zpět na výpis
zpět na výpis

Proof & Reason, s.r.o.

Dáváme webům smysl

Pomůžeme vám uspět v digitálním světě. Naše řešení stavíme na faktech, proto nikdy neděláme projekty bez uživatelského výzkumu a důkladných analýz. Jen tak zaručíme maximální životnost a hlavně návratnost našich výstupů.

Stavíme na faktech. Důkaz nad rozum! Analýza & záměr, to je základ naší práce.

Dle nezávislé poroty WebTop100 jsme v roce 2017:
✔ autory nejlepšího B2C řešení roku 2017 (Sapeli.cz),
✔ druhého nejlepšího řešení mezi e-shopy (Top-Obaly.cz) — porazili jsme Alzu i Datart.
✔ druhého nejlepšího řešení v kategorii cestovní ruch (rsyachts.cz) a
✔ třetího nejlepšího řešení v kategorii B2B (Skřivánek.cz)

+420 604 122 182
info@proofreason.com
www.proofreason.com/

IČ: 61679992 plátce DPH

Design služeb

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb

StickyPassword

Rozsáhlý celosvětový uživatelský výzkum na ~80 000 lidech. Analýzy, příprava podkladů pro service design softwaru StickyPassword, obsahovou a marketingovou strategii, návrh UX, tvorba person, copywriting, supervize realizace. Díky této práci jsme z relativně neznámého password manageru udělali trojku na světovém trhu. viz.: http://bit.ly/1cHINTA

realizováno 2013-2017

Newton Media

Uživatelský výzkum, analýzy, uživatelské testování, návrh user experience a vytvoření realizační dokumentace frontendu aplikací pro monitoring medií Newton Media.

realizováno 2015

Nový informační systém UIS Mendelovy univerzity

Analýzy, návrh user experience a service designu pro připravovaný nový informační systém Mendelovy univerzity v Brně. Díky naší spolupráci byly navrženy změny v procesech klienta, které zefektivňují výkon práce i studia.

realizováno 2015

Akademie múzických umění v Praze

Uživatelský výzkum, analýzy, návrh user experience, příprava projektu a prototypu nových webů akademie, uživatelské testování. Launch projektu 2017.

realizováno 2014/2015

Design CRM procesu pro L.P. Elektro

V rámci širší spolupráce s největší českou vzdělávací agenturou pro elektrotechniky (analýzy, copywriting, UX, grafický design, web, e-shop) jsme zpracovali podrobnou analýzu stávajících služeb poskytovaných zákazníkům a návrh jejich optimalizace v oblasti řízení vztahů. Výstupem byly úpravy procesů a podrobné zadání pro rozvoj CRM systému.

realizováno 2013-2016

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Santal

Redesign webu největšího českého výrobce školního nábytku Santal. Analýzy, výzkum, příprava prototypu, copywriting, grafický návrh i samotná technická realizace.

realizováno 2017

MotejlekSkocdopole.com

Dlouhodobá spolupráce s hlavním českým poskytovatelem placeného mediálního obsahu: analýzy, návrh webu, custom mailing systém, údržba a rozvoj. Klientovi poskytujeme top 24/7 podporu, realizujeme placené custom bannery a máme připravenou propracovanou sekci pro platící čtenáře.

realizováno 2009-2016

Rosetta Type

Analýzy, návrh user experience, příprava projektu, prototypu a realizační dokumentace, grafický design, technická realizace, vývoj unikátního softwaru pro on-line font tester.

realizováno 2015

COPY GENERAL

Uživatelský výzkum, branding, service design, user experience, copytext, design, realizace. Weby ve čtyřech zemích (ČR, PL, HU, RU) včetně složité on-line objednávky. Kompletní řešení od počátečních analýz, přes UX a grafický design a technickou realizaci až po následnou marketingovou podporu. Jeden engine na čtyřech serverech a propojení s informačními systémy.

realizováno 2010-2016

Český rozhlas - responzivní redesign webu

Návrh grafické podoby webové prezetace Českého rozhlasu včetně verzí pro mobilní zařízení, UX konzultace. Z celé práce si obzvláště ceníme návrhu on-line přehrávače, kde díky naší spolupráci klient opustí původní přehrávač otevíraný v novém okně a implementuje interaktivní aplikaci, která bude návštěvníka provázet celým webem.

realizováno 2015

Informační a komunikační technologie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Informační a komunikační technologie

Baufinder.de

Cílem Baufinder.de je vybudovat platformu pro profesionální komunikaci mezi architekty, stavebními a dodavatelskými společnostmi. Provozovatelem serveru je Německá společnost Submissions-Anzeiger Verlag GmbH s více než 100 letou tradicí v oboru. Srdcem baufinder.de je přibližně 200 000 stavebních společností, technoligie: Symfony a Elastic search.

realizováno 2013

Informační systém pro evidenci a správu poplatků Fondu české kinematografie

Uživatelský výzkum, uživatelské testování, návrh User experience, technická realizace informačního systému pro správu a evidenci poplatků Fondu české kinematografie.

realizováno 2015/2016

Zážitky.cz

Dlouhodobá spolupráce s největším tuzemským prodejcem zážitků. Analýzy a výzkum, obsahová a marketingová strategie, optimalizace obchodního procesu, realizace nového webu: copywriting, data o produktech přes API, remarketing, Elastic, fazetová navigace, sémantický obsah a průběžná evaluace. Díky tomu zvýšení konverze o ~100 %.

realizováno 2013

HARTMANN-RICO, e-commerce řešení

Uživatelský výzkum, analýzy, příprava projektu a prováděcí dokumentace připravovaného e-commerce řešení, které bude funkcionalitou a přidanou hodnotou pro zákazníky světově unikátní. Uživatelské testování, obsahová a marketingová strategie, technická realizace, integrace s množstvím informačních systémů.

realizováno 2013-2017

B. Braun

Analýzy, uživatelské výzkumy, návrhy projektů, návrhy marketingových a obsahových strategií, vývoj e-commerce řešení propojující lékaře, lékárny a dodavatele zdravotnických prostředků.

realizováno 2009 - 2015

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Zážitky.cz

Dlouhodobá spolupráce s největším tuzemským prodejcem zážitků. Analýzy a výzkum, obsahová a marketingová strategie, optimalizace obchodního procesu, realizace nového webu: copywriting, data o produktech přes API, remarketing, Elastic, fazetová navigace, sémantický obsah a průběžná evaluace. Díky tomu zvýšení konverze o ~100 %.

realizováno 2013

StickyPassword

Rozsáhlý celosvětový uživatelský výzkum na ~80 000 lidech. Analýzy, příprava podkladů pro service design softwaru StickyPassword, obsahovou a marketingovou strategii, návrh UX, tvorba person, copywriting, supervize realizace. Díky této práci jsme z relativně neznámého password manageru udělali trojku na světovém trhu. viz.: http://bit.ly/1cHINTA

realizováno 2013-2017

HARTMANN-RICO, e-commerce řešení

Uživatelský výzkum, analýzy, příprava projektu a prováděcí dokumentace připravovaného e-commerce řešení, které bude funkcionalitou a přidanou hodnotou pro zákazníky světově unikátní. Uživatelské testování, obsahová a marketingová strategie, technická realizace, integrace s množstvím informačních systémů.

realizováno 2013-2017

COPY GENERAL

Uživatelský výzkum, branding, service design, user experience, copytext, design, realizace. Weby ve čtyřech zemích (ČR, PL, HU, RU) včetně složité on-line objednávky. Kompletní řešení od počátečních analýz, přes UX a grafický design a technickou realizaci až po následnou marketingovou podporu. Jeden engine na čtyřech serverech a propojení s informačními systémy.

realizováno 2010-2016

HARTMANN-RICO, strategie INKO produktů

Uživatelský výzkum, analýzy, návrh user experience, uživatelská testování, příprava projektu a prototypu nového webu k inkontinenčním produktům HARTMANN, obsahová a marketingová strategie. Launch projektu 2017.

realizováno 2015

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Zážitky.cz

Dlouhodobá spolupráce s největším tuzemským prodejcem zážitků. Analýzy a výzkum, obsahová a marketingová strategie, optimalizace obchodního procesu, realizace nového webu: copywriting, data o produktech přes API, remarketing, Elastic, fazetová navigace, sémantický obsah a průběžná evaluace. Díky tomu zvýšení konverze o ~100 %.

realizováno 2013

COPY GENERAL

Uživatelský výzkum, branding, service design, user experience, copytext, design, realizace. Weby ve čtyřech zemích (ČR, PL, HU, RU) včetně složité on-line objednávky. Kompletní řešení od počátečních analýz, přes UX a grafický design a technickou realizaci až po následnou marketingovou podporu. Jeden engine na čtyřech serverech a propojení s informačními systémy.

realizováno 2010-2016

Top-obaly.cz

Hluboká spolupráce s největší tuzemským prodejcem obalů. Analýzy, výzkum, obsahová strategie, UX, pomoc s marketingovou strategií, úpravy v designu služby, realizace nového webu, kompletní copywriting, data o produktech přes API, napojení na IS Altus Vario, remarketing, sémantický obsah a průběžná evaluace. Díky tomu zvýšení konverze o ~100 %.

realizováno 2014 - 2017

Shine

Web pro leadera v oblasti projektového řízení a vzdělávání manažerů. Analýzy a výzkum, obsahová a marketingová strategie, copywriting, realizace nového webu. Díky tomu zvýšení konverze o ~100 %.

realizováno 2013/2014

B. Braun

Analýzy, uživatelské výzkumy, návrhy projektů, návrhy marketingových a obsahových strategií, vývoj e-commerce řešení propojující lékaře, lékárny a dodavatele zdravotnických prostředků.

realizováno 2009 - 2015

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

COPY GENERAL

Uživatelský výzkum, branding, service design, user experience, copytext, design, realizace. Weby ve čtyřech zemích (ČR, PL, HU, RU) včetně složité on-line objednávky. Kompletní řešení od počátečních analýz, přes UX a grafický design a technickou realizaci až po následnou marketingovou podporu. Jeden engine na čtyřech serverech a propojení s informačními systémy.

realizováno 2010-2016

Direct komunikace pro Českou pojišťovnu

Společně s CopyGeneral, kteří dodávají technologické řešení direct komunikace, zajišťujeme pro Českou pojišťovnu copywriting pro jejich direct komunikaci a kampaně.

realizováno 2015

Direct komunikace pro ING

Společně s CopyGeneral, kteří dodávají technologické řešení direct komunikace zajišťujeme pro ING copywriting pro jejich direct komunikaci a kampaně.

realizováno 2015

Shine

Web pro leadera v oblasti projektového řízení a vzdělávání manažerů. Analýzy a výzkum, obsahová a marketingová strategie, copywriting, realizace nového webu. Díky tomu zvýšení konverze o ~100 %.

realizováno 2013/2014

Zážitky.cz

Dlouhodobá spolupráce s největším tuzemským prodejcem zážitků. Analýzy a výzkum, obsahová a marketingová strategie, optimalizace obchodního procesu, realizace nového webu: copywriting, data o produktech přes API, remarketing, Elastic, fazetová navigace, sémantický obsah a průběžná evaluace. Díky tomu zvýšení konverze o ~100 %.

realizováno 2013

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

NEWTON College

Web pro soukromou vysokou školu aplikovaného businessu NEWTON College. Návrh grafické podoby webu a následná technická implementace, včetně copywritingu.

realizováno 2017

Skřivánek

Analýza, uživatelský výzkum, návrhu user experience, příprava prototypu, grafického návrhu a technická realizace. Web obdržel v roce 2017 třetí místo v soutěži WebTop100 a to v kategorii Obchod a služby B2B.

realizováno 2017

SAPELI

Uživatelský výzkum, analýzy, návrh user experience, příprava projektu a prototypu nového webu SAPELI, uživatelské testování, design služeb a technická realizace. V roce 2017 se web stal vítězem kategorie Obchod a služby B2C v soutěži WebTop100.

realizováno 2015-2016

www.karlovyvary.cz

Responzivní portál s pokročilými podkladovými mapami v několika jazykových mutacích (CZ, AJ, DE, RU, ČN, ARAB) a podrobnou web analytikou. Snazší administrace díky změně Drupalu pro úpravu mikroformátů a metadat. Několik ocenění: → 2. na WebTOP100 2013 (turismus) → 1. místo na Velké ceně turistického ruchu 2014 → 2. místo na TourFilm 2013

realizováno 2013

HARTMANN-RICO, tlakoměry

Uživatelský výzkum, analýzy, uživatelská testování, připrava projektu a prototypu nového webu tlakoměrů HARTMANN, obsahová a marketingová strategie, příprava a realizace kampaní.

realizováno 2015

Jsou posedlí hledáním pravdy — PŘESNĚ V DUCHU PROOF & REASON. Jejich nekompromisní orientace na uživatele webu a cíle klienta, to vše spojené s business analýzou, to je právě TO, CO MI INVESTICE VLOŽENÉ DO WEBU VRÁTILO DO DVOU MĚSÍCŮ OD SPUŠTĚNÍ. I S ÚROKY. BYLA TO RADOST S NIMI SPOLUPRACOVAT a přeji to i dalším.

Jsou posedlí hledáním pravdy — PŘESNĚ V DUCHU PROOF & REASON. Jejich…

Karel Novotný, MINDLESS

S firmou Proof & Reason jsme velice spokojeni a ceníme si bezproblémové spolupráce, kreativního přístupu a povedené grafiky. Velice oceňujeme osobní přístup a konstruktivní dohody při řešení jakéhokoli problému. Měli jsme jasnou představu, jak by měl náš web vypadat a v Proof & Reason naše představy dokonale přečetli. Na spolupráci si cením vysoké odbornosti a systému práce, který vede k tomu, že web nejen dobře vypadá, ale osloví ty, kterým je určen.

S firmou Proof & Reason jsme velice spokojeni a ceníme si bezproblémové…

Alexandra Košťálová, Státní zdravotní ústav

Práce týmu Proof & Reason plně odpovídala naší vlastní filozofii, že k jednoduchým a srozumitelným věcem vede cesta pouze přes poctivou práci a plné nasazení, podpořené nezbytnou odborností. Spolupráce při realizaci projektu byla výborná a pokračujeme v ní i nadále. Oceňuji zejména velmi profesionální přístup a schopnost nerezignovat nad situacemi či z důvodu tlaku na polovičaté řešení.

Práce týmu Proof & Reason plně odpovídala naší vlastní filozofii,…

Josef Hajkr, jednatel Shine Consulting

Být nejlepší zážitkovou agenturou v ČR je dřina a nebyli bychom tam bez Proof & Reason. Umí nám poradit, umí nás posunout dopředu a zároveň nás umí odmítnout, pokud chceme udělat nějakou hloupost. Jejich nasazení je neskutečné a práce, kterou odvádějí, je pečlivá a skoro vždy s přidanou hodnotou. Přistupují k nám férově a můžeme se na ně spolehnout.

Být nejlepší zážitkovou agenturou v ČR je dřina a nebyli bychom…

Jan Hájek, majitel Zážitky.cz

Proof & Reason nám pomáhá profesionálně realizovat naše záměry. Především oceňuji rychlou a vstřícnou komunikaci, plnění termínů a domluvených cenových odhadů.

Proof & Reason nám pomáhá profesionálně realizovat naše záměry.…

Vladimír Chlad, Infocentrum města Karlovy Vary

Se společností Proof & Reason spolupracujeme již téměř deset let. Profesionálním způsobem pomohli s návrhem obsahu a struktury webu a následně vše technicky realizovali. Od té doby bezchybně funguje spolupráce na správě, údržbě a dalším rozvoji webu. Vše probíhá v termínech, často s předstihem, zadání jsou zpracována aktivně, s důrazem na vhodnost řešení pro uživatele. S plynoucím časem stále více oceňujeme udržitelnost navržených řešení a dlouhodobou spolupráci. Oboje považujeme za důležité a v podání Proof & Reason za vysoce nadstandardní.

Se společností Proof & Reason spolupracujeme již téměř deset let.…

František Šereda, Junák – český skaut

S firmou Proof & Reason spolupracujeme již od roku 2009. S jejím přispěním se nám podařilo rozjet již čtyři úspěšné webové projekty. Kromě komplexních odborných služeb, které Proof & Reason nabízí, oceňujeme především jedinečný osobní přístup celého týmu. Každý náš požadavek je řešen individuálně, pečlivě, s rozmyslem, důrazem na širší souvislosti, a zároveň velmi energicky a bez zbytečných průtahů.

S firmou Proof & Reason spolupracujeme již od roku 2009. S jejím přispěním…

Miroslav Motejlek, majitel Motejlek.com

Proof & Reason combine good programmer crafts with creativity and passion for the job. They have a straight good eye for usability and intuitive user guidance. They are good and polite guys.

Proof & Reason combine good programmer crafts with creativity and passion…

Oliver Lezendorf, Submissions-Anzeiger Verlag GmbH

Pohybuji se v oboru webů a marketingu na internetu zhruba od roku 2003. O Proof & Reason vím dlouho, tak nějak jsem věděl, že dělají super práci, ale vždycky jsem váhal je oslovit se spoluprací. Nebudu pro ně zajímavý klient, bude to velmi drahé a spousta dalších obav. Nakonec jsem to přeci jen udělal a požádal je o redesign jednoho z mých webů. A jsem rád, že jsem to udělal. Byť se potvrdila jedna z mých obav, nejsou nejlevnější, ale na druhé straně víte, do čeho jdete. P&R je špička v návrhu webu. Střílí do černého. Ostatní agentury se snaží alespoň trefit terč. Mají neskutečný tým lidí, mají jak lidi ostré jako břitva, tak empatické a citlivé. P&R není pro každého. Je to pro firmy, které se při tvorbě webu několikrát spálily a chtějí to už konečně udělat správně. Doporučuji!

Pohybuji se v oboru webů a marketingu na internetu zhruba od roku 2003.…

Martin Matějka, konzultant online marketingu

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno