zpět na výpis
zpět na výpis

Markéta Mrkvová

copywriting

Píšu texty, které zasáhnou.

Jsem copywriterka se specializací na weby menších podnikatelů.

Krom toho mám za sebou tvorbu popisků pro e-shopy, psaní blogových článků (od cestování po vzdělávání) i PR článků, které jsou nejen prodejní, ale i inspirativní.

Vnáším do textů špetku vtipu a nadhledu a klienti jsou pro mě lovebrand.

Mám zkušenosti i s lektorováním začínajících copywriterů (pro iniciativu M.arter).

+420737674862
mrkvova.ma@gmail.com
www.copyarcher.cz

IČ: 07185260

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Textace webu a katalogu

Pro známé nábytkáře z Boskovic jsem vytvářela texty na web a do katalogu, aktuálně jsem i jejich správce sociálních sítí. Firma se profiluje jako B2B, s důrazem na kvalitu a design, a tyto hodnoty bylo třeba dát i do textů.

realizováno 2021

Tvorba popisků pro nově vznikající e-shop s plánovacím kalendářem pro děti

Majitelka e-shopu mě oslovila, abych jí otextovala kategorie i základní sady kalendářů a magnetek. Krom toho jsem vytvořila i textovou šablonu, podle které už si teď může dávat texty sama, stačí vyměnit tématiku.

realizováno 2020

Přepsání textů na webu

Klient mě oslovil, abych mu pomohla přepsat texty na webu tak, aby byly pro jeho cílovku srozumitelné. Pro kouče je totiž velmi důležité získat si důvěru a dobře vysvětlit, co se při koučování děje. Zaměřili jsme se nejen na detailní popis služeb, ale i na to, aby kouč působil jak profesionálně, tak lidsky.

realizováno 2021

Psaní blogových článků

V tomto projektu jsem komunikovala s jednotlivými tvůrci a připravovala blogové články, které představovaly jejich tvorbu i střípky z osobního života (například MýdLenka, ByVeru nebo Čajové Bedýnky).

realizováno 2020

Texty na web pro virtuální asistentku

Pro klientku jsem vytvořila všechny texty na webu tak, aby bylo jasné, co jako VA vlastně dělá a v čem je dobrá.

realizováno 2021

Už delší dobu jsem cítila, že mé texty na web potřebují změnu. U Markéty jsem si vybrala konzultaci s cílem zjistit, co a jak na mém webu po textové stránce vylepšit.
Poctivě jsme prohlédly všechny stránky a projekty, Markéta přispěla svými nápady na změnu názvů či přímo konkrétních vět a slov. Také mám nové nápady na to, co na web přidat a jak si pohrát s rozložením některých textů. Skvělý je celkový souhrn všech našich společných nápadů, který mi od Markéty obratem přišel. Její analýza mi velmi usnadní psaní nových textů a díky našemu hovoru mám chuť pustit se do psaní hned teď.

Už delší dobu jsem cítila, že mé texty na web potřebují změnu.…

Lenka Olšová (lektorka, majitelka firmy https://www.anglictinabph.cz/, OSVČ)

Jsem ráda, že jsem své stránky svěřila úžasné copywriterce jako je Markéta, která má dar slova. Díky ní mám na mých webových stránkách texty, které přesně vystihují mě i můj styl fotografování. Vřele ji doporučuji všem, co potřebují web s texty, které zasáhnou jejich ideální klienty.

Jsem ráda, že jsem své stránky svěřila úžasné copywriterce jako…

Marcela Drapáková, fotografka, https://www.fotografie-pritomneho-okamziku.cz/

Vyhovuje mi Markétin temperament a její komunikativnost, vnímám u ní opravdový zájem o klienta a jeho potřeby a schopnost se rychkle zorientovat. Oceňuji i to, že mi Markéta vždy dokázala vysvětlit strukturu konkrétních textů. Získala jsem nejen nové texty, ale i vodítka do budoucna.

Vyhovuje mi Markétin temperament a její komunikativnost, vnímám u ní opravdový…

Jana Štěpánková, koučka, https://www.janastepankova.cz/

Chtěl jsem posunout svůj web na další level a především texty zaujmout svého ideálního klienta. S Markétou jsme identifikovali ideálního klienta a každou část webu jsme upravovali na míru. Oceňuji její básnické střevo i skvělou komunikaci a rozhodně doporučuji.

Chtěl jsem posunout svůj web na další level a především texty zaujmout…

Jakub Kunát, kouč, https://jakubkunat.cz/

Markétu jsem si vyhlídla jako copywritera, který se postará o popisky části zboží na našem e-shopu. Protože se jedná o dámské prádlo, měly by texty být nejen popisné, ale taky navodit tu správnou atmosféru, jak se bude zákaznice cítit, až si prádlo koupí.

Velmi oceňuji Markétinu samostatnost, kdy si vždy dohledala relevantní informace na zahraničních webech a vytáhla všechno, co zákaznice potřebují vědět. Krom toho svými poetickými přirovnáními zvládla vystihnout skvěle náladu daného modelu.

Markétu jsem si vyhlídla jako copywritera, který se postará o popisky…

Klára Hrušková, majitelka obchodu Caresse, https://www.caresse.cz/

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno