zpět na výpis
zpět na výpis

Vladimíra Škorpíková

Píšu webové texty a navrhuji obsah. Dám vašemu byznysu slova.

Svým klientům pomáhám pochopit jejich zákazníky, hovořit jejich jazykem a nabízet jim produkty i služby, které potřebují a hledají.

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Blog osobního krejčího

Pro skvěle střiženou firmu osobního krejčího Tomáše Habase píšu jeho blog, který zprostředkovává klientům výběr materiálu, kalkulace cen košil a obleků, správné měření nebo základy i trendy v oblasti odívání. Na základě jasně stanoveného tone of voice připrapravuji i další texty – komplimentky, e-maily i obsah pro sociální sítě.

realizováno 2016

Návrh obsahu a copywriting pro chovatele pstruhů

Pro chovatele českých pstruhů jsem připravila workshop zaměřený na jednotlivé zákaznické a odběratelské skupiny. Potom jsem si s jejich budoucími zákazníky povídala o jejich potřebách a obavách. Na základě výzkumu navrhla obsahový plán a napsala texty pro web.

realizováno 2017

Návrh obsahu a copywriting pro pizzerii

Pro nově otevřenou pizzerii při Arcibiskupství olomouckém jsem připravovala návrh obsahu webu i samotné texty. O potřebách a obavách zákazníků jsem si povídala s provozním restaurace. Nehledala jsem otřepaná nej, ale autenticitu a opravdovost, proto texty fungují a prodávají.

realizováno 2017

Návrh obsahu a copywriting pro výrobce slaměných ozdob

Pro malou rodinnou firmu zabývající se ruční výrobou slaměných ozdob a dekorací jsem připravovala návrh obsahu i texty pro nový web, který jim nyní slouží místo stánku na vánočních trzích. Snažila jsem se popsat unikátnost výrobku i náročnost jeho zpracování závislou na přírodních podmínkách i šikovných ručkách. Byl to klient z pohádky.

realizováno 2016–2017

Návrh obsahu a copywriting pro webdesignera

Lukáš Pavelec nepotřeboval jenom oprášit starý web a vyleštit unavené texty, hledal cestu k novým klientům i způsob, jak je oslovit. Snažili jsme se představit novým zákazníkům jeho práci, popsat proces, kterým s ním při tvorbě webu projdou, a neopomenout jeho osobní kvality, které v oboru nejsou právě běžné a velmi ho odlišují od konkurence.

realizováno 2016–2017

S Vlaďkou Škorpíkovou jsem spolupracoval na projektech malých i velkých, jednoduchých i na těch složitějších. Všechny projekty však měly společný lehoučký a plynulý průběh. Dodržování termínů klidně i na několika projektech současně je při spolupráci s Vlaďkou hračka. Její bohaté zkušenosti s řízením webových projektů, ať už z agentur nebo ze spolupráce s freelancery, se přeměňují na obrovskou dávku empatie jak vůči dodavatelům, tak i vůči zadavatelům projektů. Každému, kdo se mě zeptá na projekťačku, rozhodně doporučuji na prvním místě Vlaďku. Vám také. Všemi deseti!

S Vlaďkou Škorpíkovou jsem spolupracoval na projektech malých i velkých,…

Tomáš Štrbák, UX designer, House of Řezáč

Doporučuji! Spolupráce s Vlaďkou byla velmi příjemná a přínosná. Připravila komentáře k homepage webu, specifikovala textovou strukturu a poradila, na jaké věci bychom se měli zaměřit. Texty jsou jejím kamarádem - fascinovalo mě, jak rychle ji něco napadá. Velmi se mi líbí její lidskost a profesionalita v projevu ke klientovi. Byla pro mě radost s ní spolupracovat a ráda se na ni budu obracet i nadále.

Doporučuji! Spolupráce s Vlaďkou byla velmi příjemná a přínosná.…

Radka Procházková, DiS., ředitelka marketingu, PENDA s.r.o.

S Vlaďkou je radost spolupracovat! Dělali jsme spolu několik webových projektů včetně mého vlastního webu a vždy odevzdala kvalitní obsah v předem domluveném termínu. Největší její předností je kreativita, komunikace, empatie a také její zkušenosti s tvorbou webů, díky kterým chápe souvislosti a vím, že připraví přesně to co potřebuji. Vždy se těším na další projekt, na kterém budu s Vlaďkou spolupracovat!

S Vlaďkou je radost spolupracovat! Dělali jsme spolu několik webových…

Lukáš Pavelec, webdesigner

Již od prvního kontaktu jsme si s Vlaďkou padli do noty a po ujasnění naší strategie a našich cílů dostáváme jeden skvělý text za druhým. Nejvíce si cením dodržování domluvených termínů a flexibility při dodatečných úpravách dle našich požadavků, tak abychom finální texty doladili k naší spokojenosti. Je mi ctí spolupracovat!

Již od prvního kontaktu jsme si s Vlaďkou padli do noty a po ujasnění…

Lukáš Pleva, rozvoj obchodu a marketing rodinné firmy

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno