Zaujal vás kreativec?
Grafický design
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design
POS světlovod Velux
Pro VELUX Česká republika, s.r.o. jsme připravili komunikační strategii produktové řady světlovodů. Na základě vypracované strategie vznikla mimo jiné sada komunikačních POS materiálů včetně textových výstupů. Proběhla také následná implementace na Slovensku. Vizuály využívají ukázku konkrétní instalace světlovodu do jinak tmavých prostor.
realizováno 2016
Vizuální styl nového balení MultiIMUN
Doplněk stravy MultiImun zatoužil po novém kreativním zpracování svého obalu. Lev, coby strategický symbol předchozího vzhledu balení, zaručuje nezbytnou komunikační kontinuitu. Díky novému pojetí se stal hlavním a vizuálně velmi silným identifikátorem navržené kreativity.
realizováno 2015
Lybar Promiss - new product, new packaging
Lybar, značka, která je součástí českých domácností už 50 let, měla problém zaujmout mladší generaci. A tak se zrodil Lybar Promiss, který splňuje nároky nové generace a s kterým se mladí mohou ztotožnit. Za pouhých 8 týdnů se nám povedlo zvýšit prodeje celého portfolia značky o více než 5 % a dosáhnout ziskové marže větší než 10 %.
realizováno 2015
Ježíškovy karty
Rozhodli jsme se pomoci rodičům a nadělili jim netradiční péefko – kreativní odpovědi na zvídavé dětské otázky ohledně Ježíška. Výsledkem je sada karet, které ke každé časté dětské otázce nabízejí rychlou, nedlouhou odpověď.
realizováno 2018
Astrid
Česká kosmetická značka Astrid je na trhu více než 150 let. Značka se však pasovala s dlouhodobým problémem o minimálním povědomí. Značku si konzumenti spojovali sice s dlouhou tradicí, ale také ji považovali za zastaralou a nezajímavou. Hlavním cílem bylo zvýšit povědomí o značce, zvýšení prodejů a celkově omladit vnímání značky.
realizováno 2017
PR
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR
NC Královo Pole – Mistrovství Brna v žehlení
Komunikaci víkendové akce nákupního centra jsme připravili ve třech navazujících vlnách, které se kromě akce samotné zaměřily na téma žehlení z pohledu partnerů a mužské nadvlády v této disciplíně. Výsledkem je více než 50 výstupů v tištěných a online médiích včetně čtyř výstupů v TV (Sama doma, Dobré ráno s ČT, Snídaně s Novou, B-TV).
realizováno 2016
Letní shakespearovské slavnosti Brno
Shakespearovské slavnosti jsou jednou z nejvýznamnějších kulturních a společenských událostí v Brně. Každoročně zajišťujeme kompletní komunikační strategii a z ní vycházející komunikaci této akce. Od přípravy úvodní tiskové konference přes tiskový servis, speciální eventy pro zapojení veřejnosti až po aktivity na sociálních sítích.
realizováno 2000 - 2016
Sililevo – hydratuje a zvyšuje pevnost i pružnost nehtů
V rámci námi stanovené komunikační strategie a produktového PR přípravku Sililevo jsme do standardní komunikace úspěšně zařadili projekt zaměřený na osobní zkušenosti influencerů věnujících se tématům ze světa kosmetiky. Využitím blogů, vlogů, FB a Instagramu se nám podařilo pozitivně oslovit definovanou cílovou skupinu.
realizováno 2016
(Ne)pořádek aneb když kolonky dotazníku nestačí
Na rok 2019 jsme měli před sebou něco, co nenechá chladným žádného respondenta – (ne)pořádek a s ním spojená organizace věcí a úložné prostory. Z dat IKEA víme, že 49 % hádek doma způsobuje rozdílné vnímání toho, co je ještě pořádek a co už ne. Postavili jsme takový průzkum, který novinářům nabídne nejen faktické, ale i unikátní vizuální podklady.
realizováno 2018
Uber
Situace s parkováním v Praze je tristní a lidé ji řeší každý den. Využili jsme každodenní boj o parkovací místa a proměnili jej v účinnou PR kampaň. Připravili jsme historicky první komplexní materiál o parkování v Praze. Kampaň byla tak autentická, že účastníci nevnímali její marketingový rozměr.
realizováno 2018