zpět na výpis
zpět na výpis

BETTER MARKETING, s.r.o.

Digitální kreativní agentura

Buďte s námi better – tak jako Tescoma, HUDYsport nebo Mapei.
Pro naše klienty připravujeme marketingové strategie, budujeme značky, přinášíme nápady a doručujeme výsledky. Jsme parťák, který vám na rovinu řekne svůj názor na zadání a hledá řešení, které vám opravdu pomůže.
Dosáhněte i vy na better výsledky s týmem 30 specialistů na kreativu a výkon.

+420 606 393 667
info@better.cz
www.better.cz/

IČ: 26964732

DIČ: CZ26964732

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Kompletní strategie pro tradiční českou značku

Značka mlýnků Porkert je na trhu přes 100 let, nikdy ale neměla ucelenou komunikaci. Když se jí chopil nový výrobce, bylo na nás, abychom se postarali o vše: od strategie značky přes obaly a focení produktů až po nový e-shop a kampaně. Z Porkertu se stala špičková značka kvalitního vybavení do kuchyně.

realizováno 2019 - doposud

Strategie, která výrobce stavební chemie mění v lovebrand

Mapei je celosvětový výrobce stavební chemie, který se snaží mluvit k řemeslníkům i běžným lidem. A právě na nás bylo, abychom komunikaci přizpůsobili oběma cílovým skupinám, sjednotili značku napříč kanály a z výrobce tmelů a spárovaček vytvořili lovebrand.

realizováno 2017 - doposud

Nová strategie pro prodejní síť Dům barev

Vypracovali jsme strategii pro největší prodejní síť s malířskými potřebami – Dům barev. Stavíme na ní správu sociálních sítí, e-mailing, PPC kampaně, vytváříme microsite a fotíme kampaně. Dům barev tak s námi nejen prodává, ale také inspiruje a radí. Díky tomu si získává nové zákazníky a udržuje si ty staré.

realizováno 2018 - doposud

Komunikujeme citlivé téma odborně, ale srozumitelně

Jak komunikovat lék proti gynekologickým potížím? Na začátku jsme vymezili cílovou skupinu, které se problémy nejvíc týkají a pro tu vytvořili odborný, ale srozumitelný produktový web Rosalgin.cz, který doplňuje poradenský web Ženskézáněty.cz. Sjednotili jsme vizuály napříč online i offline kanály a navážeme komunikací na sociálních sítích.

realizováno 2018 - doposud

Pomáháme HUDYsportu stoupat v onlinu

Česká jednička v outdoorovém vybavení byla známá především u horolezců. My jsme HUDY pomohli získat nové zákazníky z řad rekreačních sportovců. V nové strategii jsme jasně definovali, koho na internetu oslovit a jak. Díky tomu jsme byli schopní perfektně zacílit a využít investované peníze efektivně – přispěli jsme k nárůstu tržeb o 53 %.

realizováno 2017 - doposud

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Ukázali jsme HUDYsportu, jak na efektivní online marketing

Jedničce v outdoorovém vybavení HUDY jsme pomohli zefektivnit online marketing. Staráme se nejen o výkonnostní PPC nástroje, ale pomáháme i v oblasti SEO, s rozvojem webu z pohledu UX a CRO, konzultujeme kreativy kampaní a pomáháme s doručováním obsahu na sociálních sítích. To vše s cílem zvyšovat tržby nejen na e-shopu, ale i na prodejnách.

realizováno 2017 - doposud

Medicom Clinic budujeme náskok před konkurencí

Špičková klinika estetické chirurgie si žádá špičkovou marketingovou péči. Za 12 let spolupráce jsme společně ustáli útok hackerů a zvedli jsme pozice Medicomu ve vyhledávání o 80 %. Spolupracovali jsme také na tvorbě nového webu a připravili jsme obsahovou strategii pro sociální sítě a blog. Ta 6× navýšila počet čtenářů blogu Medicomu.

realizováno 2009 - doposud

Posilujeme značku Mapei

Řemeslníci vědí, že kvalitní stavební chemie = Mapei. Ale co koncoví zákazníci? Naším cílem bylo dostat Mapei i do jejich povědomí. Pro obě cílové skupiny jsme vytvořili weby na míru a stejně postupujeme při tvorbě kampaní i na sociálních sítích. Výsledek? Za rok 2018 jsme na prodejny přivedli třikrát více zákazníků a značku posílili o 20 %.

realizováno 2017 - doposud

10 let vypečených výsledků v onlinu

Tescomě jsme za 10 let spolupráce pomáhali s propagací v Česku, Polsku i na Slovensku. Čerstvé nástroje jsme během těch let přimíchávali často ve chvíli, kdy teprve vznikaly. Kromě péče o PPC kampaně, SEO a webovou analytiku jsme spolupracovali na novém e-shopu pro Česko, který pomohl k vyšším tržbám a získal ocenění ShopRoku.

realizováno 2009 - doposud

Mícháme efektivní online řešení pro Dům barev

Dům barev je největší prodejní síť s malířskými potřebami a na nás je, abychom díky online aktivitám získávali nové zákazníky, ale zároveň si udrželi ty staré. To se nám daří díky správnému mixu PPC kampaní, e-mailingu a obsahu pro sociální sítě, kde inspirujeme i radíme.

realizováno 2018 - doposud

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Korporátní web pro logistickou společnost

Pro MOSS logistics jsme připravili nový korporátní web. Ten přehledně představuje služby MOSSu, jeho výhody a vozový park a staví především na tom, že MOSS logistics je spolehlivý a stabilní partner pro mezinárodní přepravu.

realizováno 2018 - doposud

Web a e-shop pro tradičního českého výrobce

Litinové mlýnky Porkert zná každá česká domácnost. Teď se tato tradiční česká značka vrací na trh s dalšími špičkovými produkty do kuchyně, které najdete na novém e-shopu z naší dílny. E-shop, který jsme vytvořili od focení produktů po texty, ukazuje Porkert jako prémiovou značku pro ty, kdo milují vaření s kvalitním vybavením.

realizováno 2019 - doposud

Web pro výrobce kameninových cihel

Není cihla jako cihla. Kameninové cihly z kadaňského BRISPOLu se vyrábí stejně jako před sto lety a zdobí soukromé stavby i české památky. Nový web BRISPOLu ukazuje jedinečnost kameniny, příběh její výroby a její vlastnosti, díky který můžete s kameninou vybudovat něco hodnotného pro příští generace.

realizováno 2018

Informační web farmaceutické společnosti Angelini

O gynekologických zánětech se ve společnosti nemluví. Přesto (nebo právě proto) potřebují ženy místo, kde dostanou spolehlivou radu. Takové místo jsme vytvořili na webu Ženské záněty, za kterým stojí farmaceutická společnost Angelini. Obsahuje rady ve formě článků, ale i poradnu gynekoložky. Ukazuje, že zánět není tabu a ženy na něj nejsou samy.

realizováno 2019 - doposud

Osvětový web a blog o životě nevidomých

Není žádný „svět nevidomých“ – všichni žijeme v jednom světě. To je hlavní myšlenka osvětového webu Veď mě ve tmě. Ukazuje nevidomé ve světle každodenního života a radí všem lidem, jak spolu ten jeden svět co nejlépe sdílet. Do projektu se zapojily celebrity jako Tomáš Klus, Lenny nebo nevidomý sportovec Ondřej Zmeškal.

realizováno 2018 - doposud

Po zkušenostech s jinými agenturami pro nás bylo potěšující, že nás Better nezahltil planými sliby, ale přišli s efektivními návrhy, ze kterých bylo cítit, že opravdu budou fungovat.

Po zkušenostech s jinými agenturami pro nás bylo potěšující, že nás…

Tereza Pelikánová, marketingová asistentka MAPEI Česká republika

Success fee jsme si vyzkoušeli jen s Betterem, s jiným partnerem bychom do toho modelu nešli. Nebylo potřeba nic zpochybňovat a mohli jsme se spolehnout na úsudek zodpovědných lidí z agentury.

Success fee jsme si vyzkoušeli jen s Betterem, s jiným partnerem bychom…

Petr Toufar, CEO Medicom Clinic

Hledali jsme agenturu se silným strategickým uvažováním, dobrým klientským servisem a na výsledky orientovaným přístupem. V Betteru jsme našli férového partnera, který toto splňuje.

Hledali jsme agenturu se silným strategickým uvažováním, dobrým klientským…

Radek, Kronika, HUDYsport

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno