Zaujal vás kreativec?
Marketingové strategie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie
Kreativní e-mailingová strategie pro Výtvarný shop včetně realizace
Prostřednictvím návrhu a následné realizace e-mailingové strategie založené na automatizaci, došlo nejen ke zvýšení počtu konverzí, ale také počtu nových zákazníků a odběratelů newsletteru. Ve výsledku se emailing stal pro klienta marketingovým kanálem s nejvyšší návratností investic.
realizováno 2020
Marketingová strategie pro nový brněnský akcelerátor Brnota
Práce pro klienta zakladajícího nové coworkingové centrum byla velkou výzvou a zároveň hodnotnou zkušeností. Marketingová strategie zahrnovala výzkum zákazníků, komunikační strategii a model STDC pro jednotlivé marketingové kanály. V rámci každého kanálu byl definován vhodný typ obsahu a doporučení, jak zákazníka posunout do další fáze nákupu.
realizováno 2020
E-mailingová strategie pro e-shop Treefactory včetně realizace
Díky e-mailingové strategii založené na automatizaci došlo ke zvýšení počtu konverzí a také k navýšení počtu nových zákazníků a odběratelů newsletteru. PNO se u tohoto projektu pohybuje dlouhodobě do 3 %. Dokázali jsme tak e-mail marketing e-shopu s udržitelnou módou posunout mezi primární prodejní kanály.
realizováno 2020
Strategie pro placenou reklamu na sociálních sítích včetně realizace
Vícegenerační bydlení se opět dostává do popředí zájmu dnešní společnosti. Práce na tomto projektu proto byla vítanou zkušeností a možností, jak zabrousit do trochu jiných marketingových sfér. Spolupráce pro firmu FND Sdílení byla postavena na tvorbě strategie pro placenou reklamu na Facebooku, včetně samotné realizace.
realizováno 2020
E-mailingová strategie pro e-shop Simmy.cz včetně realizace
Pro e-shop s luxusními deštníky byla vytvořena e-mailingová strategie založená na automatizaci. Díky ní došlo ke zvýšení počtu konverzí, zisku nových zákazníků a odběratelů newsletteru. Dlouhodobé PNO, včetně práce marketéra, do 3 %, konverzní poměr z e-mailingu se pohybuje okolo 10 %.
realizováno 2020
Online marketing
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing
Zvýšení organické návštěvnosti a tržeb bez PPC reklamy na Inkospor.cz
Přáním klienta bylo zvýšit organickou návštěvnost na webu a počet konverzí bez nutnosti použití PPC reklamy. Prvním krokem proto bylo vytvoření podrobné analýzy klíčových slov a sestavení publikačního plánu, na základě něhož byl navržen nový obsah na webu a aktualizován stávající obsah. Spolupráce proběhla za pomoci copywritera.
realizováno 2019
Sociální sítě jako jeden z nejkonverznějších kanálů
Pro kliniku estetické medicíny Dermaestet byla zajištěna kompletní správa veškerých online marketingových aktivit na sociálních sítích (tvorba organického obsahu, PPC reklama na Facebooku a Instagramu). Za první rok spolupráce narostl počet sledujících uživatelů o 150 %. Sociální sítě se tak staly pro Dermaestet jedním z nejkonverznějších kanálů.
realizováno 2018
Atraktivní komunikace e-shopové automatizace od Brani.cz
Pro klienta byla nastavena komunikační strategie a nový vizuál příspěvků pro jeho feed na Instagramu a Facebooku. Cílem bylo vysvětlit lidem jednoduchou formou, jak fungují doplňky, které automatizují určité procesy na e-shopu. Maskotem se stal Branibot, který sledující provedl problematikou cílové skupiny klienta s ohledem na propagaci služeb.
realizováno 2019
Nejvoňavější reklamy pro reklamní visačky Voňky
V rámci spolupráce proběhlo nastavení akviziční a remarketingové reklamy na Facebooku, ale také tvorba textů pro nové blogové články na web Voňky. Blogové články poté byly dále využity pro newslettery a sociální sítě. Spolupráce proběhla za pomoci copywritera.
realizováno 2020
Snížení PNO o více než 50 % na soc. sítích pro značku Nuties (plodyslunce.cz)
Pro klienta byla sestavena online marketingová strategie, která mu pomohla se snížením PNO (podíl nákladů na obratu) o více jak 50 % po 3 měsících spolupráce. Klientovi byly navrženy vhodné kampaně pro Facebook a Instagram. Spolupráce proběhla ve spolupráci s grafikem a probíhá až do dnes. :-)
realizováno 2021
Práce s texty
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty
Analýza klíčových slov a publikační plán pro estetickou kliniku Dermaestet
Pro klienta byla vytvořena analýza klíčových slov a sestaven publikační plán. Při tvorbě nového obsahu na webu byly poté využity všechny poznatky a stávající obsah byl aktualizován. Spolupráce proběhla za pomoci copywritera.
realizováno 2018
Analýza klíčových slov a publikační plán pro e-shop Inkospor
Klient využil analýzu klíčových slov a sestavení publikačního plánu, na základě něhož byl vytvořen nový obsah na webu. Stávající obsah byl rovněž aktualizován na základě vytvořené analýzy klíčových slov. Spolupráce proběhla za pomoci copywritera.
realizováno 2019
Analýza klíčových slov pro Treefactory.cz
Pro e-shop s udržitelnou módou byla vytvořena analýza klíčových slov a doporučení, jak s analýzou pracovat při tvorbě nového obsahu na webu. Klient rovněž obdržel doporučení pro e-shop z pohledu technického SEO.
realizováno 2020
Návrh struktury a textace webu Brnota.cz na základě výzkumu cílové skupiny
Na základě výzkumu zákazníků, konkurence a základní analýzy klíčových slov byla nastavena struktura webu včetně otextování. Všechny informace byly rovněž využity při tvorbě USP pro cílovou skupinu klienta. Spolupráce proběhla ve spolupráci s copywriterem.
realizováno 2020
Atraktivní komunikace e-shopové automatizace od Brani.cz
Jak udělat z poměrně složitých procesů a vysvětlení jejich funkcí atraktivní produkt pro cílové publikum? Pro klienta byla nastavena komunikační strategie, jejímž cílem bylo vysvětlit lidem jednoduchou formou, jak fungují doplňky pro automatizaci procesů na e-shopu. Maskotem se stal Branibot, který uživatele provedl celou problematikou.
realizováno 2019