zpět na výpis
zpět na výpis

BÍLÝ MEDVĚD PUBLIC RELATIONS, s.r.o.

Vytváříme i ze zdánlivě nezajímavých témat uvěřitelné příběhy, které vás zviditelní.

Realizujeme skutečné, kreativní PR kampaně s měřitelnými výsledky. A daří se nám to - jsme držitelé již deseti prestižních "Českých cen za PR".

+420 737 288 288
info@bmpr.cz
www.bmpr.cz

IČ: 64511324 plátce DPH

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

Zůstaň nad vlivem

V rámci marketingové strategie projektu osvěty nadužívání návykových látek u mládeže jsme natočili sérii videí s mladými lidmi, se kterými se tato cílová skupina ztotožňuje a kteří dokáží věrohodným způsobem sdělit headline kampaně "Zůstaň nad vlivem".

realizováno 2017

Nebudu obézní - nebudu bez ní...

V rámci uvedení nového léku na nemoc obezitu na český trh jsme natočili sérii videí s lidmi, kteří již vyzkoušeli vše možné, ale závislost na jídle a hranici obezity se jim stále nedařilo zlomit. Natáčeli jsme jejich motivaci a důvody ke zhubnutí, průběh léčby, rady trenéra i výživového poradce. Příběhy jsou na webech, FB, eventech i v médiích.

realizováno 2017

Nová Zbrojovka

Pro developerskou společnost, která plánuje přestavbu areálu na novou městskou části, jsme natáčeli z představení Nové Zbrojovky pro novináře a V.I.P. osobnosti z vedení města a kraje videoteaser. Brňáky jsme například do projektu zapojili tak, že se podíleli na volbě názvu této čtvrti.

realizováno 2016

Mediální tréning - videa z tréningových reportáží i studiových rozhovorů

Nejen pro Českomoravský cement, ale pro IKEA, DTZ, Pfizer a další klienty realizujeme mediální tréningy pro pro pracovníky v marketingu, tiskové mluvčí, ředitele společností. Jejich nedílnou součástí jsou videa z tréningových reportáží i studiových rozhovorů. Jejich obsah je zveřejněn pouze pro účastníky školení.

realizováno 2016 - 2017

Fun Day Fun Baby

Do Dětského Ráje v Ostravě přišly stovky maminek okouknout novinky na poli kočárků a autosedaček, zacvičit si, kreativně se vyřádit a společně jsme udělali nový český rekord v počtu Britaxaček na jednom místě.

realizováno 2017

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Móda a sportovní marketing

Pro módní společnost Steilmann vedeme marketingové poradenství. Jejich strategie je úzce spjata se sportovním marketingem. Oblékají tenistky na FED CUP, fotbalisty na EURO. Skrze tyto celebrity a jejich sociální sítě jsou outfity Steillmann sdílené v newsleterech i v místech prodeje po celé ČR.

realizováno 2016

Otevření obchodního centra

Agentura dostala za úkol zajistit strategii komunikace znovuotevření OD IKEA Praha Černý Most po rozsáhlé rekonstrukci. Cílem bylo informovat veřejnost a současně eliminovat potenciál krizové komunikace. Marketingová kampaň byla oceněna dvěma „Českými cenami za PR“.

realizováno 2012

Repozicioning značky

Posun vnímání IKEA z výrobce levného nábytku na výrobce i designových řad. V rámci kreativní kampaně jsme postupně představovali jednotlivé designové řady a jejich autory. Výsledek: vyvrcholením bylo uskutečnění první expozice IKEA na Designbloku a prokazatelný posun ve vnímání pozicioningu.

realizováno 2012

Nábor pracovních sil

Logistické společnosti se potýkají s katastrofálním nedostatkem řidičů. Připravili jsme proto kvalitní obsahovou strategii a podpořili ji mixem PR a online marketingových nástrojů. A jaké jsou reálné výsledky? Za prvních 14 dnů kampaně nárůst zájemců o zaměstnání řidiče více než o 300 %...

realizováno 2015, 2016

Změna spotřebitelských návyků

Pro společnost MND jsme naplánovali a zajišťovali marketingovou strategii změny dodavatele plynu. V prvé řadě bylo třeba lidi přimět ke změně uvažování. Poté jim na základě průzkumů představit optimálního dodavatele.

realizováno 2015

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

stazujeme.cz

S cílem podpořit povědomí o možnosti absolvovat zahraniční pracovní stáže v rámci nového programu Erasmus+ jsme navrhli a následně realizovali kampaň stazujeme.cz. Na sociálních sítích probíhala literární i fotosoutěž zážitků ze stáží. Kampaň měla spontánní virální dosah. Její výsledky jsme prostřednictvím médií šířili i k ostatním cílovým skupinám.

realizováno 2015, 2016

nebuduobezni.cz

Jako součást marketingové komunikace nového léku na nemoc obezitu jsme navrhli, otextovali a provozujeme webové stránky. Jejich součástí jsou FB stránky, videa s ambasadory. Stránky jsme spustili u příležitosti Světového dne obezity na eventu v OC, kde jsme návštěvníky vážili a zjištěná alarmující data jsme zveřejnili v médiích.

realizováno 2017

Netradiční nábor řidičů kamionů

HR i PR klienta jsme podpořili on-line kampaní, která na FB a vyhledávačích šířila obsahově vhodně otextované pozitivní zprávy o rodinném zázemí firmy, stabilitě, dobrých platových i pracovních podmínkách, jazykem řidičů. Kampaň využívala i retargeting a FB pixel a vedla až k osobnímu kontaktování zájemců HR firmy - nárůst zájmu o 300 % za 14 dní!

realizováno 2017

zustannadvlivem.cz

V rámci strategie komunikace problematiky nadměrné konzumace návykových látek mládeží jsme vytvořili web, FB stránky i youtube kanál, kde šíříme videa s uvěřitelnými ambasadory projektu. Spolupracujeme s významnými vlogery. Informace o kampani šíříme i prostřednictvím klasických médií, pro oslovení sekundárních cílových skupin - rodičů, pedagogů...

realizováno 2017

Obrázky z elektronových mikroskopů

Obrázky z elektronových mikroskopů jsme povýšili na umění. Vystavěli jsme on-line galerii - obrázky zveřejňovali nejen (již v roce 2007) na FB, ale i v knihovnách v technickém muzeu v pivovaru atp. Staly se nejnavštěvovanější fotogalerií na idnes.cz a lidovky.cz. Díky tomu dnes každý ví, kdo je FEI.

realizováno 2007 - 2016

PR

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti PR

Aby nás znali i doma

Kentico Software je brněnská společnost a lídr světového trhu řešení pro tvorbu webových stránek, správu online obsahu a marketingových kampaní. Naším úkolem bylo, mimo jiné, jej zviditelnit na trhu práce a přitáhnout tak zájem IT odborníků a absolventů VŠ.

realizováno 2015, 2016

Příběhy dětské endokrinologie

Máme na starosti osvětu celé dětské endokrinologie (štítná žláza, diabetes, obezita, poruchy puberty, ad.). Postupně vytváříme témata pro jednotlivé poruchy a ty komunikujeme prostřednictvím médií. Za tuto práci jsme získali již dvě České ceny za PR.

realizováno 2015, 2016, 2017

Co jste nevěděli o elektronové mikroskopii a báli jste se zeptat

FEI Company je společnost se sídlem v Brně, která vyrábí nejlepší elektronové mikroskopy na světě. Jsou používány Akademií věd ČR, renomovanými univerzitami, farmaceutickými koncerny. Cílem spolupráce bylo společnost a její produkty zviditelnit i v ČR, popularizovat téma elektronové mikroskopie a vytvořit image atraktivního zaměstnavatele.

realizováno 2008-2016

Zajištění medializace mezinárodní konference Brno, Praha

Aktivní komunikací se nám podařilo vzbudit zájem o problematiku Středního východu u novinářů z významných českých médií. Rozhovory s profesorem Eytanem Gilboaou a Liorem Tabanskym se objevily například v Lidových novinách, aktuálně.cz, DVTV nebo v Českých novinách agentury ČTK, odkud si text převzala další média.

realizováno 2017

Mistrovství Brna v žehlení košil

Pro podporu návštěvnosti nákupního centra a jeho nájemce Bel & Blanc jsme vymysleli a zrealizovali kampaň, která svým mediálním dosahem překročila hranice regionu. Žehlení se nejprve anketou definovalo jako nejméně oblíbená domácí práce, pořádaly se tréninky, žehlili herci, zpěváci, sportovci. Z mistrovství bylo natočen videonávod na žehlení košil pro OnaDnes.

realizováno 2014

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Osvěta - Obezita je nemoc, je třeba ji léčit u lékaře

V rámci naší marketingové strategie pro nový lék na nemoc obezitu jsme vytvořili web Nebuduobezni.cz Pro něj jsme získali ambasadory a připravili veškeré materiály: texty, letáky, web, Facebook, videa, tiskové zprávy, prohlášení, apod. Zrealizovali jsme event, kde jsme vážili populaci a informovali o hrozbách obezity.

realizováno 2017

Zůstaň nad vlivem - vzkaz Adama Ondry pro teenagery

V rámci osvětové PR kampaně upozorňující na škodlivost užívání návykových látek nezletilými jsme vytvořili web Zustannadvlivem.cz a další doprovodné texty. Natočili jsme sérii videí s divadelním spolkem Jelita a Adamen Ondrou. To vše jsme skrze on-line komunikaci a tiskovou zprávu komunikovali k cílovým skupinám.

realizováno 2017

Interní časopis E.ON, formulace textů pro komunikaci se zákazníky

Pro společnost E.ON vytváříme portfolio komunikačních textů pro zákazníky. Za toto středisko se také podílíme na tvorbě pravidelného newsletteru.

realizováno 2015-2017

Flaga - newslettery, TZ, krizová komunikace

V rámci komplexní komunikační strategie jsme pro Flagu zpracovávali veškeré textové materiály pro externí i interní veřejnost, včetně letáků, tiskových zpráv, newsletterů a infografiky i pro krizovou komunikaci.

realizováno 2012-2015

Evropská komise

Pro Evropskou komisi jsme pracovali na projektu Stážujeme.cz. V rámci celého projektu jsme (mimo jiné) zpracovali veškeré texty letáků, webu, FB stránky, obsah komunikace se studenty, koncipovali odpovědi, stylizovali znění soutěží, definovali jejich pravidla a textovali vyhlašování výsledků...

realizováno 2015-2017

Bílý Medvěd - to je kreativita spojená s pragmatismem, komunikace s fajn lidmi, naslouchání našim problémům a rady, jak se s nimi vypořádat. Elektronová mikroskopie je mediálně složitým oborem, a přesto se Bílým Medvědům daří naši společnost zviditelňovat a publikovat články, které jasně spojují jméno FEI s oborem elektronové mikroskopie. Co se týče peněz, Bílý Medvěd vykazuje efektivní přístupy k maximálnímu využití dostupných rozpočtových prostředků.

Bílý Medvěd - to je kreativita spojená s pragmatismem, komunikace s fajn…

Eva Vacíková, FEI

Agentura Bílý Medvěd mne přesvědčila, jak velký ohlas může mít opravdu profesionálně vedená PR kampaň.

Agentura Bílý Medvěd mne přesvědčila, jak velký ohlas může mít…

MUDr. Miloš Vránek Renocar BMW

Spolupráce s agenturou Bílý Medvěd pro nás byla nesmírně inspirativní a pomohla nám podpořit naší image a naplnit marketingové cíle. Moc příjemní lidé, moc příjemná a velmi profesionální spolupráce.

Spolupráce s agenturou Bílý Medvěd pro nás byla nesmírně inspirativní…

Mgr. Čeněk Rosecký, Tvořivá škola o.s.

Brněnskou agenturu Bílý Medvěd PR jsme si vybrali především na základě naší spokojenosti s výsledky a kvalitou její práce na jiném produktu společnosti Pfizer. Komunikace s agenturou vždy probíhala naprosto bezproblémově, kampaň byla velice kreativní a přinesla výborné výsledky za poměrně nízký rozpočet. S Bílým Medvědem si můžete být jisti, že vám vždy vyjdou vstříc a pokusí se udělat pro projekt maximum.

Brněnskou agenturu Bílý Medvěd PR jsme si vybrali především na základě…

Juraj Šutovský, Pfizer

„Bylo nám potěšením spolupracovat s agenturou Bílý Medvěd v průběhu projektu v České republice. Lidé v Bílém Medvědovi jsou opravdu profesionálové v PR. Rychle chápou potřeby svých zákazníků a skvěle splnili vše, na čem jsme se domluvili. Byli jsme opravdu spokojeni s jejich službami.“

„Bylo nám potěšením spolupracovat s agenturou Bílý Medvěd v průběhu…

IPD Forum, Lucia Krollerová

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno