zpět na výpis
zpět na výpis

ArkAdiA, s.r.o.

Reklamní a eventová agentura

Pokud hledáte partnera pro JIC – kreativní voucher, Arkadia je správnou volbou. Máme za sebou již 6 úspěšných projektů, které vznikly za finanční podpory JICu. Jsme moderní sdružení profesionálů z různých oblastí reklamy a propagace a díky tomu jsme schopni pokrýt široké spektrum projektů. Za každým projektem stojí pečlivá příprava, přesně zamířená kreativa, dokonalé grafické provedení a plán realizace. Snažíme se vždy zaujmout originálními prvky, tradičním věcem dáváme netradiční smysl nebo kontext. Naším krédem je přinést zajímavý nápad a nový úhel pohledu na propagaci vaší firmy nebo značky.
Prohlédněte si naši galerii a potkejte se s námi. Určitě najdeme správný projekt pro získání kreativního voucheru.

Luděk Rychtar
CEO

+420 724 668 212
ludek.rychtar@arkadia.cz
www.arkadia.cz

IČ: 60722771 plátce DPH

Architektura / interiérový design / design nábytku

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Architektura / interiérový design / design nábytku

DNA firmy vepsané do interiérů

Pro interiéry NOTINO, které získaly nejvyšší ocenění v soutěži Zasedačka roku 2017, jsme vytvořili originální interiérový koncept wallmarketingu. Při tvorbě designů jsme se inspirovali názvy a tvary kosmetických flakonů, ty jsme doplnili čistou typografií a nápaditými sayings. Grafické motivy podtrhují prostorové vyznění jednotlivých místností.

realizováno 2017

Zasedačky, které baví

V centrále společnosti Konica Minolta pojmenovali zasedačky různých velikostí po kultovních místech Japonska a po tradičních japonských symbolech. Připravili jsme koncept jemného walldesignu v duchu tradiční japonské kaligrafie, který dodává vnitřnímu prostoru pozitivní energii, japonské motivy na skleněných příčkách pak dodávají esprit chodbám.

realizováno 2018

Recruitment přímo na stěnách

Přímo na zdi jsme umístili HR motivy, vtipy a kvízy a pro lovce IT hlav jsme dokonce vytvořili IT vychytávky. Doplnili jsme interaktivní prvky a popisovací pole, to vše v rámci kreativního wallmarketingu v personální agentuře ACjobs. Navržené motivy podporují komunikaci s uchazeči o práci, s klienty, ale také interní komunikaci uvnitř firmy.

realizováno 2018

Přejeme dobrou chuť

Restauraci a dětský koutek v obchodním centru IGY jsme dekorovali originálním designem. Na stěny, dělicí příčky i na obaly květináčů jsme umístili atraktivní dětské motivy a motivy s tématikou jídla. Wallmarketing, v souladu s architektonickým záměrem, citlivě dokresluje příjemnou atmosféru foodcourtu.

realizováno 2017

Firemní hodnoty denně na očích

Důležitým prvkem marketingu firmy jsou firemní hodnoty. Tvoří naprostý základ firemní kultury a zaměstnanci by je měli dokonale znát. Jak toho lze dosáhnout? „SIX VALUES“ Konica Minolta jsme umístili do společných kancelářských prostor, všem šesti hodnotám jsme dali originální grafickou podobu a vybrali pro ně to nejlepší místo.

realizováno 2018

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

Sada videí pro VIP event

Videa neodmyslitelně patří k velkým eventům. Při příležitosti reopeningu autosalonu RENOCAR v Brně jsme připravili sadu videí pro koncept několika prezentačních stanovišť, jejichž ambasadory byly motoristické celebrity. Připravili jsme atraktivní opening spoty a medailonky osobností ve stejném designu.

realizováno 2017

Sada videí pro sociální sítě

Krátká animovaná videa pro společnost KPMG SK byla určena pro využití v online a na sociálních sítích. Jejich cílem bylo prezentovat společnost jako odborníka v oblasti startupů prostřednictvím atraktivní prezentace zajímavých informací získaných z výzkumu Startup Survey. O atraktivitě informací i provedení videí svědčí nebývale vysoká proklikovost

realizováno 2016

Animovaná prezentace firemního řešení

Za finanční podpory JIC kreativních voucherů vznikl originální projekt pro brněnskou software společnost Mycroft Mind. Animované prezentace přínosů unikátního řešení provází postavička Mycroft. Ta symbolizuje filozofii firmy, především analytické myšlení, umožňující získat podstatné informace z velkého množství různých dat.

realizováno 2017

Reportážní video

Atraktivní reportážní video z prostředí zasněžených hor má prezentovat KPMG jako zaměstnavatele, který dokáže podporovat talenty a studentům i svým zaměstnancům dokáže zprostředkovat nevšední zážitky. Pro zvýšení atraktivity videa jsme využili sportovní celebritu Šárku Pančochovou, kterou KMPG dlouhodobě podporuje.

realizováno 2015

Reklamní spot na plátně

Pro komunikační kampaň společnosti Chiquita, která je partnerem filmu Já padouch 3, jsme připravili reklamní klip. Ten byl promítán v multikinech v reklamním bloku před filmem a byl také využíván v rámci aktivit na sociálních sítích. Cílem projektu bylo podpořit spotřebitelskou soutěž a zviditelnit partnerství společnosti a filmu.

realizováno 2017

Fotografie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Fotografie

Focení pro náborovou kampaň

Přitáhnout do KPMG nejlepší studenty a absolventy vysokých škol je cílem komplexní náborové kampaně, která vychází z námi navrženého kreativního konceptu. Na příbězích stávajících zaměstnanců prezentuje studentům možnost odstartovat úspěšnou profesní kariéru v KPMG. V rámci kampaně vzniklo focení hlavních tváří kampaně.

realizováno 2015

Produkty Lomax - součást života

V rámci redesignu produktových katalogů Lomax jsme realizovali exteriérové focení produktů spojených s kreativní ideou "Společně každý den". Focení mělo dvě roviny: lidé a produkt a detail produktů. Celá fotosada slouží ke každodenní reklamní práci s produkty i situacemi, kdy lidé s produkty pracují.

realizováno 2016

Fotosada pro náborovou kampaň

Focení zaměstnanců proběhlo pro účely náborové kampaně Hyundai Manufacturing Czech. Autentické prostředí skvěle dokresluje atmosféru ve společnosti. Primárně byly určeny pro HR webové stránky společnosti, následně byly využívány i v dalším tištěných materiálech (brožury, rollupy).

realizováno 2016

Image focení u obchodníka s ocelí

Focení pro společnost UnionOcel proběhlo v centrálním skladu a servisním centru v Kopřivnici. Téma fotografií jsou lidé a plechy. Fotografie jsou dlouhodobě využívány v rámci webových stránek společnosti, katalogů a propagačních materiálů. Výběr top fotografií byl také využitý v VIP obrazovém kalendáři.

realizováno 2016

Fotostory pro katalogy i kampaň

Proběhla dvě rozsáhlá focení ve spolupráci s brněnským fotografem Vladimírem Kivou Novotným. Jedno focení bylo interiérové a bylo určeno primárně pro použití v nových katalozích při příležitosti uvedení nového produktu. Druhé focení bylo exteriérové a fotografie jsou opakovaně využívány pro účely reklamních kampaní.

realizováno 2015

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Nová identita pro personální agenturu

Grafické a ideové řešení pro prezentaci významné personální agentury Advantage Consulting a šesti oborových divizí, na které je členěna. Návrhy designů a následná kodifikace do uživatelského manuálu zahrnovala širokou škálu aplikací: tiskoviny pro B2B, web, reklamní předměty, wallmarketing (aplikace nového grafického řešení na firemní zdi).

realizováno 2017

Dárkové hrací karty RUNECAST

Za finanční podpory JIC kreativních voucherů vznikl originální projekt pro brněnský start-up Runecast, který zabývá vyhledáváním bezpečnostních hrozeb na virtuálních serverech. A právě chybové hlášky se staly inspirací pro unikátní ilustrace a grafiku hracích karet inspirovaných klasickou hrou Černý Petr, které slouží jako akviziční dárek.

realizováno 2018

Grafika pro festival Re:publika

Pro společnost Concept Line, která realizovala v Brně festival Re:publika, jsme realizovali grafické návrhy i jednotlivé výstupy. Navrhli jsme grafiky pro netradiční formy komunikace od guerilla šablon na chodníky po speciální edice pohlednic až po návrhy tiskovin, outdoor komunikaci v tramvajích, či fotostěny a edukační panely přímo v areálu BVV.

realizováno 2018

Grafický design prémiových tiskovin

Luxusní tiskoviny společnosti USSPA získaly již nejedno ocenění za design. V rámci uvedení nové řady privátních SPA jsme vytvořili design tiskovin a propagačních materiálů. Cílem bylo originální řešení a nezaměnitelný styl. Kvalitu tiskovin podtrhuje použití neobvyklých materiálů a precizní tiskařské zpracování.

realizováno 2016

Nový vizuální styl Zdravá farma

Farma v Lesonicích na Vysočině produkuje prvotřídní české mléko a mléčné výrobky. A tyto výrobky si zaslouží prvotřídní a nápaditý design. Navrhli jsme logo, design nových obalů farmářských výrobků, prodejních míst i firemních prodejen. Nová originální identita je velmi slušivá a vymyká se běžným standardům na trhu.

realizováno 2018

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Strategie pro podporu prodeje

Dlouhodobá marketingová strategie pro LOMAX, která napomáhá řešit nerovnoměrné zatížení výroby v průběhu roku. Připravili jsme 3 fázovou spotřebitelskou soutěž, která nabízí v různých fázích projektu možnost získat výrobky zdarma nebo se zvýhodněním až 25.000 Kč.

realizováno 2018

Strategie dlouhodobé komunikace

Od základu jsme postavili novou komunikační strategii BISNODE pro CZ a SK trh. Důmyslný a dobře pochopitelný prvek radaru na příležitosti a hrozby pokryl klientovy požadavky prezentovat BISNODE jako sebevědomou a dobře rozpoznatelnou značku. Následovala strategie pro mediální mix.

realizováno 2018

Strategie pro repositioning

Pro nového majitele portálu Aukro jsme připravili marketingovou strategii pro repositioning. Následně jsme podle nových pravidel nachystali kampaň zacílenou na navýšení předvánočních prodejů a na tvorbu virálního obsahu především pomocí videí. Kampaň zahrnovala vánoční soutěž, postavenou na principu vánočního wishlistu.

realizováno 2017

Strategie uvedení IT technologie na trh

Launch projekt pro společnost Konica Minolta, který představil odborné veřejnosti projekt Workplace Hub. Pomyslným startem rozsáhlé kampaně byly dva edukační eventy. Připravili jsme speciální direct mailing obsahující pozvánku s neviditelným písmem a UV baterku. Podobnou ideu jsme využili rovněž v interní edukační kampani.

realizováno 2018

Komunikační strategie společenského tématu

Náš novej nádr je projekt Magistrátu města Brna a zaměřuje se na přínosy přemístění brněnského nádraží. Vytvořili jsme komunikační sadu argumentů, které jsme nasadili do kampaně jak v online, tak v of line podobě. Součástí projektu byla tvorba PR obsahu správa sociálních sítí, zajištění videoobsahu a komentované prohlídky lokality.

realizováno 2018

PR

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR

Veletržní prezentace jinak

Nový koncept prezentace v rámci strojírenského veletrhu jsme vytvořili pro společnost MUT Tubes. V pomyslnou výstavní expozici jsme na 1 den proměnili vyhlášenou restauraci Pavillon v centru Brna. Vytvořili jsme tak soukromý prostor, kde probíhaly v průběhu dne pracovní jednání a večer neobvyklá veletržní party.

realizováno 2018

Dodavatelský den ve výrobních prostorách

Přímo ve výrobě a za téměř plného provozu jsme realizovali Mezinárodní dodavatelský den pro strojírenskou firmu Walter. Uprostřed výrobní haly jsme postavili kompletní zázemí konferenční techniky včetně tlumočnických kabin, prostor pro auditorium i catering. Všichni dodavatelé se tak mohli seznámit s výrobou a zažít velmi netradiční den.

realizováno 2016

Roadshow Železný týden

Recyklace se jedním se základních návyků, který je potřeba naučit celou společnost. Pro kolektivní sběrný systém Elektrowin jsme připravili koncept edukativní roadshow s podtitulem „Recyklujte všema deseti“. Akce proběhla v 10 českých městech a edukativní a zábavnou formou informovala o možnostech a přínosech recyklace.

realizováno 2015

R&D Brno Opening

1. výzkumné a vývojové centrum v Evropě otevřela společnost Konica Minolta právě v Brně. Připravili jsme slavnostní otevření centra, symbolické přestřižení pásky proběhlo za účasti nejvyššího managementu KM, zástupců z řad brněnských univerzit a mnoha novinářů. Hosté měli možnost nahlédnout do zázemí a vyzkoušet si mnohé z vyvíjených technologií.

realizováno 2015

Launch SafeQ 5

Pro uvedení nového produktu SafeQ 5 společnosti Y Soft jsme navrhli komunikační koncept. Jeho základem byl originální grafický styl, který se prolínal celou komunikací, využili jsme jej také na webové stránce a pro animace ve videích. Celý projekt měl nebývalý ohlas u zadavatele, klientů i u odborné veřejnosti.

realizováno 2013

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Web pro výkonnostní on-line projekt

Prestižní ocenění v soutěži Podnikové médium roka 2017 na Slovensku, a to 1. místo v kategorii Webové stránky a intranet získal web https://nasiludia.sk/. Připravili jsme jej pro náborovou kampaň KPMG SK. Jeho základem je prezentace příběhů svých stávajících zaměstnanců. Inspiruje uchazeče, aby poslali své CV a stali se součástí prestižního týmu.

realizováno 2018

Projektový web pro podporu prodeje

Webový portál společnosti Konica Minolta je zaměřený na osvětu prodeje tzv. dokumentových řešení. Je součástí interní osvětové kampaně zaměřené na zvýšení povědomí zaměstnanců o nabízených službách. Zpracovali jsme kreativní koncept projektu a vytvořili web v české a slovenské mutaci.

realizováno 2015

Web pro recruitment kampaň

Webové stránky, jejichž cílem bylo představit CGI jako žádaného zaměstnavatele a informovat uchazeče o nabízených pracovních místech. Web vznikl jako součást kampaně zaměřené na nábor nových IT specialistů. Připravili jsme přehledný design vycházející z korporátních CI pravidel.

realizováno 2015

Náborový a informační portál

Web pro společnosti výrobce automobilů Hyundai slouží jako informační portál pro uchazeče o práci. Poskytuje přehledný návod, jak postupovat v případě zájmu o pracovní pozice a předkládá veškeré informace o firmě, zaměstnaneckých benefitech, skutečné inspirativní příběhy zaměstnanců a výběr aktuálních volných míst.

realizováno 2015

Web pro on-line kampaň

Web vznikl jako srdce kampaně na podporu učňovského školství. Přehledně informuje a radí, jaké výhody přináší vyučení se řemeslu. Projekt praxí je spolufinancovaný z prostředků Evropské unie a Jihomoravského kraje. Vytvořili jsme jej pro Regionální hospodářskou komoru Brno jako součást mezinárodního projektu Learning by Doing.

realizováno 2018

Naše společnost prošla za posledních pár let transformací v poskytovatele širokého portfolia tiskových a IT služeb. V rámci revitalizace naší centrály v Brně jsme využili aplikaci wallmarketingu prakticky ve všech firemních prostorách, a to k různým účelům – zvýšení brand awareness, k navigaci návštěvníků či jako stimul k navození nálady. Wall marketing nabízí široké možnosti použití a díky pozitivním zkušenostem z centrály ho nyní aplikujeme na naše další pobočky po celé České republice.

Naše společnost prošla za posledních pár let transformací v poskytovatele…

Petr Lupač, Marketing Manager, Konica Minolta

Orientace na potřeby zákazníka je u nás v Renocaru na prvním místě. Nové nápady se nám daří úspěšně realizovat díky porozumění a kreativitě týmu profesionálů agentury Arkadia.

(otevření nového showroomu společnosti Renocar)

Orientace na potřeby zákazníka je u nás v Renocaru na prvním místě.…

Miloš Vránek, obchodní ředitel, Renocar BMW

Chiquita je jako zralá dáma – tradiční, přemýšlivá, voňavá a sladká. A díky Arkadii je teď i moderní.

(kampaň a street promo pro společnost Chiquita)

Chiquita je jako zralá dáma – tradiční, přemýšlivá, voňavá…

Jan Steiner, Country and Operational Manager, Chiquita

Arkadia je pro nás partnerem, s kterým díky jejich osobnímu nasazení jedeme na stejné vlně. Chtějí a umí chápat naše potřeby. Naše spolupráce má výsledky a navíc nás baví.

(uvedení nové generace produktů společnosti USSPA)

Arkadia je pro nás partnerem, s kterým díky jejich osobnímu nasazení…

Kateřina Kadlecová, ředitelka, USSPA, s.r.o.

Z pohledu Auto Kelly není „Arkadia = lift the brand“ prázdné tvrzení. Na příkladu naší privátní značky Starline jsme se přesvědčili, že kreativní profesionálové z Arkadie dokáží měnit a posouvat značky směrem, který si zadavatel vytkne. Nejen nový design veškerých obalů, ale také layout komunikačních materiálů a facelift loga pomohl značce Starline k významnému postavení v portfoliu evropské skupiny Rhiag, jejíž jsme součástí.

(obalový design pro společnosti Auto Kelly)

Z pohledu Auto Kelly není „Arkadia = lift the brand“ prázdné tvrzení.…

Michal Knor, Marketing Director, AUTO KELLY, a.s.

Na spolupráci s marketingovou agenturou Arkadia si ceníme vysoké kreativity grafických návrhů a kvalitních výstupů, které dostáváme vždy včas a dle dohody.

(brand & hiring kampaň pro společnost Y Soft)

Na spolupráci s marketingovou agenturou Arkadia si ceníme vysoké kreativity…

Richard Brulík, General Manager Sales & Marketing Division, Y SOFT Corporation

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno