zpět na výpis
zpět na výpis

Veronika Fullerová

Grafický design & branding

Pomáhám svým klientům nastavit lepší systém vizuální komunikace. Spolupracuji jak s malými startupy, tak s velkými korporacemi. Vytvářím logotypy a komplexní vizuální styly, tiskoviny i komunikaci online. Vše začíná analýzou a revizí celkové strategie, pak je možné nastavit design smysluplně a efektivně.

Povedlo se mi vytvořit lovebrand, zlepšit interní komunikaci nebo pomoct klientům výrazně zvýšit tržby. Důležitá je pro mě pečlivá implementace změny uvnitř firmy, ať už jde o novou vizuální identitu nebo systém práce s reklamou.

Dlouhodobě se zabývám také veřejným prostorem a retail designem.

Design služeb

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb

Bochemit – největší satisfakce je růst klienta

V rámci redesignu obalů legendárního českého přípravku na ošetřování dřeva jsem spolu s klientem zpřehlednila systém práce s produkty. Úleva pro obchoďáky i koncové zákazníky. Zvýšení tržeb o desítky procent. Případová studie: https://veronikarut.com/project/bochemit-case-study

realizováno 2017–2018

Plzeňský Prazdroj

Na základě dlouhodobé spolupráce jsem vytvořila nové metodické pokyny pro práci s reklamou ve veřejném prostoru. Rešerše, sonda, školení a manuál. Zásadní část práce byla implementace do interních procesů Prazdroje. Realizace potrvá několik let. Případová studie: https://veronikarut.com/project/plzensky-prazdroj-vs-vizualni-smog

realizováno 2019–2020

Tuning pro státní správu

Ve spolupráci s radnicí Brna-středu jsem vytvořila metodické pokyny, které zásadním způsobem zpříjemňují uživatelskou zkušenost obchodníků se státní správou v oblasti reklam. Výsledek je minimum neschválených žádostí o povolení a vzdělanější veřejnost. Případová studie: https://veronikarut.com/project/manual-dobre-praxe-brno

realizováno 2015–2018

Clever Farm brand koncept

Clever Farm jako první z českých firem nabízí řešení pro správu zemědělství přehledně v jedné aplikaci. Když mě oslovili, už měli nový vizuální styl, ale chyběl jim obsahový brand koncept. V rámci spolupráce jsem vytvořila přehledný strategický interní dokument, konzultovala focení pro web a vytvořila sadu claimů a textů pro firemní komunikaci.

realizováno 2019

Edhouse

Společnost Edhouse se zabývá vývojem softwaru. Vytvořila jsem pro ně obsahovou strategii pro interní a externí komunikaci – vznikl systém překlopený do sady claimů, kterými se linka komunikace drží dlouhodobě. Zpracovala jsem pro ně také např. obsahovou strukturu firemního webu.

realizováno 2015

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

CAPRICORN PRO

Školení v oblasti programování nemusí být pekelná nuda a společnost CAPRICORN PRO ví, jak na to. Vytvořila jsem pro ně energický vizuální styl, který pracuje s motivem kozoroha a věčného vývoje technologií. Aplikace od tiskovin, přes prezentace po šablony pro interní užití.

realizováno 2019

ZEW Eyewear

Tým ZEW vytváří jedinečné obroučky. Zaměřují se na neúnavný technologický vývoj a tvůrčí zpracování na míru osobnosti zákazníka. Vytvořila jsem jednotný vizuální styl, který jsem postavila na dekonstrukci stávajícího logotypu a písma. Vznikl manuál k užití, tiskoviny, obalový design a grafika pro stánek na designbloku.

realizováno 2016–2019

Boombon [energie do kapsy]

Boombon je mladý startup, který nabízí speciální energetický bonbon založený na kombinaci kofeinu a taurinu. Zpracovala jsem logotyp, vizuální styl, obalový design, textové nápady a doprovodnou grafiku pro social media.

realizováno 2020

Dento

Dentální hygiena DENTO poskytuje péči o ústní hygienu na nejvyšší úrovni. Klíčové hodnoty byly čistota, jemnost a luxus, který neztrácí lidskost. Vytvořila jsem logotyp, vizuální styl, vizitky, DL letáky a další tiskoviny. Vznikl také základní navigační systém uvnitř budovy a označení schránky a ordinace.

realizováno 2019

ETA 75 let – vizuální styl kampaně

ETA je tradiční česká firma na trhu elektroniky. Ke svému výročí rozjela kampaň s retro designy spotřebičů. Mým úkolem bylo vytvořit jednotný vizuální styl kampaně jako manuál pro interní grafické oddělení.

realizováno 2018

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Zvolsi.info

Pro projekt, který se věnuje fake news a hoaxům jsem vytvořila logotyp, vizuální styl a sadu textů s ilustracemi, které se snaží co nejlépe vystihnout zaměření spolku.

realizováno 2019

UGO čerstvá šťáva

Při práci v agentuře GREP design jsem vytvořila brand, logotyp a vizuální styl UGO čerstvá šťáva. Zásadní částí práce byla kreativa a vytváření textů pro obaly, posty na social media, do provozoven a také pro interní komunikaci. Součástí byl vždy i návrh grafického zpracování.

realizováno 2013–2015

Retailoko

Založila jsem společnost, která se zaměřuje na retail design a branding provozoven. Vytvořila jsem logotyp, vizuální styl i kompletní strukturu a texty pro web a blog.

realizováno 2018

Turistická oblast Beskydy

Pro destinační management Beskyd jsem vytvořila facelift původního logotypu, nový vizuální styl, texty a koncepční řešení mnoha tiskovin. Některé tiskoviny jsou interaktivní, aby si každý návštěvník mohl odnést svůj vlastní suvenýr, tak jako si odnáší své vlastní zážitky.

realizováno 2018–2020

Soutěž podporující lokální podnikání

Vytvořila jsem koncepci fungování a zorganizovala projekt Výloha roku, který dodává novou energii lokálnímu podnikání. Navrhla jsem logotyp, kompletní vizuální styl, webovou prezentaci a veškeré tiskoviny. Vymyslela jsem také obsahovou strukturu a texty pro web, tiskoviny i social media.

realizováno 2019–2020

Veronika vždy vypracovala grafický koncept k naší spokojenosti a to pro malé i vetší projekty s velice různým zaměřením. S dalším zadáním přichází další výborný výsledek. Má velice komplexní přístup k věci. Prověřuje každý detail, aby design fungoval dnes, i za deset let. V rámci větších projektů stanovila podrobný časový plán s jasnými daty a milníky, díky nimž bylo možné sledovat a kontrolovat přípravu konceptu. Rychle a profesionálně komunikuje a je velice otevřená veškeré zpětné vazbě. Nezbytné změny provádí většinou včasným a efektivním způsobem. Ve zkratce, s Veronikou je radost spolupracovat.

Veronika vždy vypracovala grafický koncept k naší spokojenosti a to pro malé…

Antonín Smělý (East Balance, ZEW Eyewear, Dento)

Veroniku jsme oslovili kvůli redesignu našeho vlajkového produktu Bochemit, který je na trhu už víc než 50 let a vyváží se do 17 zemí světa. Veronika přišla s celkovým zpřehledněním designu a s novým pojetím propagace produktu ve třech jednoduchých řadách, který jsme společně dotáhli a uvedli do praxe. Výstupy byly jak technicky tak výtvarně perfektně dotažené do nejmenších detailů. Redesign a změnu koncepce si pochvalují nejen naši obchodní zástupci a odběratelé, ale hlavně koncoví zákazníci. Spolupráce nám významně pomohla Bochemity oživit a nastartovat k novým, lepším časům.

Veroniku jsme oslovili kvůli redesignu našeho vlajkového produktu Bochemit,…

Vlasta Kašparcová (Bochemie, a.s.)

Veronika nám dodala koncepční manuál pro naše grafické oddělení ohledně vizuálního stylu kampaně k 75. výročí společnosti ETA. Vytvořila tematickou úpravu logotypu a systém retro vzorů, který barevně navázal na naši produktovou retro kolekci ETA Storio a stal se základním a klíčovým prvkem všech materiálů kampaně pro online a offline komunikaci. Příprava a dodání Manuálu proběhla hladce a včas.

Veronika nám dodala koncepční manuál pro naše grafické oddělení…

Kateřina Šeligová, ETA

S Veronikou jsem pracoval již na dvou projektech – logotyp pro nakladatelství Elebedial a logotyp a vizuální styl pro firmu Capricorn Pro. V obou případech jsme při diskuzích došli k výborným řešením, která používám dodnes k plné spokojenosti. Veronika používá osobní přístup, snaží se ze zákazníka dostat všechny potřebné informace. Výsledek tak odpovídá povaze zadání, a současně nemá chyby, které lidé dělají, když problematice nerozumí. Věřím, že jsem s Veronikou nespolupracoval naposledy.

S Veronikou jsem pracoval již na dvou projektech – logotyp pro nakladatelství…

Slávek Rydval (CAPRICORN PRO, Elebedial)

Milá, usměvavá a svá… tak na mne Veronika působí. Zaujala mne ona a její obsah prezentace jak na „vizuální smog měst“ na jedné z konferencí, kterou jsem absolvovala. A protože bych ráda byla nápomocna měnit své město, rozhodla jsem se Veroniku pozvat k nám do Frýdku-Místku. Nezůstalo jen u toho. Pohledem Veroniky na Beskydy z ochozu Frýdeckého zámku, jsme prodebatovaly i novou komunikaci Beskyd. Začalo to úpravou značky turistické oblasti. Následně jsem nechala Veroniku nakouknout do naší strategie a vize a vznikl tak krásný vizuální příběh, který začínáme praktikovat v naší komunikaci vůči návštěvníkům. Jsme na začátku cesty, která nás těší a co víc, líbí se partnerům i návštěvníkům destinace…. Veronice držím pěsti a fandí jí i můj tým pracovníků.

Milá, usměvavá a svá… tak na mne Veronika působí. Zaujala mne ona a její…

Monika Konvičná (Destinační management Beskydy)

Na začátku bylo mé velké přání sjednotit vizuální styl Vojenského uměleckého souboru ONDRÁŠ a dát mu jednotnou snadno rozpoznatelnou tvář. Dlouho mi vadilo, že každý materiál je jiný, prostě "každý pes jiná ves". Bylo mi jasné, že to chce kreativního grafika, který navrhne jednotné komplexní řešení a k tomu manuál, podle kterého budeme moci tvořit grafické materiály v jednom stylu. Oslovila jsem Veroniku a ta pro nás navrhla redesign logotypu, fonty, barevnost a doplňující grafické prvky. Od té doby má ONDRÁŠ konečně svoji jednotnou grafickou tvář, která je čistá, zapamatovatelná, moderní a zároveň hravě folklorní. Na Veronice mám ráda, že je spolehlivá, vstřícná, profesionální, přátelská, dá se s ní na všem domluvit, ale zároveň má na věc svůj jasný názor, má široký rozhled nejen na poli grafického designu, ale třeba i marketingu a hlavně je kreativní, můžu jí dát volnou ruku a nemusím jí nic do detailu diktovat. Myslím, že Veronika je už v tak mladém věku odborník na pravém místě.

Na začátku bylo mé velké přání sjednotit vizuální styl Vojenského…

Gabriela Ševčíková (VUS Ondráš)

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno