zpět na výpis
zpět na výpis

BRAVO CONSULTING, s.r.o.

Pomáháme majitelům firem hledat správnou a snadnější cestu k úspěchu v podnikání a naplnění cílů. Díky našemu přístupu není podnikatel na rozhodování o strategii a na řešení zásadních problémů sám. Dodáváme majiteli firmy potřebnou podporu a know-how

Našim klientům pomáháme:
– Získat nové zákazníky
– Vyhnout se výkyvům v podnikání
– Dosahovat větších marží a zisku
– Dělat marketing efektivně
– Zvýšit úspěch obchodníků
– Zvýšit svou vlastní efektivnost
– Jít za svým cílem
– Mít úspěšnou strategii
– Řídit důležitý projekt
– Vytvořit nový produkt nebo službu
– Zjistit informace od zákazníků či konkurence
– Mít se s kým poradit v situacích, kdy má člověk pocit, že je na důležité rozhodnutí sám

+420606555577
info@bravoconsulting.cz
www.bravoconsulting.cz

IČ: 29241898

DIČ: CZ29241898

Design služeb

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Design služeb

TruckAlliance – vytvoření produktového portfolia

TruckAlliance je de facto jedinou skutečnou nákupní aliancí pro dopravce v ČR. Cílem spolupráce bylo navrhnout a připravit konkrétní služby pro klienty tak, aby odpovídaly jejich potřebám a byly pro ně srozumitelné. Realizováno prostřednictvím metodiky BRAVO CONSULTING Momenty pravdy.

realizováno 2011 – 2014

oXyShop – nový přístup ke klientům

oXyShop je česká společnost, která má pod jednou střechou 100+ expertů na e-commerce, kteří vám pomohou dělat úspěšně online business. Cílem spolupráce bylo analyzovat stávající přístup ke klientům a navrhnout změny v oblasti marketingu a poskytovaných služeb, které budou v souladu s novou strategií společnosti a očekáváním ze strany klientů.

realizováno 2018 – 2019

AGRO Brno-Tuřany – marketingové uchopení produktového portfolia

Cílem spolupráce bylo efektivněji marketingově a obchodně pracovat s produktovým portfoliem ve vztahu k velkoobchodním i maloobchodním zákazníkům. Výstupem byly ucelené produktové řady Tuřanská bylina, Tuřanská květina, Tuřanská dřevina a Tuřanské kysané zelí, včetně realizace konkrétních komunikačních a marketingových aktivit.

realizováno 2011 – 2016

GPS chytrý monitoring vozidel – příprava uvedení nového produktu na trh

Hi Software Development byla v dané době IT společností, která měla zkušenosti s vývojem a provozováním systému pro GPS monitoring vozidel. Cílem spolupráce bylo zjistit, zda nově připravovaný produkt je v souladu s očekáváním zákazníků a připravený k uvedení na trh. Pomohli jsme klientovi udělat strategické rozhodnutí, které bylo podložené fakty.

realizováno 2014 - 2015

NOSME by Kateřina Šmejkalová

NOSME je plnící se sen návrhářky Kateřiny Šmejkalové. Někdejší závodní tanečnice vystudovala umění a brzy se jí podařilo navrhovat šaty tanečním mistryním. Cílem spolupráce bylo vytvořit základy strategie pro další rozvoj firmy, postavené na detailní znalosti stávajících a potenciálních zákazníků, jejich potřebách, očekáváních a emocích.

realizováno 2020

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

TruckAlliance – strategie a marketing (outsourcing)

TruckAlliance je de facto jedinou skutečnou nákupní aliancí pro dopravce v ČR. Výhody TruckAlliance oceňují kromě dopravců také firmy, které vlastní či provozují více nákladních nebo osobních vozidel. Cílem spolupráce bylo definovat strategii firmy a nastartovat a řídit marketingové aktivity vedoucí k získávání nových klientů.

realizováno 2011 – 2014

oXyShop – marketing, strategie (interim management)

oXyShop je česká společnost, která má pod jednou střechou 100+ expertů na e-commerce, kteří vám pomohou dělat úspěšně online business. Cílem spolupráce bylo postavit nový marketingový tým a ten řídit do doby, než bude schopen efektivně fungovat. Součástí spolupráce byla také role tiskového mluvčího a koordinátora PR aktivit společnosti.

realizováno 2018 – 2019

AGRO Brno-Tuřany – outsourcing marketingového týmu

AGRO Brno-Tuřany je v mnoha ohledech výjimečnou společností. Nejen tím, že navazuje na dlouholetou a úspěšnou tradici svých předchůdců v oblasti zemědělské výroby, pěstování květin a okrasného školkařství. Cílem spolupráce bylo překlenout nedostatečné interní kapacity a řídit marketing společnosti, včetně kompletního zajištění realizace.

realizováno 2011 – 2016

GPS chytrý monitoring vozidel – marketingová strategie pro nový produkt

Hi Software Development byla v dané době IT společností, která měla zkušenosti s vývojem a provozováním systému pro GPS monitoring vozidel. Cílem spolupráce bylo připravit marketingovou strategii nového produktu pro jeho uvedení na trh. Díky našemu komplexnímu strategickém přístupu mohl klient přijmout rozhodnutí o dalším efektivním postupu.

realizováno 2014 - 2015

NOSME by Kateřina Šmejkalová

NOSME je plnící se sen návrhářky Kateřiny Šmejkalové. Někdejší závodní tanečnice vystudovala umění a brzy se jí podařilo navrhovat šaty tanečním mistryním. Spolupráce probíhala kombinovaně formou mentoringu a koučinku s cílem nalezení strategie rozvoje firmy, definování strategie značky a dalších aspektů pro úspěšné podnikání.

realizováno 2020

Spolupráce s BRAVO CONSULTING, konkrétně s Tomášem Petrů, pro nás byla přínosná. Začali jsme spolupráci řízením našeho velkého projektu. Následně spolupráce pokračovala vybudováním nového marketingového týmu a jeho řízením do doby, než byl tým schopen fungovat sám. Velmi si cením osobního proaktivního přístupu, loajality a strategického myšlení.

Spolupráce s BRAVO CONSULTING, konkrétně s Tomášem Petrů, pro nás…

Zdeněk Michálek (oXy Online s.r.o.)

Spolupráci s BRAVO CONSULING, zastoupenou Tomášem Petrů, jsme nastartovali v době, kdy jsme potřebovali definovat strategii firmy a rozběhnout marketingové aktivity na podporu našeho prodeje. Přispělo to i k získání strategického investora. S Tomášem Petrů jsme i nadále v kontaktu a čas od času společně diskutujeme strategické záměry.

Spolupráci s BRAVO CONSULING, zastoupenou Tomášem Petrů, jsme nastartovali…

Michal Rančák (TruckAlliance s.r.o.)

Spolupráce s BRAVO CONSULTING, zejména s panem Tomášem Petrů, nám pomohla překlenout období, kdy jsme měli nedostatečné interní marketingové kapacity. Díky tomu se nám podařilo posunout náš marketing a obchodní strategii o krok dál. Spolupráci hodnotím jako přínosnou.

Spolupráce s BRAVO CONSULTING, zejména s panem Tomášem Petrů, nám…

Pavel Soukop (AGRO Brno-Tuřany, a.s.)

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno