Zaujal vás kreativec?
Marketingové strategie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie
Zážitky.cz
Dlouhodobá spolupráce s největším tuzemským prodejcem zážitků. Analýzy a výzkum, obsahová a marketingová strategie, optimalizace obchodního procesu, realizace nového webu: copywriting, data o produktech přes API, remarketing, Elastic, fazetová navigace, sémantický obsah a průběžná evaluace. Díky tomu zvýšení konverze o ~100 %.
realizováno 2013
StickyPassword
Rozsáhlý celosvětový uživatelský výzkum na ~80 000 lidech. Analýzy, příprava podkladů pro service design softwaru StickyPassword, obsahovou a marketingovou strategii, návrh UX, tvorba person, copywriting, supervize realizace. Díky této práci jsme z relativně neznámého password manageru udělali trojku na trhu.
realizováno 2013-2017
HARTMANN-RICO, e-commerce řešení
Uživatelský výzkum, analýzy, příprava projektu a prováděcí dokumentace připravovaného e-commerce řešení, které bude funkcionalitou a přidanou hodnotou pro zákazníky světově unikátní. Uživatelské testování, obsahová a marketingová strategie, technická realizace, integrace s množstvím informačních systémů.
realizováno 2013-2017
COPY GENERAL
Uživatelský výzkum, branding, service design, user experience, copytext, design, realizace. Weby ve čtyřech zemích (ČR, PL, HU, RU) včetně složité on-line objednávky. Kompletní řešení od počátečních analýz, přes UX a grafický design a technickou realizaci až po následnou marketingovou podporu. Jeden engine na čtyřech serverech a propojení s informačními systémy.
realizováno 2010-2016
HARTMANN-RICO, strategie INKO produktů
Uživatelský výzkum, analýzy, návrh user experience, uživatelská testování, příprava projektu a prototypu nového webu k inkontinenčním produktům HARTMANN, obsahová a marketingová strategie. Launch projektu 2017.
realizováno 2015
Webdesign
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign
Nazuby.cz
Kompletní redesign 5 e-shopů. Cílem bylo zlepšit konverzní a obchodní výkon a přinést responzivitu. Součástí byla datová analýza, kvalitativní a kvantitativní uživatelský výzkum a testování. Konverzní poměr se zvýšil o 38 %, obrat o 37 % a zisk narostl o 24 %. ROI 5–8 měsíců. Web získal 1. místo za Nejefektivnější rozvoj webu ve WebTop100 2020.
realizováno 2018–současnost
NEWTON College
Web pro soukromou vysokou školu aplikovaného businessu NEWTON College. Návrh grafické podoby webu a následná technická implementace, včetně copywritingu.
realizováno 2017
SAPELI
Uživatelský výzkum, analýzy, návrh user experience, příprava projektu a prototypu nového webu SAPELI, uživatelské testování, design služeb a technická realizace. V roce 2017 se web stal vítězem kategorie Obchod a služby B2C v soutěži WebTop100.
realizováno 2015-2016
www.karlovyvary.cz
Responzivní portál s pokročilými podkladovými mapami v několika jazykových mutacích (CZ, AJ, DE, RU, ČN, ARAB) a podrobnou web analytikou. Snazší administrace díky změně Drupalu pro úpravu mikroformátů a metadat. Několik ocenění: → 2. na WebTOP100 2013 (turismus) → 1. místo na Velké ceně turistického ruchu 2014 → 2. místo na TourFilm 2013
realizováno 2013
HARTMANN-RICO, tlakoměry
Uživatelský výzkum, analýzy, uživatelská testování, připrava projektu a prototypu nového webu tlakoměrů HARTMANN, obsahová a marketingová strategie, příprava a realizace kampaní.
realizováno 2015