zpět na výpis
zpět na výpis

Pábení s.r.o.

Navrhujeme služby, posouváme firemní procesy a umíme je představit zákazníkům i interním zaměstnancům

Systematicky a spolu s uživateli ověřujeme, že byznysové nápady dávají smysl. Týmy, které na poradách řeší coby-kdyby, přimějeme k akci designsprintem. Do latě stavíme marketing i marketingové týmy. A místo domněnek argumentujeme daty přímo od zákazníků.

+420 777 880 690
roman@pabeni.cz
www.pabeni.cz

IČ: 04527372 plátce DPH

Design služeb

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb

MadeIN CZ, časopis pro design a inovativní podnikání

MadeIN CZ je B2B časopis o designu a inovativním podnikání, který jsme designovali a následně realizovali jako edukační nástroj pro firmu Plastia a nástroj pro B2B networking, protože slouží ke stmelování a vzdělávání komunity kolem designu služeb a produktů.

realizováno 2014-2017

Příprava a komunikace kuchařského bestselleru - Fitrecepty

Na první pohled možná nesourodá čtveřice dala dohromady značku Fitrecepty, kterou na FB sleduje přes 200tis. fanoušků. Společně jsme navrhli, vytvořili a prodali 3 díly tištěné kuchařky. Přes 100tis. prodaných výtisků a spokojených zákazníků.

realizováno 2016-2018

Design Sprint pro Komerční banku

Čtyři týdny příprav a pět dní intenzivní designérské práce společně s celým týmem Komerční banky. Pomocí metody Design Sprintu jsme navrhovali lepší a lidštější komunikaci jednoho z klíčových produktů - pojištění.

realizováno 2017

Náborová kampaň pro Kentico

Česká IT firma z Brna má jednoho šéfa, skvělý produkt a tisíce zákazníků po celém světě. Žije si skvěle, lidé z firmy téměř neodcházejí a rok od roku se rozrůstá. Logicky proto potřebuje nové kolegy. Poznali jsme kulturu firmy, zaměstnance, náborové i další procesy... A pomohli změnit HR marketing i řadu dalších interních činností.

realizováno 2016-2018

Design produktu pro podporu kampaně Zachraňme lesy

České lesy umírají. Když jimi jdete, prší na vás jehličí. Hnutí DUHA to chce změnit. A na svou práci potřebuje peníze. Proto vznikl nápad vytvořit vlastní produkt, který část zdrojů na činnost hnutí získá. Tým Duhy jsme provedli sérií workshopů a konzultací, pomohli produkt navrhnout, nacenit a marketovat.

realizováno 2018

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Příprava a komunikace kuchařského bestselleru - Fitrecepty

Na první pohled možná nesourodá čtveřice dala dohromady značku Fitrecepty, kterou na FB sleduje přes 200tis. fanoušků. Společně jsme navrhli, vytvořili a prodali 3 díly tištěné kuchařky. Přes 100tis. prodaných výtisků a spokojených zákazníků.

realizováno 2016-2018

Náborová kampaň pro Kentico

Česká IT firma z Brna má jednoho šéfa, skvělý produkt a tisíce zákazníků po celém světě. Žije si skvěle, lidé z firmy téměř neodcházejí a rok od roku se rozrůstá. Logicky proto potřebuje nové kolegy. Poznali jsme kulturu firmy, zaměstnance, náborové i další procesy... A pomohli změnit HR marketing i řadu dalších interních činností.

realizováno 2016-2018

Design produktu pro podporu kampaně Zachraňme lesy

České lesy umírají. Když jimi jdete, prší na vás jehličí. Hnutí DUHA to chce změnit. A na svou práci potřebuje peníze. Proto vznikl nápad vytvořit vlastní produkt, který část zdrojů na činnost hnutí získá. Tým Duhy jsme provedli sérií workshopů a konzultací, pomohli produkt navrhnout, nacenit a marketovat.

realizováno 2018

Příběh Hakelu

Pomáháme nastavovat marketingovou strategii a fungování marketingového oddělení. Definujeme vizi, misi a hodnoty značky a postupně je propisujeme do marketingových materiálů a práce jednotlivých oddělení i pracovních týmů. Posun v brandu tedy nekončí jen u nových formulací a užívaných frází, ale reálně se propisuje do chodu celé společnosti.

realizováno 2017-2018

MadeIN CZ, časopis pro design a inovativní podnikání

MadeIN CZ je B2B časopis o designu a inovativním podnikání, který jsme designovali a následně realizovali jako edukační nástroj pro firmu Plastia a nástroj pro B2B networking, protože slouží ke stmelování a vzdělávání komunity kolem designu služeb a produktů.

realizováno 2014-2017

To, jak bude práce Pábení důležitá pro celkovou podobu nového e-shopu a věrnostního programu, jsem nečekal. Od konzultace k pár dopisům věrnostního klubu jsme se dostali až po tvorbu obsahové strategie celé značky Knihy Dobrovský a kompletnímu natextování e-shopu a věrnostního klubu. Práce Pábení je zásadní pro současné vnímání značky Knihy Dobrovský a obchodní účinnost našich e-commerce kanálů a věrnostního klubu.

To, jak bude práce Pábení důležitá pro celkovou podobu nového e-shopu…

Marek Adamkovič, Knihy Dobrovský

Hned od počátku bylo zřejmé, že Pábení bude partnerem, který nám pomůže rozvíjet naše projekty v mnoha směrech. Vždy šli nad rámec toho, co jsme očekávali, a díky tomu jsme po vydání kuchařky ihned navázali další, nyní již komplexnější spoluprací.

Pomohli nám s ujasněním, jakým směrem se chceme ubírat, a společně tvoříme strukturu našich služeb s důrazem na uživatelskou zkušenost. Nastolili tón komunikace, který se k nám hodí, a přetvářejí naše myšlenky ve slova. Dodávají skvělé texty, které fungují z obchodního hlediska a zároveň se líbí našim fanouškům. Kolikrát se vám stalo, že zákazníci nadšeně reagovali na transakční e-maily nebo obchodní sdělení? :-)

Hned od počátku bylo zřejmé, že Pábení bude partnerem, který nám…

Petr Novák, Fitrecepty

Během workshopů, které kluci bezvadně vedli, jsme si vyjasnili a sjednotili pohled i na jednotlivé součásti portálu a produktovou strategii.

Během workshopů, které kluci bezvadně vedli, jsme si vyjasnili a sjednotili…

Jaroslav Machaň, Česká spořitelna

Nedělám to ráda, protože v našem odvětví je velká konkurence. Ale musím to říct, protože je to pravda. Teď jen doufám, že si to ostatní firmy nepřečtou :)

Spolupráce s Pábení je úžasná a každá minuta, kterou jsme s nimi strávili, se nám tisíckrát vyplatila. Nevěděli jsme jak začít. Jak o sobě mluvit. Psaní nás vůbec, ale vůbec nebavilo. No a přišlo Pábení. Dali smysl tomu, jak o sobě mluvíme. Všechno má hlavu patu a najednou to do sebe zapadá. A hlavně, to nenáviděné psaní nás začalo opravdu bavit. Co je na tom nejlepší? Už vůbec nemáme potřebu inzerovat na pracovních portálech. Inzeráty máme jen u nás na webu a na sociálních sítích. A přitom máme spoustu krásných odpovědí od lidí, kteří nám píšou opravdu od srdce.

Posunul se i náš vlastní pocit z práce – baví nás to teď daleko víc. S lidmi naladěnými na stejnou vlnu to jde tak nějak samo.

Nedělám to ráda, protože v našem odvětví je velká konkurence. Ale musím…

Gabriela Jakabová, Kentico Software

Design sprinty s Pábením děláme moc rádi. Již několikrát jsme se přesvědčili, že facilitátoři z Pábení znají skvěle metodiku, umí vést i náročnou skupinu účastníků a výstupy jsou vždy relevantní. A užitečné. A víme jak dál. Třeba jak má vypadat úvodní obrazovka banky. Nebo jak komunikovat v souvislosti s pojišťovacími produkty či jak by měl vypadat prodejní portál tak, aby tam zákazník vždy vše důležité okamžitě našel.

Design sprinty s Pábením děláme moc rádi. Již několikrát jsme se přesvědčili,…

Monika Drobná, Head of Innovation Management v Komerční bance,

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno