Zaujal vás kreativec?
Marketingové strategie
Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie
Komunikační strategie pro FF MUNI
Změna komunikačního stylu tak, aby FF MUNI mohla účinně oslovovat mladé zájemce o studium na fakultě. Redefinovali jsme styl sociálních sítí, přímou komunikaci, koncepty eventů, role v interním marketingovém týmu. Výsledkem jsou okamžitě naplněné kapacity na přijímačkách nanečisto a nárůst přihlášek až o 30%.
realizováno 2018
Komunikační strategie SKLIZENO
Vytvoření filozofie značky SKLIZENO, refresh vizuálního stylu, navržení nástrojů mediamixu a jejich tonality, vytvoření interního marketingového týmu a externích specialistů. Výsledkem je značka, která má podle průzkumů nejvyšší spontánní vybavitelnost v segmentu kvalitních potravin. Vybudovali jsme širokou a angažovanou komunitu na SOME.
realizováno 2017
Influencer marketing strategie pro značku KONEČNĚ VÝVAR
Jarda a Honza Váchovi jsou nepřátelé bujónových kostek a chemie. Vytvořili skvělou řadu poctivých polévek Konečně vývar. Jak je ale dostat do regálů velkých řetězců? Vymysleli jsme propojení s influencerkou Veronikou Koko Kokešovou, udělali lehký refresh značky. A produkty byly rázem v sortimentu Kaufland a dalších řetězců.
realizováno 2018
Dlouhodobá komunikační strategie pro BVV
Po finanční krizi bojovaly veletrhy s tvrzením, že jsou v online době za zenitem. Byl jsem hlavním autorem strategie, která měla toto vnímání změnit. Ukázka image vizuálů je malým střípkem použitých nástrojů. Výsledkem bylo, že před příchodem covidu měly veletrhy opět své místo v marketingovém mixu a Brno chce veletržní byznys strategicky rozvíjet.
realizováno 2017 - 2020
Product placement SKLIZENO
Jak se s malým budgetem dostat do televize a vybudovat široké povědomí o značce a jejích hodnotách? Vytvořil jsem strategii, jejímž výsledkem bylo, že jsme vytvořili obrandované kulisy prodejny SKLIZENO v seriálu Ohnivé kuře (přes 1 mil. diváků). Podařilo se dostat zakladatele do pořadu Utajený šéf na TV NOVA, kde jsme prezentovali hodnoty značky.
realizováno 2018