zpět na výpis
zpět na výpis

BON 5 s.r.o.

VÁŠEŇ | KREATIVITA | ODHODLÁNÍ = Inovativní Marketing CERNY

Marketingové strategie, Webový design, Grafický design, Film / video, Online marketing, Práce s texty

601339007
lubomir@imcerny.com
www.imcerny.com/

IČ: 24151017 plátce DPH

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

Reklamní video, které přivede zákazníky

Pro nový projekt věnující se vymáhání pohledávek jsme zajistili kompletní realizaci videa, Domluvili jsme prostory, herce, natáčení i postprodukci, a to nemluvě o scénáři. Vzniklo tak video na klíč, které jasně a stručně vysvětlilo, jaké jsou benefity projektu a jak postupovat, aby každý mohl řešit své pohledávky po splatnosti.

realizováno 2019

Trhy provoněné kávou

Pro událost Trhy kávy jsme natočili krátkou reportáž tak, aby se dala využít pro další účely projektu, jako je jednání se sponzory, kavárnami a pražírnami. Na videu jsme zachytili celkovou atmosféru, která po oba dny panovala, aby každý viděl, jak velký zájem u lidí trhy vyvolaly.

realizováno 2019

Explainer video, které zajistilo firmě miliony

Společnost REGIONALL EXPRESS potřebovala pro svou kampaň na firemní dluhopisy video, které by nejen vysvětlilo aktivity společnosti, ale zároveň vzbudilo důvěru u investorů. Investoři si nemuseli číst dlouhé texty, ale ve videu dostali podrobné informace naservírované. Díky tomu byly všechny dluhopisy od spuštění kampaně do cca 14 dnů vyprodány.

realizováno 2019

Promo video pro spot v nemocnicích

Promo video GemTape jsme tvořili pro klienta, kterých chtěl oslovit nejen sportovce, ale i lidi po rehabilitacích a těhotné maminky. Zajistili jsme nejen natáčení a střih, ale i herce.

realizováno 2017

Reportáž i zábava v jednom

Pro společnost Agrotec Trucks jsme vytvořili reportážní video ze Dne otevřených dveří 2019. Aby video zaujalo co nejširší skupinu, udělali jsme sestřih z celého dne. Součástí videa jsou i záběry z doprovodného programu, který dává videu ten správný šmrnc.

realizováno 2019

Fotografie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Fotografie

Produktová fotografie pro e-shop Afora

Krása fotografie prodává ale teprve její věrohodnost buduje u zákazníků loajalitu. Oba důležité prvky produktové fotografie se nám povedlo skloubit při focení zboží pro chystaný e-shop s africkým kořením a moukou. Předsudek, že mouka není fotogenická, jsme hodili za hlavu a nafotili reálné snímky vonící exotickou dálkou.

realizováno 2019

Fotodokumentace kulinářského projektu

Fotili jsme také pro projekt Hrajeme si v kuchyni, který se zaměřuje na kulinářské kurzy. V ateliéru vznikly hravé portrétní fotografie pro prezentaci týmu, který za projektem stojí, a pak jsme se vydali do terénu vyfotit reportážní fotografie přímo z místa činu tedy z kurzu samotného. Vzniklými fotografiemi jsme pak doplnili web projektu.

realizováno 2017 -2018

Fotografie přímo z provozu firmy

Společnost REGIONALL EXPRESS distribuující čerstvé ovoce, zeleninu a bylinky si u nás nechala zhotovit sadu fotografií přímo ze svého provozu. Fotografie, které se zaměřily jak na konkrétní produkty tak i na chod firmy, dále klient použil pro vlastní kampaň a k doplnění svého webu.

realizováno 2018

Business portréty týmu, aneb celý PatentEnter řekl „sýr“

Webová stránka není jen prezentací toho, co můžete svým klientům nabídnout, ale i prezentací týmu, který za službami stojí. Patentoví zástupci z PatentEnter si u nás pro svůj web nechali zhotovit business portréty týmu. Jednotně seriózní vzhled portrétů jsem okořenili ležérním stylem, aby vynikla ta správná atmosféra, která v PatentEnter vládne.

realizováno 2017

Produktová fotografie a tvorba katalogu ve 3 jazykových mutacích

Pro společnost zabývající se velkosériovou výrobou kovových zahradních doplňků jsme zrealizovali rozsáhlé produktové focení. Výsledné fotografie jsme zapracovali do multijazyčného katalogu, kterým se společnost Vatax prezentuje také u svých zahraničních obchodních partnerů.

realizováno 2019

Grafický design

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Grafický design

Grafické zpracování článku pro Mátl & Bula

Společnost Mátl & Bula, pojem ve světě vysokozdvižných vozíků, chtěl své zákazníky informovat o důležitém milníku svého obchodního partnera prostřednictvím PR článku v časopisu. Vedle textu jsme pro klienta zpracovali také grafickou podobu článku. Inzertní prostor jsme opticky rozdělili na dvě části, kdy jsme kladli důraz především na perex.

realizováno 2018

Informační leták pro 3doid

Pro značku 3doid, která dělá 360° animace výrobků, které můžete najít například na alza.cz, mall.cz, heureka.cz, czc.cz a dalších, jsme kromě návrhu jednotného designu ikony pro 360°animaci zpracovávali i leták, s kterým by mohli oslovovat nové obchodní partnery a který by obsahoval kompletní informace o službě a procesu.

realizováno 2016

Grafické portfolio pro patentovou kancelář

V jednoduchosti je nejen krása, ale také síla a pokud za Vámi stojí silná patentová kancelář, může být i získání patentu krásně jednoduché. S touto filozofií jsme se pustili do tvorby loga brněnské patentové kanceláře PatentEnter, na jehož grafickém základě vznikl také nový web včetně ikon na mírů, četné tiskoviny jako rollupy, vizitky nebo letáky.

realizováno 2017 - 2019

To důležité o Vaší firmě jediným pohledem

Logo by mělo nejen zaujmout, ale také odrážet tu správnou emoci prezentovaného businessu. Proto jsme z iniciál jména finančního poradce Amira Omeroviče vytvořili logo, které evokuje cílený vzestup. Písmeno A jsme graficky zpracovali jako právě startující raketu, O pak slouží k zakroužkování tedy zacílení avizovaného vzestupu.

realizováno 2018

Auto jako reklamní nástroj

Pro obchod s chovatelskými potřebami Psí hvězda jsme navrhli polep aut, kterými své zboží rozvážejí po Brně zákazníkům. Stěžejní informace jsme koncentrovali na zadní část auta, kdy především v dopravní špičce nejvíce vyniknou. Neopomněli jsme však ani boční strany nebo přední kapotu.

realizováno 2017

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Zajistili jsme transformaci upadajícího festivalu

Zajistili jsme kompletní transformaci festivalu Týden kávy. Původně lokální týdenní festival začal ztrácet na atraktivitě, a proto jsme hledali strategii, která by opět zaujala širokou i odbornou veřejnost. V prvním roce jsme dokázali zapojit více kaváren, než v předchozích ročnících a v roce 2019 dochází k dalšímu rozvoji na celoroční koncept.

realizováno 2018-2019

Jak rozjet nový nápad?

Pro Dukanovu krabičkovou dietu jsme zajistili kompletní rozjezd projektu, a to jak po stránce strategické, tak po stránce realizační. Postupný rozjezd podle toho, v jaké fázi se projekt nacházel tak zajistil, že hubnout můžou nejenom známí, ale celé Brno. A v příštím roce třeba celý Jihomoravský kraj.

realizováno 2017-2019

Strategická automatizace? Žádný problém!

Projekt Vaře-chy (chytré vaření) sázel na správné zpracování a uchování potravin. Ale jak naučit lidi, aby to dělali správně a udrželi s projektem dlouhodobou komunikaci? Proto jsme vytvořili mailový seriál, který každého účastníka provedl 1. měsícem a “ochutnal” tak, jak vařit chytře.

realizováno 2018

1 rok, daný rozpočet, nastartování projektu

Vyřešíme pohledávky je projekt, který se věnuje vymáhání pohledávek všeho druhu. Náš úkol byl najít zákazníka, který v daný okamžik pohledávky řeší. Sestavili jsme marketingovou strategii na celý rok tak, aby se projekt nastartoval. Průběžně jsme pak strategii upravovali dle dílčích výsledků, aby se peníze zbytečně nevyhazovaly oknem.

realizováno 2019

Tejpujte se doma

Tejpy mohou pomoci jak sportovcům, lidem po úrazech, tak i těhotným ženám. Ne každý ale chce chodit k fyzioterapeutovi. Co aplikovat ti tejpy sám doma? Pro zvýšení přímého prodeje eshopu s tejpy musíte lidi tejpování naučit, tedy ukázat jim jak na to. Abychom cíl naplnili, sestavili jsme marketingovou strategii komunikace a návaznost dílčích kroků.

realizováno 2017-2018

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Přivedení cílové skupiny na web Bubelíny barber shop

Prostřednictvím facebookové kampaně jsme oslovili cílovou skupinu a přivedli ji na web klienta. Díky jasné textové i grafické prezentaci měl oslovený potenciální zákazník jasnou představu o tom, kde a za jakým účelem se po prokliknutí z reklamy na webu ocitne. Díky vhodnému cílení jsme tak zvýšili počet návštěvníků webu a následných objednávek.

realizováno 2019

Nastartování facebooku pro Rádio Dálnice

Novému projektu rádia s dopravními informacemi z českých dálnic jsme pomohli nastartovat facebookový profil. Kombinací reklamní kampaně a správy čerstvého facebookového profilu jsme během tří měsíců zvýšili počet fanoušků stránky více než 14 krát a oslovili jsme měsíčně v průměru 150 000 uživatelů facebooku.

realizováno 2018

Online podpora 8. a 9. ročníku největšího kávového festivalu v ČR

Původně brněnský festival Týden kávy se během naší podpory rozrostl na celorepublikovou akci. Zajišťovali jsme kompletní správu sociálních sítí, kdy například počet fanoušků na FB vzrostl o 35 %. Letos jsem také organizovali Trhy kávy - prodejní akci pražíren. Událost akce oslovila více než 400000 lidí, téměř 25000 lidí pak projevilo o akci zájem.

realizováno 2018-2019

Zvýšení poptávek v oblasti vymáhání pohledávek

Cílem online kampaně pro společnost Mohlis bylo zvýšit povědomí novém projektu VyřešímePohledávky.cz. Pomocí cílené facebookové reklamy jsme představili projekt téměř 70000 potenciálním zákazníkům. Počet poptávek vzrostl čtyřnásobně. Aktuálně jsme se zaměřili i na propagaci skze LinkedIn, kde navazujeme vhodné spolupráce na bázi osobního vztahu.

realizováno 2019

Facebooková soutěž pro @drzakyastolky

Pro společnost Fiber Mounts zabývající se prodejem především televizního příslušenství jsme zorganizovali soutěž na podporu facebookového profilu. Tipovací soutěž zaznamenala i přes úzce zaměřený sortiment klienta výrazný úspěch, kdy se díky 429 soutěžícím zvýšil počet fanoušků stránky o 68 %.

realizováno 2018

Práce s texty

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Práce s texty

Webdesign a copywriting pro Hypotekasnadne.cz

Tvorbu webových stránek pro poskytovatele nebankovních hypoték jsme vzali od podlahy včetně kompletní tvorby textů. Finanční produkty, které společnost nabízí, jsme nejen detailně popsali ale také vypíchli stěžejní informace pro rychlou orientaci a jasnou představu, zda produkt vhodným řešení klientovy finanční situace.

realizováno 2019

Je potřeba jít na to chytře – textace webu o efektivním vaření

Pro projekt Hrajeme si v kuchyni, který učil veřejnost správnému a efektivnímu zpracování a uchovávání potravin, jsme vytvořili web k představení projektu a také rezervaci kurzů. Stránku varechy.cz jsme doplnili nejen autentickými fotografiemi z kurzů, ale také jsme jej otextovali.

realizováno 2018

Inzertní článek do architektonického časopisu

Pro společnost zabývající se komplexním řešením likvidace azbestu jsme vytvořili článek do architekty vyhledávaného tištěného periodika s 25letou tradicí. V článku, který jsme nejen otextovali, ale také zpracovali graficky, se cílová skupina dozvěděla veškeré pro klienta potřebné informace na malém a tedy čtivém prostoru.

realizováno 2018

Textace webu CashTip.cz

Ve světě sportovních sázek mají samozřejmě hlavní slovo čísla, ale ani text nehraje tak úplně druhé housle. Přesvědčili jsme se o tom při tvorbě textu na web projektu CashTip.cz, který mentoruje nadšené fotbalové, hokejové a tenisové sázkaře.

realizováno 2019

Překlad a výtah tiskové zprávy pro Mátl & Bula

Společnost Mátl & Bula, pojem ve světě vysokozdvižných vozíků, chtěl své zákazníky informovat o důležitém milníku svého obchodního partnera prostřednictvím PR článku. Rozsáhlou tiskovou zprávu v angličtině, kterou jsme dostali jako podklad, jsme nejen přeložili do češtiny, ale upravili také pro omezený prostor v inzertním prostoru časopisu.

realizováno 2018

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Když ovoce a zelenina, tak trhy na zelňáku

Pro Trhy na Zelňáku jsme vytvořili nový webový design včetně přeskládání vybraných sekcí tak, aby se celý web zjednodušil a “lahodil” oku. Když si dáte čerstvou zeleninu nebo ovoce, tak se vám bouří chuťové pohárky a stejný dojem by měly navozovat i webové stránky.

realizováno 2019

Nový web pro carsharing

Autonapůl se řadí mezi největší carsharingové společnosti na českém trhu, a tak i nám bylo ctí s nimi navázat spolupráci. Nové stránky vycházely převážně ze zadání klienta, proto největší přínos je v jejich funkcích, jako je interaktivní mapa, demo nebo další funkce.

realizováno 2018

Hledáme nové zaměstnance

Pro VMS elektro jsme realizovali nové webové stránky. Ty původní fungovaly spíše jako výčet aktivit, ale hlavním cílem je do firmy přilákat nové zaměstnance. A proto by hned na první pohled měli vidět, čemu se firma věnuje a jaké podmínky jim nabízí. A to vše nejlépe formou videa.

realizováno 2019

Jednoduchý web pro poradce

Když podnikáte jako finanční poradce se špičkovými produkty, potřebujete webovou prezentaci, která podpoří vaše aktivity u klientů. Proto jsme vytvořili jednoduchý web, který přehledně shrnuje, na co se daný klient zaměřuje. Z toho důvodu jsme volili i barevnou kombinaci černá-bílá, která symbolizuje luxus a bohatství.

realizováno 2019

Sázej a vyhraj!

Sportovní web založený na investování skrze sázky? Tak takový web musí vypadat atraktivně pro své návštěvníky, zároveň jasně výstižně provádět návštěvníka klíčovými body.

realizováno 2018

Byl to 8. ročník festivalu, ale poprvé, kdy jsem se na někoho mohla plně spolehnout.

Byl to 8. ročník festivalu, ale poprvé, kdy jsem se na někoho mohla…

Kateřina Bilíková, majitelka společnosti KAVA TEAM s.r.o.

S prací IMCerny jsme velmi spokojeni zejména díky jejich flexibilitě a výborné komunikaci.

S prací IMCerny jsme velmi spokojeni zejména díky jejich flexibilitě…

Jan Muroň, manažer ve společnosti PatentEnter s.r.o.

Ráda bych vám touto cestou poděkovala za individuální a promptní přístup, ale především za férové a lidské jednání, kdy jste nám vždy vše jasně a ochotně vysvětlil, a mimo svoje zadání, další věci poradil a konzultoval. Rádi vás budeme doporučovat a sami se na vás v budoucnu při dalších akcích opět obrátíme.

Ráda bych vám touto cestou poděkovala za individuální a promptní…

Monika Steinmezová, majitelka eshopu Malá dílna

S týmem IMCerny spolupracuje naše společnost již třetím rokem a jsem ráda, že jsou naším obchodním partnerem právě oni.
Do naší mediální prezentace přinesli čerstvý vzduch a řadu inovací, které nám pomáhají v dalším růstu.
Jejich největší předností je kreativita, rychlá interakce a profesionální přístup.

S týmem IMCerny spolupracuje naše společnost již třetím rokem a jsem…

Markéta Rašíková, oddělení reklamy a marketingu, Saller Group

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno