zpět na výpis
zpět na výpis

ondrejprusak.com

Brand designer

Snažím se vždy vymyslet a vytvořit více, než je uspokojení potřeby klienta. Nabízím konzultace a funkční řešení v oblasti komunikační strategie značek v online a offline prostředí na základě požadovaných cílů. Tvořím grafický design, korporátní identity, produkty s jejich obaly včetně unikátní technologie, responzivní webové prezentace.

+420 602 503 728
ondrejprusak@gmail.com
www.ondrejprusak.com

IČ: 88229882 není plátce DPH

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

AK Štekl

Návrh korporátní identity, webové prezentace a komunikační strategie.

realizováno 2017

Degustarium

Strategie rozšíření služeb penzionu o degustační služby. Vytvoření degustačního kodexu a zařazení těch nejlepších vín z oblasti dle apelace. Tvorba korporátní identity, webové prezentace, prezentačních materiálů a signmakingu provozovny. Návrh apelační mapy oblasti.

realizováno 2015–2016

Vinařství Baláž

Marketingová strategie značky pro zvýšení povědomí na národní úrovni 2017 až 2018. Návrh korporátní identity, webových stránek, produktového portfolia čtyř řad klíčových produktů vinařství a propagačních materiálů.

realizováno 2014–2017

Nanomatic

Dopracování korporátní identity a branding produktů, vizuální a komunikační strategie. Návrh webové prezentace.

realizováno 2017

AK Konečná

Návrh vizuální a komunikační strategie, korporátní identity a webové prezentace.

realizováno 2017

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

AK Štekl

Návrh korporátní identity, webové prezentace a komunikační strategie.

realizováno 2017

Degustarium

Strategie rozšíření služeb penzionu o degustační služby. Vytvoření degustačního kodexu a zařazení těch nejlepších vín z oblasti dle apelace. Tvorba korporátní identity, webové prezentace, prezentačních materiálů a signmakingu provozovny. Návrh apelační mapy oblasti.

realizováno 2015–2016

Vinařství Baláž

Marketingová strategie značky pro zvýšení povědomí na národní úrovni 2017 až 2018. Návrh korporátní identity, webových stránek, produktového portfolia čtyř řad klíčových produktů vinařství a propagačních materiálů.

realizováno 2014–2017

Nanomatic

Dopracování korporátní identity a branding produktů, vizuální a komunikační strategie. Návrh webové prezentace.

realizováno 2017

AK Konečná

Návrh vizuální a komunikační strategie, korporátní identity a webové prezentace.

realizováno 2017

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

AK Štekl

Návrh korporátní identity, webové prezentace a komunikační strategie.

realizováno 2017

Degustarium

Strategie rozšíření služeb penzionu o degustační služby. Vytvoření degustačního kodexu a zařazení těch nejlepších vín z oblasti dle apelace. Tvorba korporátní identity, webové prezentace, prezentačních materiálů a signmakingu provozovny. Návrh apelační mapy oblasti.

realizováno 2015–2016

Vinařství Baláž

Marketingová strategie značky pro zvýšení povědomí na národní úrovni 2017 až 2018. Návrh korporátní identity, webových stránek, produktového portfolia čtyř řad klíčových produktů vinařství a propagačních materiálů.

realizováno 2014–2017

AK Konečná

Návrh vizuální a komunikační strategie, korporátní identity a webové prezentace.

realizováno 2017

Nanomatic

Dopracování korporátní identity a branding produktů, vizuální a komunikační strategie. Návrh webové prezentace.

realizováno 2017

S Ondřejem je radost spolupracovat. Všechno funguje dle představ.

S Ondřejem je radost spolupracovat. Všechno funguje dle představ.

Mgr. Vladimír Štekl, advokát

Ondřej Prusák posunul naši značku dále, než bylo naše očekávání. Tak jsme se toho tempa chytili a jsme za to vděčni.

Ondřej Prusák posunul naši značku dále, než bylo naše očekávání.…

Jiří Baláž, Vinařství Baláž

Spoluráce bola na veľmi profesionálnej úrovni. Ondreja môžem odporučiť.

Spoluráce bola na veľmi profesionálnej úrovni. Ondreja môžem odporučiť.…

Julian Hospodár, Nanomatic s.r.o.

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno