zpět na výpis
zpět na výpis

Zuzana Ševčíková

Výkonnostní marketing

Jsem marketingová specialistka se specializací na výkonnostní marketing a zakladatelka Suzzie.cz. Mou hlavní doménou jsou sociální sítě včetně placené reklamy, strategický obsah na webu a e-mailingová automatizace. 

Od roku 2016 se intenzivně věnuji online marketingu. O tématech ze světa „onlajnu“ také píšu na blogu Suzzie.cz, přičemž všechny mé zkušenosti vychází z praxe. Mám za sebou několik veřejných i individuálních školení pro klienty z B2B i B2C prostředí. Pro coworking Impact Hub mentoruji menší živnostníky a úspěšné startu-py v oblasti internetového marketingu. Od roku 2020 také mentoruji v rámci projektu #HolkyzMarketingu.

Mé znalosti a zkušenosti ocenily značky jako Inkospor, B.Braun, Dermaestet, 
AGEL, XDENT, Robert Němec, Saloos, Treefactory, Brnota, Brani.cz, Voňky, Výtvarný-shop.cz, Forsage, Pro-vlasy, T-LED, FND sdílení, Jadise, Dressibly a další.
 
Co pro vás mohu udělat?
 
✔️SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Pomohu vám zvyšovat povědomí o vaší značce a zajistím, aby vám zákazníci dali přednost před konkurencí.
 
✔️REKLAMA NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH
Díky reklamě na sociálních sítích vám zvýším nejen návštěvnost na webu, ale také zájem o vaše služby či produkty. Pokud najdeme vhodnou příležitost, zapojíme také influencery, kteří budu souznit s vaší značkou.
 
✔️EMAILING 
Díky automatizovanému emailingu dokážu zvýšit objem tržeb o desítky procent s minimálními náklady a úsilím (zavolejte mi a ukážu vám důkazy :-)).
 
✔️SEO
Společně se svými kolegy ze Suzzie.cz vám přivedeme nové zákazníky díky strategickému postupu — od analýzy klíčových slov, přes obsahový plán až po nastavení komunikační strategie.
  

771177011
sevcikova@suzzie.cz
www.suzzie.cz

IČ: 08012067

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Kreativní e-mailingová strategie pro Výtvarný shop včetně realizace

Prostřednictvím návrhu a následné realizace e-mailingové strategie založené na automatizaci, došlo nejen ke zvýšení počtu konverzí, ale také počtu nových zákazníků a odběratelů newsletteru. Ve výsledku se emailing stal pro klienta marketingovým kanálem s nejvyšší návratností investic.

realizováno 2020

Marketingová strategie pro nový brněnský akcelerátor Brnota

Práce pro klienta zakladajícího nové coworkingové centrum byla velkou výzvou a zároveň hodnotnou zkušeností. Marketingová strategie zahrnovala výzkum zákazníků, komunikační strategii a model STDC pro jednotlivé marketingové kanály. V rámci každého kanálu byl definován vhodný typ obsahu a doporučení, jak zákazníka posunout do další fáze nákupu.

realizováno 2020

E-mailingová strategie pro e-shop Treefactory včetně realizace

Díky e-mailingové strategii založené na automatizaci došlo ke zvýšení počtu konverzí a také k navýšení počtu nových zákazníků a odběratelů newsletteru. PNO se u tohoto projektu pohybuje dlouhodobě do 3 %. Dokázali jsme tak e-mail marketing e-shopu s udržitelnou módou posunout mezi primární prodejní kanály.

realizováno 2020

Strategie pro placenou reklamu na sociálních sítích včetně realizace

Vícegenerační bydlení se opět dostává do popředí zájmu dnešní společnosti. Práce na tomto projektu proto byla vítanou zkušeností a možností, jak zabrousit do trochu jiných marketingových sfér. Spolupráce pro firmu FND Sdílení byla postavena na tvorbě strategie pro placenou reklamu na Facebooku, včetně samotné realizace.

realizováno 2020

E-mailingová strategie pro e-shop Simmy.cz včetně realizace

Pro e-shop s luxusními deštníky byla vytvořena e-mailingová strategie založená na automatizaci. Díky ní došlo ke zvýšení počtu konverzí, zisku nových zákazníků a odběratelů newsletteru. Dlouhodobé PNO, včetně práce marketéra, do 3 %, konverzní poměr z e-mailingu se pohybuje okolo 10 %.

realizováno 2020

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Zvýšení organické návštěvnosti a tržeb bez PPC reklamy na Inkospor.cz

Přáním klienta bylo zvýšit organickou návštěvnost na webu a počet konverzí bez nutnosti použití PPC reklamy. Prvním krokem proto bylo vytvoření podrobné analýzy klíčových slov a sestavení publikačního plánu, na základě něhož byl navržen nový obsah na webu a aktualizován stávající obsah. Spolupráce proběhla za pomoci copywritera.

realizováno 2019

Sociální sítě jako jeden z nejkonverznějších kanálů

Pro kliniku estetické medicíny Dermaestet byla zajištěna kompletní správa veškerých online marketingových aktivit na sociálních sítích (tvorba organického obsahu, PPC reklama na Facebooku a Instagramu). Za první rok spolupráce narostl počet sledujících uživatelů o 150 %. Sociální sítě se tak staly pro Dermaestet jedním z nejkonverznějších kanálů.

realizováno 2018

Atraktivní komunikace e-shopové automatizace od Brani.cz

Pro klienta byla nastavena komunikační strategie a nový vizuál příspěvků pro jeho feed na Instagramu a Facebooku. Cílem bylo vysvětlit lidem jednoduchou formou, jak fungují doplňky, které automatizují určité procesy na e-shopu. Maskotem se stal Branibot, který sledující provedl problematikou cílové skupiny klienta s ohledem na propagaci služeb.

realizováno 2019

Uvedení nové značky JADISE na český, rakouský a maďarský trh

Pro novou značku JADISE byly nastaveny kampaně na sociálních sítích v České republice. Díky expanzi e-shopu do zahraničí jsme o pár měsíců později realizovali také kampaně také na Slovensku, Rakousku a Maďarsku. Primárním záměrem bylo zvýšení povědomí o značce v cílové skupině klienta.

realizováno 2020

Nejvoňavější reklamy pro reklamní visačky Voňky

V rámci spolupráce proběhlo nastavení akviziční a remarketingové reklamy na Facebooku, ale také tvorba textů pro nové blogové články na web Voňky. Blogové články poté byly dále využity pro newslettery a sociální sítě. Spolupráce proběhla za pomoci copywritera.

realizováno 2020

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Analýza klíčových slov a publikační plán pro estetickou kliniku Dermaestet

Pro klienta byla vytvořena analýza klíčových slov a sestaven publikační plán. Při tvorbě nového obsahu na webu byly poté využity všechny poznatky a stávající obsah byl aktualizován. Spolupráce proběhla za pomoci copywritera.

realizováno 2018

Analýza klíčových slov a publikační plán pro e-shop Inkospor

Klient využil analýzu klíčových slov a sestavení publikačního plánu, na základě něhož byl vytvořen nový obsah na webu. Stávající obsah byl rovněž aktualizován na základě vytvořené analýzy klíčových slov. Spolupráce proběhla za pomoci copywritera.

realizováno 2019

Analýza klíčových slov pro Treefactory.cz

Pro e-shop s udržitelnou módou byla vytvořena analýza klíčových slov a doporučení, jak s analýzou pracovat při tvorbě nového obsahu na webu. Klient rovněž obdržel doporučení pro e-shop z pohledu technického SEO.

realizováno 2020

Návrh struktury a textace webu Brnota.cz na základě výzkumu cílové skupiny

Na základě výzkumu zákazníků, konkurence a základní analýzy klíčových slov byla nastavena struktura webu včetně otextování. Všechny informace byly rovněž využity při tvorbě USP pro cílovou skupinu klienta. Spolupráce proběhla ve spolupráci s copywriterem.

realizováno 2020

Atraktivní komunikace e-shopové automatizace od Brani.cz

Jak udělat z poměrně složitých procesů a vysvětlení jejich funkcí atraktivní produkt pro cílové publikum? Pro klienta byla nastavena komunikační strategie, jejímž cílem bylo vysvětlit lidem jednoduchou formou, jak fungují doplňky pro automatizaci procesů na e-shopu. Maskotem se stal Branibot, který uživatele provedl celou problematikou.

realizováno 2019

Díky této spolupráci se nám podařilo značně vylepšit placenou reklamu, rozjet blog a také naplno využít potenciál e-mail marketingu, který do té doby plnil spíš funkci informačního newsletteru. Zaznamenali jsme zvýšení tržeb a především kladné reakce od našich zákazníků. Taková spolupráce mě baví!

Díky této spolupráci se nám podařilo značně vylepšit placenou reklamu,…

Martin Vlček, majitel e-shopu Inkospor.cz

Spolupráce se Suzzie je pro nás velkým přínosem. Tvorba loga, webu a marketingových podkladů pro zubní laboratoř s našimi specifickými požadavky se podařila naprosto skvěle. Individuální přístup, přátelská spolupráce, profesionální návrh možností zpracování požadavků a precizní výsledek je velkou předností této party mladých lidí. Zuzi, moc děkujeme za usnadnění startu našeho podnikání a těšíme se na další spolupráci.

Spolupráce se Suzzie je pro nás velkým přínosem. Tvorba loga, webu…

Michaela Balharová, majitelka zubní laboratoře Spectria

Predávame služby a nie produkty a ešte k tomu ťažko pochopiteľné. Zuzka sa ale nezľakla tohoto oriešku a stará sa o našu propagáciu už nejakú dobu na pravideľnej bázy - je už takmer ako člen týmu. :)
Veľmi oceňujem, ako komunikuje, že sa nezľakne výzvy a vie si sama poradiť. Prakticky všetky texty u nás na webe sú od nej, FB príspevky, Linkedin alebo aj emailové kampane. Bez nej by sme rozhodne neboli tam, kde sme.

Predávame služby a nie produkty a ešte k tomu ťažko pochopiteľné.…

Branislav Blaškovič, majitel Brani.cz

Náš projekt Sdílené bydlení je unikátním vizionářským projektem změny financování bydlení. A jako takový potřebuje i revoluční přístup v práci s cílovou skupinou. Přestože jsme na začátku naší spolupráce, vidím, že Zuzka Ševčíková je tou správnou marketingovou partnerkou, která pochopila potenciál našeho projektu a pomáhá nám jít za naším společným úspěchem.

Náš projekt Sdílené bydlení je unikátním vizionářským projektem…

Zbyněk Nejezchleba, jednatel společnosti FND Sdílení

Suzzie má velké zkušenosti a všeobecný přehled v oblasti marketingu. Naší společnosti velmi pomohla v s email marketingem. Je šikovná, zkušená, velmi vstřícná a ochotná. Naše spolupráce s ní je pro firmu prospěšná. Můžeme jen doporučit!

Suzzie má velké zkušenosti a všeobecný přehled v oblasti marketingu.…

Martina Svobodová, majitelka e-shopu Výtvarný-shop.cz

V Dermaestet jsme potřebovali poradit s kompletním online marketingem a především se zaměřit na efektivní komunikaci s našimi fanoušky. Od začátku naší spolupráce jsme díky správně nastavené strategii a kvalitnímu obsahu získali spoustu nových fanoušků na sociálních sítích, které se nám společně daří měnit ve věrné zákazníky.

V Dermaestet jsme potřebovali poradit s kompletním online marketingem…

Oskar Vykutil, jednatel společnosti Dermaestet

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno