zpět na výpis
zpět na výpis

Ogilvy & Mather Morava

We sell, or else

Nabízíme našim klientům bez ohledu na jejich velikost know-how jedné z největších reklamních sítí na světě, úzké propojení mezi specialisty nejen uvnitř agentury, ale také v rámci nadnárodního zázemí celé skupiny Ogilvy. Klademe důraz na silnou strategickou analýzu, fungující kreativu a efektivní zacházení s prostředky našich klientů.

+420 603 459 836
roman.valla@ogilvy.com
www.ogilvy.cz

IČ: 25312812 plátce DPH

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

POS světlovod

Pro VELUX Česká republika, s.r.o. jsme připravili komunikační strategii produktové řady světlovodů. Na základě vypracované strategie vznikla mimo jiné sada komunikačních POS materiálů včetně textových výstupů. Proběhla také následná implementace na Slovensku. Vizuály využívají ukázku konkrétní instalace světlovodu do jinak tmavých prostor.

realizováno 2016

Kompletní návrh obalového designu

Pro společnost Farmacia Care jsme vytvořili komunikační strategii pro kompletní grafickou identitu zbrusu nové řady veterinárních přípravků. Výsledkem tvorby logotypu Pet Health Care a obalového designu je po kreativní a marketingové stránce působivé portfolio přípravků zaručující silnou vizibilitu a prodejní výhodu v daném segmentu.

realizováno 2014

Vizuální styl nového balení

Doplněk stravy určený pro podporu nervové činnosti ACUTIL jsme pro letošní zimu převlékli do nového kabátku. Cílem bylo upozornit na nové, větší balení tohoto přípravku na trhu. Ve stejném designu jsme připravili také drobné dárky, které lze v limitované zimní edici tohoto XL balení naleznout.

realizováno 2016

Vizuální styl nového balení

Doplněk stravy MultiImun zatoužil po novém kreativním zpracování svého obalu. Lev, coby strategický symbol předchozího vzhledu balení, zaručuje nezbytnou komunikační kontinuitu. Díky novému pojetí se stal hlavním a vizuálně velmi silným identifikátorem navržené kreativity.

realizováno 2015

Komunikační vizuál

Pro tradiční české přípravky z Velkého Meziříčí jsme připravili komunikační strategii a z ní vycházející nový vizuální styl komunikace. Nosným tématem navrženého vizuálu se stávají naturální artefakty s cílem poukázat na jedinečné přírodní složení komunikovaných výrobků.

realizováno 2015

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

CCBR - Využijte klinické studie ve svůj prospěch

Dvoufázová PR kampaň pro CCBR Clinical Research se na základě naší komunikační strategie zaměřila na osvětu klinických hodnocení z pohledu jednotlivce i společnosti, a také na cílenou komunikaci benefitů právě otevřených klinických hodnocení. Nastavené cíle byly velmi brzy naplněny a úspěšná kampaň musela být - paradoxně - předčasně ukončena.

realizováno 2014 - 2016

CARLA – jediná ryze česká čokoládovna

Pro královodvorskou Carlu, výrobce čokolády, zajišťujeme kompletní komunikační strategie pro media relations zaměřené zejména na produktovou komunikaci a image značky. Spolupráce zahrnuje řízená testování produktů spotřebiteli, průzkumy veřejnosti, vytváření redakčního obsahu, dlouhodobé projekty s vybranými tituly i kompletní tiskový servis.

realizováno 2015 - 2016

POS světlovod

Pro VELUX Česká republika, s.r.o. jsme připravili komunikační strategii produktové řady světlovodů. Na základě vypracované strategie vznikla mimo jiné sada komunikačních POS materiálů včetně textových výstupů. Proběhla také následná implementace na Slovensku. Vizuály využívají ukázku konkrétní instalace světlovodu do jinak tmavých prostor.

realizováno 2016

Kompletní návrh obalového designu

Pro společnost Farmacia Care jsme vytvořili komunikační strategii pro kompletní grafickou identitu zbrusu nové řady veterinárních přípravků. Výsledkem tvorby logotypu Pet Health Care a obalového designu je po kreativní a marketingové stránce působivé portfolio přípravků zaručující silnou vizibilitu a prodejní výhodu v daném segmentu.

realizováno 2014

Komunikační vizuál

Pro tradiční české přípravky z Velkého Meziříčí jsme připravili komunikační strategii a z ní vycházející nový vizuální styl komunikace. Nosným tématem navrženého vizuálu se stávají naturální artefakty s cílem poukázat na jedinečné přírodní složení komunikovaných výrobků.

realizováno 2015

PR

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR

CCBR - Využijte klinické studie ve svůj prospěch

Dvoufázová PR kampaň pro CCBR Clinical Research se na základě naší komunikační strategie zaměřila na osvětu klinických hodnocení z pohledu jednotlivce i společnosti, a také na cílenou komunikaci benefitů právě otevřených klinických hodnocení. Nastavené cíle byly velmi brzy naplněny a úspěšná kampaň musela být - paradoxně - předčasně ukončena.

realizováno 2014 - 2016

CARLA – jediná ryze česká čokoládovna

Pro královodvorskou Carlu, výrobce čokolády, zajišťujeme kompletní komunikační strategie pro media relations zaměřené zejména na produktovou komunikaci a image značky. Spolupráce zahrnuje řízená testování produktů spotřebiteli, průzkumy veřejnosti, vytváření redakčního obsahu, dlouhodobé projekty s vybranými tituly i kompletní tiskový servis.

realizováno 2015 - 2016

NC Královo Pole – Mistrovství Brna v žehlení

Komunikaci víkendové akce nákupního centra jsme připravili ve třech navazujících vlnách, které se kromě akce samotné zaměřily na téma žehlení z pohledu partnerů a mužské nadvlády v této disciplíně. Výsledkem je více než 50 výstupů v tištěných a online médiích včetně čtyř výstupů v TV (Sama doma, Dobré ráno s ČT, Snídaně s Novou, B-TV).

realizováno 2016

Letní shakespearovské slavnosti Brno

Shakespearovské slavnosti jsou jednou z nejvýznamnějších kulturních a společenských událostí v Brně. Každoročně zajišťujeme kompletní komunikační strategii a z ní vycházející komunikaci této akce. Od přípravy úvodní tiskové konference přes tiskový servis, speciální eventy pro zapojení veřejnosti až po aktivity na sociálních sítích.

realizováno 2000 - 2016

Sililevo – hydratuje a zvyšuje pevnost i pružnost nehtů

V rámci námi stanovené komunikační strategie a produktového PR přípravku Sililevo jsme do standardní komunikace úspěšně zařadili projekt zaměřený na osobní zkušenosti influencerů věnujících se tématům ze světa kosmetiky. Využitím blogů, vlogů, FB a Instagramu se nám podařilo pozitivně oslovit definovanou cílovou skupinu.

realizováno 2016

Byla jsem mile překvapena, jak se agentura Ogilvy&Mather Morava vypořádala s komunikačně těžkým tématem klinických hodnocení i s tématem osteoporózy. Efektivně vedená PR kampaň výrazně přispěla k dosažní předpokládaného cíle. Na jejím základě pokračuje naše spolupráce i nadále.

Byla jsem mile překvapena, jak se agentura Ogilvy&Mather Morava vypořádala…

Dagmar Hrubá, hlavní koordinátorka klinických hodnocení v CCBR Clinical Research Brno

Spolupráce s agenturou Ogilvy&Mather Morava je v našem případě dlouhodobá, a to zejména proto, že je na ni v oblasti PR a marketingu spolehnutí. Od návrhu komunikace až po její realizaci vnímám z pohledu klienta, že jsem v rukou profesionálů. Dodržování termínů, efektivita navržené komunikace i přehled v nových trendech jsou kvality, na které se snadno zvyká.

Spolupráce s agenturou Ogilvy&Mather Morava je v našem případě dlouhodobá,…

PharmDr. Lucia Zendulková Zahradníková Ph.D., brand manager značky Acutil, Angelini Pharma Česká republika

Pokud hledáte agenturu, která bude přistupovat k malým i velkým klientům se stejným úsilím a profesionalitou, už nemusíte, právě jste ji našli. Ogilvy&Mather Morava můžu jen doporučit.

Pokud hledáte agenturu, která bude přistupovat k malým i velkým klientům…

Marta Matyášová, jednatelka společnosti Tatrachema CZ s.r.o.

Čím pečlivěji se výrobě čokolády věnujete, tím je kvalitnější a stejně je to i s obsahovou komunikací, kterou nám poskytuje Ogilvy&Mather Morava. Oceňuji jejich originalitu při vytváření poutavých textů, přístup k médiím i nadstandardní péči při realizaci soutěží.

Čím pečlivěji se výrobě čokolády věnujete, tím je kvalitnější…

Ing. Jakub Šrámek, MBA, výkonný ředitel čokoládovny CARLA

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno