zpět na výpis
zpět na výpis

BÍLÝ MEDVĚD PUBLIC RELATIONS, s.r.o.

Máte skvělý nápad, projekt nebo konkrétní produkt? Pomůžeme Vám získat zájem médií, investorů a veřejnosti.

Vytváříme kreativní kampaně s měřitelnými výsledky. A daří se nám to - jsme držitelé mnoha prestižních oborových ocenění. Pojďme společně získat další!

+420 737 288 288
info@bmpr.cz
www.bmpr.cz

IČ: 64511324

DIČ: CZ64511324

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

Já, Kociánka

Centrum Kociánka slavilo 100 let. K tomuto výročí jsme vytvořili 52 dílný comics strip pro sociální sítě, sepsali almanach a natočili film o historii. Uspořádali jsme integrované představení v Huse na provázku, kde spoluúčinkovali herci na vozíčku divadla Járy Pokojského a koncert v katedrále. Všechny aktivity se staly mediálním tématem.

realizováno 2020

Nová Zbrojovka

Pro developerskou společnost, která plánuje přestavbu areálu na novou městskou část, jsme natáčeli z představení Nové Zbrojovky pro novináře a V.I.P. osobnosti z vedení města a kraje videoteaser. Brňáky jsme například do projektu zapojili tak, že se podíleli na volbě názvu této čtvrti.

realizováno 2016

Osvěta vodíkových technologií

Pro Českou vodíkovou platformu HYTEP jsme navrhli osvětovou kampaň pro veřejnost. Součástí jsou články v médiích i osvětové video, které vzniklo ve spolupráci režiséra Jakuba Jíry a kreslíře Vojty Čižmáře.

realizováno 2020

Tesco - Sbírka potravin 2019 se blíží - DRACI Brno

V rámci projektu "Vy rozhodujete, my pomáháme" vytváříme sérii "mini video příběhů", které motivují zákazníky společnosti Tesco pomáhat.

realizováno 2019

Kup co sníš

Výzkumný tým z Mendelovy univerzity v Brně se zabývá problematikou plýtvání potravinami v domácnostech a chováním spotřebitele. V současnosti probíhá řešení tříletého projektu financovaného z prostředků TAČR ČR, který je zaměřený na problematiku plýtvání potravinami v domácnostech.

realizováno 2020

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Móda a sportovní marketing

Pro módní společnost Steilmann vedeme marketingové poradenství. Jejich strategie je úzce spjata se sportovním marketingem. Oblékají tenistky na FED CUP, fotbalisty na EURO. Skrze tyto celebrity a jejich sociální sítě jsou outfity Steillmann sdílené v newsleterech i v místech prodeje po celé ČR.

realizováno 2016

Otevření obchodního centra

Agentura dostala za úkol zajistit strategii komunikace znovuotevření OD IKEA Praha Černý Most po rozsáhlé rekonstrukci. Cílem bylo informovat veřejnost a současně eliminovat potenciál krizové komunikace. Marketingová kampaň byla oceněna dvěma „Českými cenami za PR“.

realizováno 2012

Repozicioning značky

Posun vnímání IKEA z výrobce levného nábytku na výrobce i designových řad. V rámci kreativní kampaně jsme postupně představovali jednotlivé designové řady a jejich autory. Výsledek: vyvrcholením bylo uskutečnění první expozice IKEA na Designbloku a prokazatelný posun ve vnímání pozicioningu.

realizováno 2012

Náš evropský projekt 2021

„Náš evropský projekt“ je soutěž pro obce, města a městské části, ve které se veřejnost zapojí do hlasování o nejoblíbenější projekt financovaný z evropských fondů. Soutěž proběhla na Facebooku Zastoupení Evropské komise v ČR. Agentura zajistila celou realizaci, včetně FB kampaně, na klíč. Hlasování na FB se nakonec zúčastnilo přes 6.900 lidí.

realizováno 2018, 2019, 2020, 2021

Vy rozhodujete, my pomáháme

Pro klienta Tesco připravujeme marketingovou a PR podporu pro projekty "Vy rozhodujete, my pomáháme", obchodní síť Žabka, Sbírka potravin a další ad-hoc projekty. Zajišťujeme kompletní textaci, tvorbu scénářů, natáčení videí, včetně online marketingu.

realizováno 2018, 2019, 2020

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

stazujeme.cz

S cílem podpořit povědomí o možnosti absolvovat zahraniční pracovní stáže v rámci nového programu Erasmus+ jsme navrhli a následně realizovali kampaň stazujeme.cz. Na sociálních sítích probíhala literární i fotosoutěž zážitků ze stáží. Kampaň měla spontánní virální dosah. Její výsledky jsme prostřednictvím médií šířili i k ostatním cílovým skupinám.

realizováno 2015, 2016

nebuduobezni.cz

Jako součást marketingové komunikace nového léku na nemoc obezitu jsme navrhli, otextovali a provozujeme webové stránky. Jejich součástí jsou FB stránky, videa s ambasadory. Stránky jsme spustili u příležitosti Světového dne obezity na eventu v OC, kde jsme návštěvníky vážili a zjištěná alarmující data jsme zveřejnili v médiích.

realizováno 2017

zustannadvlivem.cz

V rámci strategie komunikace problematiky nadměrné konzumace návykových látek mládeží jsme vytvořili web, FB stránky i youtube kanál, kde šíříme videa s uvěřitelnými ambasadory projektu. Spolupracujeme s významnými vlogery. Informace o kampani šíříme i prostřednictvím klasických médií, pro oslovení sekundárních cílových skupin - rodičů, pedagogů...

realizováno 2017

Obrázky z elektronových mikroskopů

Obrázky z elektronových mikroskopů jsme povýšili na umění. Vystavěli jsme on-line galerii - obrázky zveřejňovali nejen (již v roce 2007) na FB, ale i v knihovnách v technickém muzeu v pivovaru atp. Staly se nejnavštěvovanější fotogalerií na idnes.cz a lidovky.cz. Díky tomu dnes každý ví, kdo je FEI.

realizováno 2007 - 2016

Náš evropský projekt 2021

„Náš evropský projekt“ je soutěž pro obce, města a městské části, ve které se veřejnost zapojí do hlasování o nejoblíbenější projekt financovaný z evropských fondů. Soutěž proběhla na Facebooku Zastoupení Evropské komise v ČR. Agentura zajistila celou realizaci, včetně FB kampaně, na klíč. Hlasování na FB se nakonec zúčastnilo přes 6.900 lidí.

realizováno 2018, 2019, 2020, 2021

PR

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR

Co jste nevěděli o elektronové mikroskopii a báli jste se zeptat

FEI Company je společnost se sídlem v Brně, která vyrábí nejlepší elektronové mikroskopy na světě. Jsou používány Akademií věd ČR, renomovanými univerzitami, farmaceutickými koncerny. Cílem spolupráce bylo společnost a její produkty zviditelnit i v ČR, popularizovat téma elektronové mikroskopie a vytvořit image atraktivního zaměstnavatele.

realizováno 2008-2017

Mistrovství Brna v žehlení košil

Pro podporu návštěvnosti nákupního centra a jeho nájemce Bel & Blanc jsme vymysleli a zrealizovali kampaň, která svým mediálním dosahem překročila hranice regionu. Žehlení se nejprve anketou definovalo jako nejméně oblíbená domácí práce, pořádaly se tréninky, žehlili herci, zpěváci, sportovci. Z mistrovství bylo natočen videonávod na žehlení košil pro OnaDnes.

realizováno 2014

Náš evropský projekt 2021

„Náš evropský projekt“ je soutěž pro obce, města a městské části, ve které se veřejnost zapojí do hlasování o nejoblíbenější projekt financovaný z evropských fondů. Soutěž proběhla na Facebooku Zastoupení Evropské komise v ČR. Agentura zajistila celou realizaci, příprava konceptu, textaci veškerých materiálů, publicitu v médiích.

realizováno 2018, 2019, 2020, 2021

Já, Kociánka

Centrum Kociánka slavilo 100 let. K tomuto výročí jsme vytvořili 52 dílný comics strip pro sociální sítě, sepsali almanach a natočili film o historii. Uspořádali jsme integrované představení v Huse na provázku, kde spoluúčinkovali herci na vozíčku divadla Járy Pokojského a koncert v katedrále. Všechny aktivity se staly mediálním tématem.

realizováno 2020

Nová Zbrojovka

Pro developerskou společnost, která naplánovala přestavbu areálu na novou městskou část jsme připravili kompletní PR strategii, která měla za úkol na seznámit s projektem Brňáky tak, aby jej přijali za své, aby se do projektu zapojili a podíleli se i na volbě názvu této čtvrti. Projekt byl masivně pomocí PR technik medializován.

realizováno 2016

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Osvěta - Obezita je nemoc, je třeba ji léčit u lékaře

V rámci naší marketingové strategie pro nový lék na nemoc obezitu jsme vytvořili web Nebuduobezni.cz Pro něj jsme získali ambasadory a připravili veškeré materiály: kompletní textaci, letáky, web, Facebook, videa, tiskové zprávy, prohlášení, apod. Zrealizovali jsme event, kde jsme vážili populaci a informovali o hrozbách obezity.

realizováno 2017

Zůstaň nad vlivem - vzkaz Adama Ondry pro teenagery

V rámci osvětové PR kampaně upozorňující na škodlivost užívání návykových látek nezletilými jsme vytvořili web Zustannadvlivem.cz a veškeré doprovodné texty. Natočili jsme sérii videí s divadelním spolkem Jelita a Adamen Ondrou. To vše jsme skrze on-line komunikaci a tiskovou zprávu komunikovali k cílovým skupinám.

realizováno 2017

Evropská komise

Pro Evropskou komisi jsme pracovali na projektu Stážujeme.cz. V rámci celého projektu jsme (mimo jiné) zpracovali veškeré texty letáků, webu, FB stránky, obsah komunikace se studenty, koncipovali odpovědi, stylizovali znění soutěží, definovali jejich pravidla a textovali vyhlašování výsledků...

realizováno 2015-2017

Nová Zbrojovka

Pro developerskou společnost, která naplánovala přestavbu areálu na novou městskou část jsme připravili kompletní PR strategii včetně veškerých textů příspěvků, materiálů, tiskových zpráv, atd., která měla za úkol na seznámit s projektem Brňáky tak, aby jej přijali za své, aby se do projektu zapojili a podíleli se i na volbě názvu této čtvrti.

realizováno 2016

Já, Kociánka

Centrum Kociánka slavilo 100 let. K tomuto výročí jsme vytvořili 52 dílný comics strip pro sociální sítě, sepsali almanach a natočili film o historii. Uspořádali jsme integrované představení v Huse na provázku, kde spoluúčinkovali herci na vozíčku divadla Járy Pokojského a koncert v katedrále. Všechny aktivity se staly mediálním tématem.

realizováno 2020

Bílý Medvěd - to je kreativita spojená s pragmatismem, komunikace s fajn lidmi, naslouchání našim problémům a rady, jak se s nimi vypořádat. Elektronová mikroskopie je mediálně složitým oborem, a přesto se Bílým Medvědům daří naši společnost zviditelňovat a publikovat články, které jasně spojují jméno FEI s oborem elektronové mikroskopie. Co se týče peněz, Bílý Medvěd vykazuje efektivní přístupy k maximálnímu využití dostupných rozpočtových prostředků.

Bílý Medvěd - to je kreativita spojená s pragmatismem, komunikace s fajn…

Eva Vacíková, FEI

Agentura Bílý Medvěd mne přesvědčila, jak velký ohlas může mít opravdu profesionálně vedená PR kampaň.

Agentura Bílý Medvěd mne přesvědčila, jak velký ohlas může mít…

MUDr. Miloš Vránek Renocar BMW

Spolupráce s agenturou Bílý Medvěd pro nás byla nesmírně inspirativní a pomohla nám podpořit naší image a naplnit marketingové cíle. Moc příjemní lidé, moc příjemná a velmi profesionální spolupráce.

Spolupráce s agenturou Bílý Medvěd pro nás byla nesmírně inspirativní…

Mgr. Čeněk Rosecký, Tvořivá škola o.s.

Brněnskou agenturu Bílý Medvěd PR jsme si vybrali především na základě naší spokojenosti s výsledky a kvalitou její práce na jiném produktu společnosti Pfizer. Komunikace s agenturou vždy probíhala naprosto bezproblémově, kampaň byla velice kreativní a přinesla výborné výsledky za poměrně nízký rozpočet. S Bílým Medvědem si můžete být jisti, že vám vždy vyjdou vstříc a pokusí se udělat pro projekt maximum.

Brněnskou agenturu Bílý Medvěd PR jsme si vybrali především na základě…

Juraj Šutovský, Pfizer

„Bylo nám potěšením spolupracovat s agenturou Bílý Medvěd v průběhu projektu v České republice. Lidé v Bílém Medvědovi jsou opravdu profesionálové v PR. Rychle chápou potřeby svých zákazníků a skvěle splnili vše, na čem jsme se domluvili. Byli jsme opravdu spokojeni s jejich službami.“

„Bylo nám potěšením spolupracovat s agenturou Bílý Medvěd v průběhu…

IPD Forum, Lucia Krollerová

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno