zpět na výpis
zpět na výpis

adjusthink.studio

Jsme digitální studio. Naší specializací je design značek, webdesign & packaging. Pomáháme značkám růst a propojit se se zákazníkem navrhováním elegantních, užitečných a poutavých zážitků.

BRAND DESIGN | logo design & vizuální identity značkek.

FULL SERVIS WEBOVÁ ŘEŠENÍ | Od moodboardu k designu, přes wireframe až po vlastní tvorbu webu.

PACKAGING | Design obalů a produktových řad, nastavení technologie, odborný dozor při výrobě & spolupráce s výrobci obalů.

GRAFICKÝ DESIGN | design a sazba publikací i kampaní.

+420 602 503 728
ondrej@adjusthink.studio
www.adjusthink.studio

IČ: 10716262

DIČ: CZ10716262

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Qualibau.

Podle vzoru služeb, které firma nabízí je také jejich brand postaven na čistém, jednoduchém, spolehlivém a kvalitním řešení. Vizuál se inspiruje záměrem Bauhausu — spojit architekturu, umění, design a řemeslo v jeden celek.

realizováno 2019 - 2021

vinařství Baláž

Na základě mnoholeté spolupráce s vinařstvím Baláž jsme také rebrandovali celkový vizuální styl, vznikly např. nové prostory či produkty a naše spolupráce se rozvíjí směle i nadále. Idea redesignu vizuálního stylu pramenila z potřeby propojit celou řadu produktů z portfolia vinařství s vinařstvím samotným.

realizováno 2020

Imperial

Imperial vlastní kombinaci šesti divizí portfolia definovaných ikonami tvořícími grafický prvek koruny. Tudíž bylo zapotřebí propojit tato rozdělení jednotným vizuálním stylem. Řešením bylo zvolit moderní barevnou paletu a bezpatkové písmo Athiti, které svým typickým charakterem tvoří výrazný znak celé vizuální identity.

realizováno 2020 - 2021

Pax!

Klíčovým zdrojem inspirace se stal symbol vytvořený Abrahamem Fischerem jenž je včetně jeho dimenzí dominantním prvkem. Základem vizuálního stylu je správné definování klíčových slov (hesel), které nám pomáhají soustředit se na to podstatné. Tato klíčová slova jsou (ideově) obsažena v celé vizuální identitě a dotváří tak charakter celé značky.

realizováno 2021

Itradecapital

Logo, vizuální identita. Směr vizuálního stylu je spíše konzervativní s ohledem na cílové publikum. Zvolená barevná paleta vyjadřuje harmonii cílů. Bílé a světlé šedé čisté plochy jsou doplněny dynamickými mohutnými hmotami, které zdravě narušují jinak konzervativní vjem.

realizováno 2022

Produktový/ průmyslový design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Produktový/ průmyslový design

Kolekce vín pro vinařství Baláž

Návrh vizuální strategie a řešení produktového portfolia vinařství. Design kolekcí vín Klasik, Baláž, Tannowitz, Pontic, Mladá vína, Freshsecco.

realizováno 2015 - 2021

Kolekce 1946

Design klíčové kolekce vín reprezentující vinařství Velké Bílovice v maloobchodní síti. Dominantním prvkem designu je piktogram logotypu, písmeno "B", tvořené dvěma láhvemi.

realizováno 2021

vinařství Mantis

Mikulovská vinařská podoblast je spjata s výskytem kudlanky nábožné. Spojením symboliky kudlanky a vinařova pozitivního vztahu k lidovým tradicím oblasti nejen mikulovské, ale i jeho rodilé slovácké, jsme tyto hodnoty aplikovali do vizuální komunikace značky Mantis.

realizováno 2018 - 2020

Collection Velké Bílovice

Redesign kolekce vín pro Vinařství Velké Bílovice. Design kolekce vychází ze symboliky obce Velké Bílovice, jíž je vinařství hrdě součástí. Dva symboly nožů zastupují bílá a červená přívlastková vína. Symbol révy a hroznů zastupuje vína jakostní.

realizováno 2020

Ryzlink vlašský collection

Tratě Železná, Purmice, Goldhammer a Levá Klentnická (Dürstberg) patří mezi ty nejprestižnější traťe pro pěstování odrůdy Ryzlink vlašský v České republice. Design kolekce se tak opírá ideu románského apelačního systému a poukazuje na jedinečnost a nezaměnitelnost těchto tratí s ohledem na polohu, původ a a geologickou rozmanitost.

realizováno 2020

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Itradecapital.

Návrh webu pro Itradecapital - moderní společnost nabízející portfolio růstových investic s fundamentální hodnotou.Transparentnost. Stabilita. Garance. Jistota. Itradecapital.

realizováno 2022

Jan Kocián

Branding & webdesign pro Jana Kociána - systémového managera

realizováno 2019

vinařství Pergen

Společně s vizuálním stylem jsme pro vinařství Pergen vytvořili komplexní webové stránky s unikátním prodejním systémem. Ten vznikl jako hybridní systém kombinující e-shopu a poptávkový formulář běžných webových stránek a stal se velmi oblíbeným řešením nejen pro vinařství Pergen.

realizováno 2021

Postboxy.app

Strategické řešení senzoru pro poštovní schrány postboxy.app. Komplexní webové řešení zahrnovalo návrh UX/UI, design webu, tvorbu ilustrací, motion ilustrace, 3D produktový design a modelace, parallax animace, copywriting.

realizováno 2021

Comenius Towers

Interaktivní plně responzivní webová prezentace developerského projektu Comenius Towers pro společnost působící v oblasti staveb, stavebního materiálu a realit. Prezentace je doplněna interaktivními 3D rendery budov.

realizováno 2021

S Ondřejem Prusákem spolupracuji již 7 let. Posunul naše vinařství na hodně vysokou úroveň. Vytvořil skvělé produktové portfolio hodnocené na zahraničních soutěžích. Náš web navštěvuje měsíčně kolem 2tis. uživatelů.

S Ondřejem Prusákem spolupracuji již 7 let. Posunul naše vinařství…

Jiří Baláž st. | jednatel vinařství Baláž

Ondřej nám vytvořil korporátní web Elvy a přišel s myšlenkou podpory formou produktové microsite na autovýtahy - autovýtahy.cz. Díky tomuto řešení obsazujeme organicky první pozice ve vyhledávačích.

Ondřej nám vytvořil korporátní web Elvy a přišel s myšlenkou podpory…

Jan Holec | jednatel EL-VY spol s r. o.

Ondřej dodal našemu vinařství skvělou tvář. Vytvořil pro nás spoustu významných kolekcí vín. Ceníme jeho flexibilitu v nápadech řešení při změnách tržních požadavků.

Ondřej dodal našemu vinařství skvělou tvář. Vytvořil pro nás spoustu…

Jiří Krevňák ml. | jednatel VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s. r. o.

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno