Zaujal vás kreativec?
Grafický design
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design
Cara Plasma — vizuální styl
Pro jedno z největších českých plazma center jsem navrhl vizuální styl, který plní dva důležité úkoly: zanechává přátelský, vstřícný dojem a oblými tvary doslova "otupuje" strach prvodárců. Zároveň samozřejmě splňuje i základní požadavky na kvalitní vizuální styl: zapamatovatelnost a rozpoznatelnost.
realizováno 2020
Jíme zdravě
Ambiciózní kulinářský projekt s více než čtvrt milionem fanoušků a statisíci prodanými kuchařkami. Mladému a schopnému týmu jsem spolu s dalšími experty pomohl projít náročnou změnou názvu a tedy i vizuálu. První vlaštovkou je kromě loga a webu také nová čtyřdílná edice kuchařek "Jak jíme zdravě".
realizováno 2020
Gepard Express (Kreativní voucher 2020)
V rámci Kreativního voucheru 2020 vnikl také vizuální styl hbitého, agilního dopravce — Gepard Express. Rychlost a zkratka je také mottem celého vizuálního stylu. Výrazná barva, hashtag, bum. #zkratkarychle
realizováno 2020
MIBO
Vizuální styl, který zachycuje celou podstatu koloběžkování — odrazit se, popojet, odrazit se, popojet. A tak pořád dál. Jednoduchost a přímočarost vizuálu odráží také přímou povahu Valachů z Beskyd, kde se MIBO koloběžky vyrábějí.
realizováno 2018
Remoska – redesign značky
Remoska je značka, kterou velmi pravděpodobně znáte. A znají ji nejspíš i naše maminky a babičky. O to větší zodpovědnost za výsledek jsem cítil. Redesign bylo potřeba provést s ohledem na tradici značky, ale i s přihlédnutím k novému směru, kterým se vydala — a to především v oblasti nových produktů. Facelift logotypu, print, web, e-shop.
realizováno 2019