pozici Podnikni to na univerzitách a rozšiřovat s nimi spolupráci, vytvářet silný brand a vytvářet silnou komunitu.

realizováno 2017 - 2018

Mysenses s.r.o.

S firmou Mysenses spolupracuji jako marketingový konzultant na zvýšení prodejů jejich služby a zlepšení její prodejní formy. Aby si ji lidé po úvodním měření (zraku a funkce mozku) chtěli koupit a zároveň ji doporučovali svým známým. S firmou Mysenses jsem nastavoval prodejní marketingové strategie pro online ale i offline prodej, např. veletrhy.

realizováno 2019

Ústav sociálních inovací

Marketingová strategie pro Ústav sociálních inovací je trochu specifická odborným zaměřením tohoto ústavu. Svou práci jsem začal interní a externí komunikací společnosti. Zaměřil jsem se, jakým způsobem společnost informuje o výsledcích projektů, které realizovala. Podílel jsem se na přípravě publikací a pořádal jsem pro ÚSI tiskové konference.

realizováno 2018 - 2019

China Care s.r.o.

Cílem spolupráce bylo začít vytvářet silnou zákaznickou komunity kolem značky China Care a rozšíření povědomí o této značce v Praze a okolí. Pro China Care jsem vytvořil marketingovou strategii a v druhé polovině roku 2019 jsem dohlížel na její naplňování. Za tu dobu se zlepšila řada věcí v online propagaci, designu služeb i offline marketingu.

realizováno 2019

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

mechachronos.store

Projekt mechachronos pro pana Karavasileva měl za cíl nastartovat prodej mechanických hodinek . Mým úkolem bylo optimalizovat stávající internetový obchod podle potřeb klienta. Projekt je zaměřený na zákazníky z USA. V důsledku spolupráce bylo dosaženo vysokého výkonu webu a byla vybrána prioritní reklamní strategie na naše cílové skupiny.

realizováno 2019

Resetme.store

Vytvoření online obchodu a marketingové strategie, abychom mohli úspěšně prodávat módní doplňky na německém a britském trhu. V důsledku mých doporučení byl vytvořen internetový obchod s vysokým výkonem. Tato práce zahrnovala mimo jiné: SEO analýzu, vyhodnocování reklam na Google Analytics a práce s ním nebo tvorbu responsního prodejního webu.

realizováno 2019

Supertalks - význam komunit / JáNěkdo.CZ

Pro projekt Supertalks byla spuštěná komplexní SMM propagace která zahrnovala vytváření videí, kontent pro FB stránku události, propagaci akce pomocí Facebook ads, vytvoření web stránky pro prodej vstupenek. Ve výsledku byla prodaná většina míst na celou akci.

realizováno 2019

Ústav sociálních inovací

Hlavní online-marketingovou součástí této spolupráce byly web PR a social media marketing, což nám umožnilo získat větší pozornost na projekty, která tato organizace zpravovala a získávat ke spolupráci nové strategické partnery. SEO jako analýza zdrojového kódu webu pro lepší dohledatelnost zajímavých informací, které jsou součástí webu klienta.

realizováno 2017 - 2018

Podnikni to! - Klub podnikavců

Během teto spolupráce jsem měl na starost zavést tyto elementy online marketingu: online Content, web PR, Social Media Management a Social Listening.

realizováno 2018

PR

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR

Parlamentní a komunální volby pro ODS

Při této spolupráci jsem se podílel na kreativní i obsahové přípravě kampaní v letech 2017 a 2018 pro Občanskou demokratickou stranu. Jedna z realizovaných akcí v tomto období byla např. diskuze: Nebuď ovce. S lidmi z podnikatelské sféry (Jakub Tížek), politiky (předseda ODS Petr Fiala) ale i veřejných osobností (Jiří Nantl, ředitel CEITECU).

realizováno 2017 - 2018

Supertalks - význam komunit / JáNěkdo.CZ

Zadáním klienta a výsledkem této spolupráce bylo vytvořit novou pravidelnou aktivitu aby značka JáNěkdo.CZ byla více vidět na veřejnosti a zlepšilo se tím její dobré jméno. Přišel a tuto akci podpořil např. Kalman Horvát (rozhovor na DVTV ad.). Pro JáNěkdo.CZ jsem vytvářel další aktivity vedoucí k novým spolupracím a zviditelnění např. s Impact H.

realizováno 2019

Ústav sociálních inovací

Činnost Ústavu sociálních inovací jsem pomáhal propagovat hned několika způsoby. Nejvíce se jednalo o rozšiřování výsledků, ke kterým ústav dospěl formou publikací a oslovování medií, aby sami pracovali s podanými informacemi, jak potřebuji. Mimo jiné jsem v rámci PR realizoval řadu odborných diskuzí s významnými partnery a tiskové konference.

realizováno 2018 - 2019

MashUp - Christmas Special

Navrhl jsem novou podobu nejznámější pravidelné akce od Impact Hubu - MashuUp, tentokrát Christmas Special. Jako CommunityBuilder.CZ jsem se stal jeho hlavním partnerem a přinesl jsem pro značku Impact Hub novou vlnu pozornosti. Fotografie, video a spousty komentářů k této akci. To byl výsledek mé spolupráce s týmem Impact Hub.

realizováno 2019

Podnikni to! - Klub podnikavců

Ve spolupráci s týmem "Podnikni to" jsem se podílel na vytváření celkového public relations včetně materiálů, které k tomu byly potřebné. Citovala nás řada médií, dostali jsme se do internetové televize DVTV nebo o nás psalo tištěné médium Forbes. Za tím vším stojí práce mnoha lidí včetně mé. V příloze najdete několik výsledků tohoto snažení.

realizováno 2017 - 2018

S Kryštofem Látalem velmi rád spolupracuji. Naposledy tato spolupráce proběhla, při vytváření vzdělávací akce Supertalks - význam komunit. Obdivuji Kryštofovu schopnost postarat se kompletně o celou přípravu včetně realizace této akce v den jejího pořádání. To znamená: Kryštof vytvořil kreativní koncept, zajištil a pronajal prostory, domluvil všechny řečníky, až po to, že zvládl spoustu věcí kolem obchodu, marketingové propagace události i moderování akce a vystoupení, jako hlavní řečník večera. Kryštof je člověk, který dokáže kolem projektů vytvářet silné komunit lidí, kteří se díky tomu začnou o projekty více zajímat a zapojovat se do nich. Rozumí psychologii obchodu, prodejním dovednostem a má velmi dobré kreativní nápady které podporují marketingu. Spolupráci s ním vám doporučuji.

S Kryštofem Látalem velmi rád spolupracuji. Naposledy tato spolupráce…

Bc. Petr Nosek

Kryštofa Látala znám 4 roky. Za tu dobu jsem měl možnost s ním spolupracovat pracovně i jej poznat jako báječného člověka. Kryštof je srdcař. Když se do něčeho pustí, jde do toho naplno a upřímně. Právě jeho zásluhou se do dnešní zdárné podoby rozvinul Klub podnikavců PodnikniTo. Kryštof je team builder, zapálený evenťák, startupový mentor a člověk, který ochotně a nezištně předává své zkušenosti dalším mladým lidem. A protože se narodil s kreativitou v krvi, tak je naprosto logické, že se v letošním roce přihlásil do Kreativních voucherů. Spíše by mě překvapilo, kdyby se nepřihlásil. Jak ho znám, tak se přihlášenému projektu bude věnovat naplno, svědomitě a se srdcem na dlani.

Kryštofa Látala znám 4 roky. Za tu dobu jsem měl možnost s ním spolupracovat…

Ing. Vít Čermák

Baví mě rozmanitost Kryštofova networku stejně jako jeho nápady, které přetváří na prima networkovací akce.

Baví mě rozmanitost Kryštofova networku stejně jako jeho nápady, které…

Irena Ošťádalová

Kryštof Látal je odborník na vytváření komunit. Spolupráci s ním vřele doporučuji. Spektrum jeho znalostí je opravdu široké. Díky tomu má velmi dobrý přehled ve spoustě oblastech. Jako například: v obchodu, marketingu nebo mezilidské komunikaci. S Kryštofem se mi velmi dobře spolupracuje. Mně jako řediteli Ústavu sociálních inovací pomáhá vytvářet aktivní komunity kolem témat, která náš ústav řeší. Je to například inkluze menšin do společnosti nebo podpora sociálního podnikání. Kryštof dokázal uspořádat řadu odborných diskuzí na tyto téma s velkým úspěchem. Kryštof se skvěle ujímá nejen kreativní přípravy těchto akcí, tak aby si získaly co největší pozornost a zapojení lidí, ale dokonce zvládá diskuzi moderovat a s účastníky budovat hlubší vztahy, aby se více zapojovali do všech našich aktivit.

Kryštof Látal je odborník na vytváření komunit. Spolupráci s ním…

Mgr. Jiří Daneš

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno