zpět na výpis
zpět na výpis

Ogilvy, s.r.o.

We sell, or else

Nabízíme našim klientům bez ohledu na jejich velikost know-how jedné z největších reklamních sítí na světě, úzké propojení mezi specialisty nejen uvnitř agentury, ale také v rámci nadnárodního zázemí celé skupiny Ogilvy. Klademe důraz na silnou strategickou analýzu, fungující kreativu a efektivní zacházení s prostředky našich klientů.

603459836
roman.valla@ogilvy.com
ogilvy.cz

IČ: 25120158

DIČ: CZ25120158

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

POS světlovod Velux

Pro VELUX Česká republika, s.r.o. jsme připravili komunikační strategii produktové řady světlovodů. Na základě vypracované strategie vznikla mimo jiné sada komunikačních POS materiálů včetně textových výstupů. Proběhla také následná implementace na Slovensku. Vizuály využívají ukázku konkrétní instalace světlovodu do jinak tmavých prostor.

realizováno 2016

Vizuální styl nového balení MultiIMUN

Doplněk stravy MultiImun zatoužil po novém kreativním zpracování svého obalu. Lev, coby strategický symbol předchozího vzhledu balení, zaručuje nezbytnou komunikační kontinuitu. Díky novému pojetí se stal hlavním a vizuálně velmi silným identifikátorem navržené kreativity.

realizováno 2015

Lybar Promiss - new product, new packaging

Lybar, značka, která je součástí českých domácností už 50 let, měla problém zaujmout mladší generaci. A tak se zrodil Lybar Promiss, který splňuje nároky nové generace a s kterým se mladí mohou ztotožnit. Za pouhých 8 týdnů se nám povedlo zvýšit prodeje celého portfolia značky o více než 5 % a dosáhnout ziskové marže větší než 10 %.

realizováno 2015

Ježíškovy karty

Rozhodli jsme se pomoci rodičům a nadělili jim netradiční péefko – kreativní odpovědi na zvídavé dětské otázky ohledně Ježíška. Výsledkem je sada karet, které ke každé časté dětské otázce nabízejí rychlou, nedlouhou odpověď.

realizováno 2018

Astrid

Česká kosmetická značka Astrid je na trhu více než 150 let. Značka se však pasovala s dlouhodobým problémem o minimálním povědomí. Značku si konzumenti spojovali sice s dlouhou tradicí, ale také ji považovali za zastaralou a nezajímavou. Hlavním cílem bylo zvýšit povědomí o značce, zvýšení prodejů a celkově omladit vnímání značky.

realizováno 2017

PR

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR

NC Královo Pole – Mistrovství Brna v žehlení

Komunikaci víkendové akce nákupního centra jsme připravili ve třech navazujících vlnách, které se kromě akce samotné zaměřily na téma žehlení z pohledu partnerů a mužské nadvlády v této disciplíně. Výsledkem je více než 50 výstupů v tištěných a online médiích včetně čtyř výstupů v TV (Sama doma, Dobré ráno s ČT, Snídaně s Novou, B-TV).

realizováno 2016

Letní shakespearovské slavnosti Brno

Shakespearovské slavnosti jsou jednou z nejvýznamnějších kulturních a společenských událostí v Brně. Každoročně zajišťujeme kompletní komunikační strategii a z ní vycházející komunikaci této akce. Od přípravy úvodní tiskové konference přes tiskový servis, speciální eventy pro zapojení veřejnosti až po aktivity na sociálních sítích.

realizováno 2000 - 2016

Sililevo – hydratuje a zvyšuje pevnost i pružnost nehtů

V rámci námi stanovené komunikační strategie a produktového PR přípravku Sililevo jsme do standardní komunikace úspěšně zařadili projekt zaměřený na osobní zkušenosti influencerů věnujících se tématům ze světa kosmetiky. Využitím blogů, vlogů, FB a Instagramu se nám podařilo pozitivně oslovit definovanou cílovou skupinu.

realizováno 2016

(Ne)pořádek aneb když kolonky dotazníku nestačí

Na rok 2019 jsme měli před sebou něco, co nenechá chladným žádného respondenta – (ne)pořádek a s ním spojená organizace věcí a úložné prostory. Z dat IKEA víme, že 49 % hádek doma způsobuje rozdílné vnímání toho, co je ještě pořádek a co už ne. Postavili jsme takový průzkum, který novinářům nabídne nejen faktické, ale i unikátní vizuální podklady.

realizováno 2018

Uber

Situace s parkováním v Praze je tristní a lidé ji řeší každý den. Využili jsme každodenní boj o parkovací místa a proměnili jej v účinnou PR kampaň. Připravili jsme historicky první komplexní materiál o parkování v Praze. Kampaň byla tak autentická, že účastníci nevnímali její marketingový rozměr.

realizováno 2018

Byla jsem mile překvapena, jak se agentura Ogilvy vypořádala s komunikačně těžkým tématem klinických hodnocení i s tématem osteoporózy. Efektivně vedená PR kampaň výrazně přispěla k dosažní předpokládaného cíle. Na jejím základě pokračuje naše spolupráce i nadále.

Byla jsem mile překvapena, jak se agentura Ogilvy vypořádala s komunikačně…

Dagmar Hrubá, hlavní koordinátorka klinických hodnocení v CCBR Clinical Research Brno

Spolupráce s agenturou Ogilvy je v našem případě dlouhodobá, a to zejména proto, že je na ni v oblasti PR a marketingu spolehnutí. Od návrhu komunikace až po její realizaci vnímám z pohledu klienta, že jsem v rukou profesionálů. Dodržování termínů, efektivita navržené komunikace i přehled v nových trendech jsou kvality, na které se snadno zvyká.

Spolupráce s agenturou Ogilvy je v našem případě dlouhodobá, a to zejména…

PharmDr. Lucia Zendulková Zahradníková Ph.D., brand manager značky Acutil, Angelini Pharma Česká republika

Pokud hledáte agenturu, která bude přistupovat k malým i velkým klientům se stejným úsilím a profesionalitou, už nemusíte, právě jste ji našli. Ogilvy můžu jen doporučit.

Pokud hledáte agenturu, která bude přistupovat k malým i velkým klientům…

Marta Matyášová, jednatelka společnosti Tatrachema CZ s.r.o.

Čím pečlivěji se výrobě čokolády věnujete, tím je kvalitnější a stejně je to i s obsahovou komunikací, kterou nám poskytuje Ogilvy. Oceňuji jejich originalitu při vytváření poutavých textů, přístup k médiím i nadstandardní péči při realizaci soutěží.

Čím pečlivěji se výrobě čokolády věnujete, tím je kvalitnější…

Ing. Jakub Šrámek, MBA, výkonný ředitel čokoládovny CARLA

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno