zpět na výpis
zpět na výpis

Obsahová agentura

content marketing a copywriting

Postaráme se o funkční komunikaci mezi vaší značkou a zákazníky. Vymyslíme, co a jak sdělovat, vytvoříme poutavý obsah a změříme jeho přínosy.

Nejčastěji tvoříme obsah pro weby, vymýšlíme obsahové strategie, spravujeme sociální sítě, nastavujeme tonalitu značky nebo natáčíme a fotíme.

Patříme mezi českou špičku v obsahu a držíme oborová ocenění, ale největší hrdost cítíme díky dlouhodobé klientele – od startupů po korporace.

602478999
martin.brablec@obsahova-agentura.cz
www.obsahova-agentura.cz

IČ: 04313330

DIČ: CZ04313330

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

Případové studie pro NEVA videem, textem i fotkou

Pro firmu NEVA, výrobce venkovního stínění, jsme začali tvořit obsah v roce 2018. Brzy nám bylo jasné, že pro NEVU jakožto firmu, která prodává své venkovní stínění skrze síť montážních partnerů, budou ideálním formátem obsahu případové studie. A úplně nejlépe v podobě videa.

realizováno 2021

Video případové studie pro Teamio

Pro aplikaci Teamio, která personalistům pomáhá krotit chaos při náboru nových zaměstnanců, jsme připravili několik komplexních případových studií včetně videa.

realizováno 2018

Videonávody pro Bauhaus

Pro Bauhaus jsme připravili videoseriál o výběru a péči o vánoční stromeček. Výstupy byly součástí rozsáhlejší komunikace.

realizováno 2019

Představení značky Pierburg

Pro strojírenskou firmu Pierburg jsme připravili základní představení ve formě videa.

realizováno 2018

Video recenze hraček pro SmartLife

Pro distributora hraček SmartLife jsme psali, fotili a natáčeli představování a recenze produktů.

realizováno 2020

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Brožury a propagační tiskoviny pro Topite.cz

Pro Topite.cz jsme navázali na práce na obsahu a připravili kompletní sadu tiskovin.

realizováno 2021

Whitepaper o digitalizaci ve finančním sektoru

Pro softwarovou konzultační firmu Adastra jsme napsali a vysázeli whitepaper o digitalizaci ve finančním sektoru.

realizováno 2020

Vzdělávací medicínský obsah pro Sterimed

Pro distributora a výrobce sterilizačních zdravotnických produktů jsme vytvořili animované explainer video a letáky s novou baličkou pro veletrh.

realizováno 2019

Whitepaper pro startup NNTB.cz

Pro český whistleblowing startup NNTB.cz jsme napsali a vysázeli whitepaper o bezpečném a anonymním oznamování šikany nebo nekalých aktivit ve firmách.

realizováno 2021

Infografiky a další prvky pro webovou aplikaci

Pro českou aplikaci sledující spokojenost zaměstnanců jsme připravili sadu propagačních materiálů, plakátů i grafik do kanceláří.

realizováno 2020

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Online magazín pro Modrou pyramidu

S pomocí konceptu hygiene – hub – hero stavíme magazín, kde se čtenáři srozumitelně dozví, jak funguje cílová částka u stavebka, půjčka na bydlení nebo s čím počítat při rekonstrukci bytového jádra. Po 12 měsících máme venku téměř 50 článků, sdílejí nás finanční poradci a magazín je vstupní branou pro 12 % všech návštěvníků webu Modré pyramidy.

realizováno 2019–dosud

Mini akademie pro začínající podnikatele

Pro on-line fakturační službu jsme vytvořili kompletní on-line akademii pro začínající podnikatele. Ve spolupráci s externími lektory jsme vytvořili kompletní video obsah, obsah webu i návaznou komunikaci.

realizováno 2021

Strategie obsahu pro největšího provozovatele HR webů

LMC má pod sebou ty nejznámější pracovní portály u nás (jako prace.cz nebo jobs.cz), spolupracuje s 18 tisíci společnostmi, kterým pomáhá hledat kandidáty nebo spravovat nábor. Navrhli a rozjeli jsme pro ně Magazín, který dnes kraluje HR komunikaci v ČR.

realizováno 2018–2019

První vysokoškolský obsahový hub v České republice

Inspirovali jsme se u předních amerických univerzit a vymysleli pro NEWTON University platformu, na které mohou využít přednášky, zážitky studentů i další osudy úspěšných absolventů – obsahový hub NEWTON.today

realizováno od 2018

Komunikační strategie pro EF TUL

Pro EF TUL jsme zpracovávali komunikační strategii a rozsáhlý výzkum mezi stávajícími i potenciálními studenty s téměř 500 respondenty. Dle klienta: "Obsahová agentura nám pomohla získat nestranný pohled a cenné informace o našich stávajících i potenciálních studentech. Strategii jsme dostali v domluveném termínu a už plánujeme realizaci."

realizováno 2020

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Copywriting webu Remoska

Připravili jsme tone of voice redesignované značky Remoska, přetavili jej do textů pro nový web a připravili také řadu videonávodů a receptů.

realizováno 2020

Copywriting webu PKV

Ve spolupráci s House of Řezáč jsme připravili úderný obsah webu pro významnou konzultační firmu v oblasti energetických úspor.

realizováno 2020

Naučili jsme mluvit chatbota pro nejoriginálnější hotel v Česku

Připravili jsme komunikační manuál a kompletní copy scénáře pro virtuální asistentku Anyone.

realizováno 2020

Tonalitní manuál Happiley

Pro Happileu vytváříme komunikační strategii, zpracovali jsme výzkum cílovek, píšeme srozumitelné návody, obchodní prezentace i články. A je to jedna z našich srdcovek. Ono se to ani nedá jinak, když píšete pro tak pozitivní projekt, který motivuje lidi k pochvalám v práci a vede je k tomu, aby si uvědomovali své úspěchy.

realizováno 2020

Návody pro Hardwario

Napsali a ilustrovali jsme návody pro žáky ZŠ a SŠ na projekty k IoT kitu od HARDWARIO

realizováno 2019

„S Obsahovkou už pár let budujeme spolupráci, kterou se nám daří stále rozvíjet. Videopřípadovky tak byly logickým navázáním na úspěšné typy obsahu, které jsme spolu už realizovali. Celý proces je pro nás maximálně jednoduchý – domluvíme se s partnerem nebo klientem a odladíme společně hrubé obrysy případové studie, Obsahovka pak zpracuje veškerou přípravu, domluví termíny, vše profesionálně natočí, sestříhá a sepíše. Na konci dostaneme velký balík snadno recyklovatelného obsahu, který dokážeme opakovaně používat.“

„S Obsahovkou už pár let budujeme spolupráci, kterou se nám daří…

Miloslav Matoušek, Head of Marketing NEVA

"Po zvažovaní, akou cestou sa vydať k dosiahnutiu lepšieho brand awareness, som sa rozhodol využiť prirodzenú snahu cielovej skupiny hľadať riešenia svojich problémov na internete. Preto sme zistili čo cieľovú skupinu trápi, doprecizovali štruktúru blogu, doplnili analýzu kľúčových slóv o témata s najpotenciálnejšiou návštevnosťou a začali tvoriť obsah. A dielo sa darí.

Návštevnosť nám každým mesiacom rastie a prekonáva rekordy mesiacov predošlých. Jako bonus k zlepšovaniu brand awarenessu možeme počítať budovanie vzťahu mezi cieľovou skupinou a našou značkou, čo je neoceniteľné vo chvílu, až začnú mať takové potíže, ktoré povedú k pořízení účetného programu. Obsahová agentura je nám v tomto dobrým partnerom, nakoľko ich články sú veľmi kladne hodnotené návštevníkmi blogu (zbierame ranking po dočtení). Zároveň si dobře rozumejú s našim SEO konzultantom a tvoria tak funkčný celok."

"Po zvažovaní, akou cestou sa vydať k dosiahnutiu lepšieho brand awareness,…

Róbert Krupa, marketingový manažer Money

Na spolupráci s Obsahovkou oceňuji pravidelnou komunikaci a to, že při nás stojí i ve chvílích, kdy nestíháme, a zadání posíláme až na poslední chvíli.

Na spolupráci s Obsahovkou oceňuji pravidelnou komunikaci a to, že při…

Zuzana Lazarová - Head of Marketing, GRiT

Hned zpočátku spolupráce se několikrát dostavil pocit: „Wow, tak tohle bych nenapsal“ nebo ještě lépe: „Tak to je přesně ono.“

Hned zpočátku spolupráce se několikrát dostavil pocit: „Wow, tak tohle…

Martin Bazala, CEO, RAYNET

„Asi největším úskalím je vždy sladění týmu. Čtenář, klient – říkejme mu, jak chceme – by nikdy neměl pocítit jakoukoli nekonzistenci komunikace. A ani to, že na dané věci pracuje mnoho lidí (často z více agentur). V tomhle aspektu cítím, že jsme se s Obsahovkou našli a mám z toho opravdu radost. Díky tomu se můžeme věnovat rozvoji magazínu a směrovat energii k jeho vylepšování.“

„Asi největším úskalím je vždy sladění týmu. Čtenář, klient…

Ondřej Suchý, Head of marketing Modré pyramidy

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno