zpět na výpis
zpět na výpis

Veronika Rút Fullerová

Grafický design & branding

Pomáhám svým klientům nastavit lepší systém vizuální komunikace. Spolupracuji jak s malými startupy, tak s velkými korporacemi. Vytvářím logotypy a komplexní vizuální styly, tiskoviny i komunikaci online. Vše začíná analýzou a revizí celkové strategie, pak je možné nastavit design smysluplně a efektivně.

Povedlo se mi vytvořit lovebrand, zlepšit interní komunikaci nebo pomoct klientům výrazně zvýšit tržby. Důležitá je pro mě pečlivá implementace změny uvnitř firmy, ať už jde o novou vizuální identitu nebo systém práce s reklamou.

Dlouhodobě se zabývám také veřejným prostorem a retail designem.

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Mitte Coffee

Legendární brněnský podnik mě oslovil s prosbou o rozvinutí značky v zapamatovatelný a efektní vizuální styl. Zachovala jsem původní logotyp a navrhla nový obalový design pro kávu z jejich pražírny, kolekci oblečení, poukazy a další aplikace.

realizováno 2021

MAGMIO

Technologicka firma Netcope působí po celém světě v oblasti hardwarové akcelerace obchodování na burze. V rámci dlouhodobé spolupráce jsem navrhla komplexní rebranding – nový název, design logotypu, vizuální styl a web. Na realizaci webu jsem spolupracovala se specializovanou web designérkou Karolínou Petrů.

realizováno 2021

Boombon [energie do kapsy]

Boombon je mladý startup, který nabízí speciální energetický bonbon založený na kombinaci kofeinu a taurinu. Zpracovala jsem logotyp, vizuální styl, obalový design, textové nápady a doprovodnou grafiku pro social media.

realizováno 2020

Oříšek brněnský

Oříšek s.r.o. vlastní kamenné provozovny i stánky po celém Brně a dováží do nich oříšky v nejvyšší kvalitě. Vytvořila jsem logotyp, označení provozovny, tiskoviny a celý vizuální styl. Ilustrace jsem nechala vytvořit značce na míru od brněnské ilustrátorky Lenky Křikavové.

realizováno 2019–21

Logo pro Brno-střed

Městská část Brno-střed měla pro svou prezentaci k dispozici jen nekvalitně digitalizovaný znak. Oslovili mě proto s prosbou o facelift starého znaku. Z praktických důvodů pak vznikla i moderní verze, která je lépe čitelná v menší velikosti a používá se jako logo.

realizováno 2020

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Zvolsi.info

Pro projekt, který se věnuje fake news a hoaxům jsem vytvořila logotyp, vizuální styl a sadu textů s ilustracemi, které se snaží co nejlépe vystihnout zaměření spolku.

realizováno 2019

UGO čerstvá šťáva

Při práci v agentuře GREP design jsem vytvořila brand, logotyp a vizuální styl UGO čerstvá šťáva. Zásadní částí práce byla kreativa a vytváření textů pro obaly, posty na social media, do provozoven a také pro interní komunikaci. Součástí byl vždy i návrh grafického zpracování.

realizováno 2013–2015

Candle Stories

Pro svého dlouhodobého klienta jsem postupně navrhla logo, vizuální styl, texty členění sekcí na provozovně, textovou hru a označení na fasádě pro první i druhou lokaci.

realizováno 2018

Turistická oblast Beskydy

Pro destinační management Beskyd jsem vytvořila facelift původního logotypu, nový vizuální styl, texty a koncepční řešení mnoha tiskovin. Některé tiskoviny jsou interaktivní, aby si každý návštěvník mohl odnést svůj vlastní suvenýr, tak jako si odnáší své vlastní zážitky.

realizováno 2018–2020

Soutěž podporující lokální podnikání

Vytvořila jsem koncepci fungování a zorganizovala projekt Výloha roku, který dodává novou energii lokálnímu podnikání. Navrhla jsem logotyp, kompletní vizuální styl, webovou prezentaci a veškeré tiskoviny. Vymyslela jsem také obsahovou strukturu a texty pro web, tiskoviny i social media.

realizováno 2019–2020

Veronika vždy vypracovala grafický koncept k naší spokojenosti a to pro malé i vetší projekty s velice různým zaměřením. S dalším zadáním přichází další výborný výsledek. Má velice komplexní přístup k věci. Prověřuje každý detail, aby design fungoval dnes, i za deset let. V rámci větších projektů stanovila podrobný časový plán s jasnými daty a milníky, díky nimž bylo možné sledovat a kontrolovat přípravu konceptu. Rychle a profesionálně komunikuje a je velice otevřená veškeré zpětné vazbě. Nezbytné změny provádí většinou včasným a efektivním způsobem. Ve zkratce, s Veronikou je radost spolupracovat.

Veronika vždy vypracovala grafický koncept k naší spokojenosti a to pro malé…

ZEW Eyewear & Dento – Antonín Smělý

Veroniku jsme oslovili kvůli redesignu našeho vlajkového produktu Bochemit, který je na trhu už víc než 50 let a vyváží se do 17 zemí světa. Veronika přišla s celkovým zpřehledněním designu a s novým pojetím propagace produktu ve třech jednoduchých řadách, který jsme společně dotáhli a uvedli do praxe. Výstupy byly jak technicky tak výtvarně perfektně dotažené do nejmenších detailů. Redesign a změnu koncepce si pochvalují nejen naši obchodní zástupci a odběratelé, ale hlavně koncoví zákazníci. Spolupráce nám významně pomohla Bochemity oživit a nastartovat k novým, lepším časům.

Veroniku jsme oslovili kvůli redesignu našeho vlajkového produktu Bochemit,…

Bochemie, a.s. – Vlasta Kašparcová

Veronika nám dodala koncepční manuál pro naše grafické oddělení ohledně vizuálního stylu kampaně k 75. výročí společnosti Eta. Vytvořila tematickou úpravu logotypu a systém retro vzorů, který barevně navázal na naši produktovou retro kolekci Eta Storio a stal se základním a klíčovým prvkem všech materiálů kampaně pro online a offline komunikaci. Příprava a dodání Manuálu proběhla hladce a včas.

Veronika nám dodala koncepční manuál pro naše grafické oddělení…

Eta – Kateřina Šeligová

Milá, usměvavá a svá… tak na mne Veronika působí. Zaujala mne ona a její obsah prezentace jak na „vizuální smog měst“ na jedné z konferencí, kterou jsem absolvovala. A protože bych ráda byla nápomocna měnit své město, rozhodla jsem se Veroniku pozvat k nám do Frýdku-Místku. Nezůstalo jen u toho. Pohledem Veroniky na Beskydy z ochozu Frýdeckého zámku, jsme prodebatovaly i novou komunikaci Beskyd. Začalo to úpravou značky turistické oblasti. Následně jsem nechala Veroniku nakouknout do naší strategie a vize a vznikl tak krásný vizuální příběh, který začínáme praktikovat v naší komunikaci vůči návštěvníkům. Jsme na začátku cesty, která nás těší a co víc, líbí se partnerům i návštěvníkům destinace…. Veronice držím pěsti a fandí jí i můj tým pracovníků.

Milá, usměvavá a svá… tak na mne Veronika působí. Zaujala mne ona a její…

Destinační management Beskydy – Monika Konvičná

Veronika umí velmi jednoduše popisovat a vysvětlovat stav věcí. Nebojí se říct svůj názor i s ohledem na to, že se zrovna nehodí do strategie klienta. Díky svým znalostem a zkušenostem nás naučila přemýšlet o reklamě tak trochu jinak – z pohledu spotřebitele. Umí výborně naslouchat a analyzovat potřebné výstupy, které klient očekává. Spolupráce nás neskutečně baví a nabíjí, vždy se těšíme na další setkání.

Veronika umí velmi jednoduše popisovat a vysvětlovat stav věcí. Nebojí…

Plzeňský Prazdroj – Markéta Bláhová a Helena Dobrá

Spolupráce s Veronikou byla zásadní pro další rozvoj projektu. Bez těch změn nebo v případě méně vhodných změn by projekt teď už možná neexistoval nebo se scvrkl do něčeho menšího, jen na dobrovolnické bázi. Změny ve wireframe a UX webu pomohly k tomu že projekt stále roste, dostáváme teď cca 200–300 přihlášek ročně a pomáháme desítkám studentů, často i z velmi prestižních univerzit.

Spolupráce s Veronikou byla zásadní pro další rozvoj projektu. Bez těch…

Effective Theses – David Janků

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno