zpět na výpis
zpět na výpis

Veronika Rút Fullerová

Grafický design & branding

Pomáhám svým klientům nastavit lepší systém vizuální komunikace. Spolupracuji jak s malými startupy, tak s velkými korporacemi. Vytvářím logotypy a komplexní vizuální styly, tiskoviny i komunikaci online. Vše začíná analýzou a revizí celkové strategie, pak je možné nastavit design smysluplně a efektivně.

Povedlo se mi vytvořit lovebrand, zlepšit interní komunikaci nebo pomoct klientům výrazně zvýšit tržby. Důležitá je pro mě pečlivá implementace změny uvnitř firmy, ať už jde o novou vizuální identitu nebo systém práce s reklamou.

Dlouhodobě se zabývám také veřejným prostorem a retail designem.

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Mitte Coffee

Legendární brněnský podnik mě oslovil s prosbou o rozvinutí značky v zapamatovatelný a efektní vizuální styl. Zachovala jsem původní logotyp a navrhla nový obalový design pro kávu z jejich pražírny, kolekci oblečení, poukazy a další aplikace.

realizováno 2021

MAGMIO

Technologicka firma MAGMIO působí po celém světě v oblasti hardwarové akcelerace obchodování na burze. V rámci dlouhodobé spolupráce jsem navrhla komplexní rebranding – nový název, design logotypu, vizuální styl a web. Na realizaci webu jsem spolupracovala se specializovanou web designérkou Karolínou Petrů.

realizováno 2021

Boombon [energie do kapsy]

Boombon je mladý startup, který nabízí speciální energetický bonbon založený na kombinaci kofeinu a taurinu. Zpracovala jsem logotyp, vizuální styl, obalový design, textové nápady a doprovodnou grafiku pro social media.

realizováno 2020

Oříšek brněnský

Oříšek s.r.o. vlastní kamenné provozovny i stánky po celém Brně a dováží do nich oříšky v nejvyšší kvalitě. Vytvořila jsem logotyp, označení provozovny, tiskoviny a celý vizuální styl. Ilustrace jsem nechala vytvořit značce na míru od brněnské ilustrátorky Lenky Křikavové.

realizováno 2019–21

Logo pro Brno-střed

Městská část Brno-střed měla pro svou prezentaci k dispozici jen nekvalitně digitalizovaný znak. Oslovili mě proto s prosbou o facelift starého znaku. Z praktických důvodů pak vznikla i moderní verze, která je lépe čitelná v menší velikosti a používá se jako logo.

realizováno 2020

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Bochemit

V rámci redesignu obalů legendárního českého přípravku na ošetřování dřeva jsem spolu s klientem vymyslela nové názvy pro členění portfolia produktů. Úleva pro obchoďáky i koncové zákazníky. Zvýšení tržeb o desítky procent. Postupně vznikl celý vizuální styl a etikety pro všechny obaly.

realizováno 2017–2018

Plzeňský Prazdroj

Na základě dlouhodobé spolupráce jsem vytvořila nové metodické pokyny pro práci s reklamou ve veřejném prostoru. Rešerše, sonda, školení a manuál. Realizace potrvá několik let. Zpracovala jsem zakázku na klíč od koncepce a textů přes fotografie a výsledné grafické zpracování. Ke spolupráci jsem přizvala brand specialistu Lumíra Kajnara.

realizováno 2019–2022

Zvolsi.info

Pro projekt, který se věnuje fake news a hoaxům jsem vytvořila logotyp, vizuální styl a sadu textů s ilustracemi, které se snaží co nejlépe vystihnout zaměření spolku.

realizováno 2019

UGO čerstvá šťáva

Při práci v agentuře GREP design jsem vytvořila brand, logotyp a vizuální styl UGO čerstvá šťáva. Zásadní částí práce byla kreativa a vytváření textů pro obaly, posty na social media, do provozoven a také pro interní komunikaci. Součástí byl vždy i návrh grafického zpracování.

realizováno 2013–2015

Candle Stories

Pro svého dlouhodobého klienta jsem postupně navrhla logo, vizuální styl, texty sekcí na provozovně, textovou hru a označení na fasádě pro první i druhou lokaci.

realizováno 2018

Veronika vždy vypracovala grafický koncept k naší spokojenosti a to pro malé i vetší projekty s velice různým zaměřením. S dalším zadáním přichází další výborný výsledek. Má velice komplexní přístup k věci. Prověřuje každý detail, aby design fungoval dnes, i za deset let. V rámci větších projektů stanovila podrobný časový plán s jasnými daty a milníky, díky nimž bylo možné sledovat a kontrolovat přípravu konceptu. Rychle a profesionálně komunikuje a je velice otevřená veškeré zpětné vazbě. Nezbytné změny provádí většinou včasným a efektivním způsobem. Ve zkratce, s Veronikou je radost spolupracovat.

Veronika vždy vypracovala grafický koncept k naší spokojenosti a to pro malé…

ZEW Eyewear & Dento – Antonín Smělý

Veroniku jsme oslovili kvůli redesignu našeho vlajkového produktu Bochemit, který je na trhu už víc než 50 let a vyváží se do 17 zemí světa. Veronika přišla s celkovým zpřehledněním designu a s novým pojetím propagace produktu ve třech jednoduchých řadách, který jsme společně dotáhli a uvedli do praxe. Výstupy byly jak technicky tak výtvarně perfektně dotažené do nejmenších detailů. Redesign a změnu koncepce si pochvalují nejen naši obchodní zástupci a odběratelé, ale hlavně koncoví zákazníci. Spolupráce nám významně pomohla Bochemity oživit a nastartovat k novým, lepším časům.

Veroniku jsme oslovili kvůli redesignu našeho vlajkového produktu Bochemit,…

Bochemie, a.s. – Vlasta Kašparcová

Veronika nám dodala koncepční manuál pro naše grafické oddělení ohledně vizuálního stylu kampaně k 75. výročí společnosti Eta. Vytvořila tematickou úpravu logotypu a systém retro vzorů, který barevně navázal na naši produktovou retro kolekci Eta Storio a stal se základním a klíčovým prvkem všech materiálů kampaně pro online a offline komunikaci. Příprava a dodání Manuálu proběhla hladce a včas.

Veronika nám dodala koncepční manuál pro naše grafické oddělení…

Eta – Kateřina Šeligová

Milá, usměvavá a svá… tak na mne Veronika působí. Zaujala mne ona a její obsah prezentace jak na „vizuální smog měst“ na jedné z konferencí, kterou jsem absolvovala. A protože bych ráda byla nápomocna měnit své město, rozhodla jsem se Veroniku pozvat k nám do Frýdku-Místku. Nezůstalo jen u toho. Pohledem Veroniky na Beskydy z ochozu Frýdeckého zámku, jsme prodebatovaly i novou komunikaci Beskyd. Začalo to úpravou značky turistické oblasti. Následně jsem nechala Veroniku nakouknout do naší strategie a vize a vznikl tak krásný vizuální příběh, který začínáme praktikovat v naší komunikaci vůči návštěvníkům. Jsme na začátku cesty, která nás těší a co víc, líbí se partnerům i návštěvníkům destinace…. Veronice držím pěsti a fandí jí i můj tým pracovníků.

Milá, usměvavá a svá… tak na mne Veronika působí. Zaujala mne ona a její…

Destinační management Beskydy – Monika Konvičná

Veronika umí velmi jednoduše popisovat a vysvětlovat stav věcí. Nebojí se říct svůj názor i s ohledem na to, že se zrovna nehodí do strategie klienta. Díky svým znalostem a zkušenostem nás naučila přemýšlet o reklamě tak trochu jinak – z pohledu spotřebitele. Umí výborně naslouchat a analyzovat potřebné výstupy, které klient očekává. Spolupráce nás neskutečně baví a nabíjí, vždy se těšíme na další setkání.

Veronika umí velmi jednoduše popisovat a vysvětlovat stav věcí. Nebojí…

Plzeňský Prazdroj – Markéta Bláhová a Helena Dobrá

Spolupráce s Veronikou byla zásadní pro další rozvoj projektu. Bez těch změn nebo v případě méně vhodných změn by projekt teď už možná neexistoval nebo se scvrkl do něčeho menšího, jen na dobrovolnické bázi. Změny ve wireframe a UX webu pomohly k tomu že projekt stále roste, dostáváme teď cca 200–300 přihlášek ročně a pomáháme desítkám studentů, často i z velmi prestižních univerzit.

Spolupráce s Veronikou byla zásadní pro další rozvoj projektu. Bez těch…

Effective Theses – David Janků

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno