zpět na výpis
zpět na výpis

David Pokorný

Tvořím marketingové strategie

Dostanete ode mě kompletní strategii se záměrem komunikace, včetně plánu jednotlivých kroků realizace – kdy co udělat, koho k tomu budete potřebovat a co vás to bude stát. Více než 15 let jsem řídil marketingová odděleních velkých i malých firem a vím, co to znamená strategii vdechnout život. Mezi skvělou powerpointovou prezentací a reálným fungováním strategie ve firmě je totiž ještě obrovský kus cesty.

+420724506129
dv.pokorny@gmail.com
www.davidpokorny.cz/

IČ: 05091489

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Komunikační strategie pro FF MUNI

Změna komunikačního stylu tak, aby FF MUNI mohla účinně oslovovat mladé zájemce o studium na fakultě. Redefinovali jsme styl sociálních sítí, přímou komunikaci, koncepty eventů, role v interním marketingovém týmu. Výsledkem jsou okamžitě naplněné kapacity na přijímačkách nanečisto a nárůst přihlášek až o 30%.

realizováno 2018

Komunikační strategie SKLIZENO

Vytvoření filozofie značky SKLIZENO, refresh vizuálního stylu, navržení nástrojů mediamixu a jejich tonality, vytvoření interního marketingového týmu a externích specialistů. Výsledkem je značka, která má podle průzkumů nejvyšší spontánní vybavitelnost v segmentu kvalitních potravin. Vybudovali jsme širokou a angažovanou komunitu na SOME.

realizováno 2017

Influencer marketing strategie pro značku KONEČNĚ VÝVAR

Jarda a Honza Váchovi jsou nepřátelé bujónových kostek a chemie. Vytvořili skvělou řadu poctivých polévek Konečně vývar. Jak je ale dostat do regálů velkých řetězců? Vymysleli jsme propojení s influencerkou Veronikou Koko Kokešovou, udělali lehký refresh značky. A produkty byly rázem v sortimentu Kaufland a dalších řetězců.

realizováno 2018

Dlouhodobá komunikační strategie pro BVV

Po finanční krizi bojovaly veletrhy s tvrzením, že jsou v online době za zenitem. Byl jsem hlavním autorem strategie, která měla toto vnímání změnit. Ukázka image vizuálů je malým střípkem použitých nástrojů. Výsledkem bylo, že před příchodem covidu měly veletrhy opět své místo v marketingovém mixu a Brno chce veletržní byznys strategicky rozvíjet.

realizováno 2017 - 2020

Product placement SKLIZENO

Jak se s malým budgetem dostat do televize a vybudovat široké povědomí o značce a jejích hodnotách? Vytvořil jsem strategii, jejímž výsledkem bylo, že jsme vytvořili obrandované kulisy prodejny SKLIZENO v seriálu Ohnivé kuře (přes 1 mil. diváků). Podařilo se dostat zakladatele do pořadu Utajený šéf na TV NOVA, kde jsme prezentovali hodnoty značky.

realizováno 2018

S Davidem Pokorným jsem měla možnost spolupracovat při nastavování komplexních procesů spojených s nově vznikající agendou vnějších vztahů a propagace Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Má vynikající schopnost strategicky o komunikaci přemýšlet, jít rychle k jádru věci a zbavit úkol všeho, co odvádí pozornost a energii od stanoveného cíle. Navrženou strategii nám pomohl uvést do praxe, poskytl zhodnocení silných a slabých stránek týmu i rady, jak se dál zlepšovat. Tým pod jeho supervizí věděl přesně, co má kdo dělat a proč. Oceňuji jeho schopnosti vést a motivovat, o kterých jsem se mohla přesvědčit.

S Davidem Pokorným jsem měla možnost spolupracovat při nastavování…

Jana Horáková, proděkanka pro vnější vztahy FF MU

Dal těm marketingovým myšlenkám, na kterých jsem Sklizeno postavil, řád a vydestiloval z toho jasnou strategii. Vyladil vizuální styl a definoval jazyk, kterým firma mluví se zákazníkem. Vybudoval TOP komunitu na sockách. A dostal nás do televize! Tohle všechno fakt umí. A taky je hodně slabej v úředničině. Takže pokud hledáte skvělou administrativní sílu, sáhněte stoprocentně jinam. Ve strategii a kreativě se ale určitě nespletete.

Dal těm marketingovým myšlenkám, na kterých jsem Sklizeno postavil,…

David Kukla, zakladatel Sklizeno

Davida jsem poznal ještě jako marketingového ředitele BVV. Oslovil jsem ho s myšlenkou spolupráce, která byla úplný punk a dost mě překvapilo, že se mi jednak odepsal a hlavně neměl problém to celé posvětit a zařídit. Je to člověk, který řídil marketingová oddělení fakt velkých korporací i hodně malých startupů. Umí vidět komunikaci strategicky, má náhled „za obzor“ a vidí cesty tam, kde by je ostatní nehledali. Navíc strategie, kterou vymyslí nezůstane jen na slajdech powerpointu, ale umí ji zrealizovat. Pokud to znamená vytvořit team nebo jen zapojit externí specialisty, tak vím že dobře popíše role a nastaví kompetence. Je lídrem, který srozumitelně vysvětlí vizi, za kterou má smysl jít.

Davida jsem poznal ještě jako marketingového ředitele BVV. Oslovil…

Petr Krejčí, zakladatel Minutový řečník

David dokáže předat zadání srozumitelně, má tah na branku a orientaci na výsledek. Umí naslouchat, a na základě toho, co slyší, rozhodne o nejlepším komunikačním řešení.

David dokáže předat zadání srozumitelně, má tah na branku a orientaci…

Honza Šmikmátor, copywriter / freelancer

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno