zpět na výpis
zpět na výpis

igloonet, s.r.o.

Propojujeme kreativitu s technologií.

Připravíme vaši firmu na vstup na nové trhy a postaráme se o online marketing. Podle potřeb se můžeme zaměřit na lokální trh (např. jednotlivé země Střední Evropy u Snowboard Zezula) nebo globální propagaci (např. Skinners).

Pomůžeme s nastavením employer brandingu, v náborových kampaních seženeme zaměstnance (např. IFE) nebo třeba studenty (např. VUT FEKT).

V online marketingu nasazujeme automatizace a semi-automatické úpravy kampaní, které se sami postarají o textace, úpravu bannerů a práci s vyhledávacími dotazy (např. Helcel nábytek).

Hodně se zaměřujeme na analytiku a nabízíme marketingově-analytické konzultace. Pomůžeme se správným nastavením cílů, řízenými experimenty, segmentací zákazníků nebo celkovým nastavením měřícího plánu. Firmám často pomáháme řešit využití dat (např. Kiwi.com).

V oblasti vývoje vytvoříme e-shopové řešení na míru, postaráme se o brandovou grafiku a vše napojíme na ERP systém (např. Doktor Kladivo). Můžeme kompletně převzít váš vývoj (skoleni.qcm.cz) a zvládneme i realizaci rebrandingu (Panvicky.cz).

Rádi pomůžeme i s netradičnějšími požadavky, které se nevejdou do krabicového řešení.

+420 739 450 400
pr@igloonet.cz
igloonet.cz/

IČ: 27713482 plátce DPH

Informační a komunikační technologie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Informační a komunikační technologie

Doktor Kladivo

Naším úkolem bylo vytvořit kompletní vizuální identitu pro novou značku Doktor Kladivo. Celý projekt teprve začínal, takže bylo potřeba dodat grafiku a nasadit ji na e-shop, vymyslet jednoduchý způsob pro import dat od dodavatelů a vše synchronizovat s ekonomickým systémem Pohoda.

realizováno 2018

Pánvičky.cz

Kompletní redesign nasazený na e-shopové řešení od igloonetu, napojení na ekonomický systém Pohoda. Vytvoření marketingové strategie, v rámci které teď řešíme PPC a mailingové kampaně.

realizováno 2017

Royal Canin B2B

Pro klienta jsme vytvořili B2B e-shop s možností exportu produktových informací napojený na námi vytvořenou databázi produktů. Do aplikace jsme zároveň napojili prezentaci konkrétní produktové řady. Tato prezentace je dostupná na adrese https://plemena.royalcanin.cz/

realizováno 2018

Domy dnes

Rebranding webu postavený na pevných základech uživatelského výzkumu se zákazníky.

realizováno 2017

Fenstar

Vytvoření redesignu webových stránek, ve třech variantách pro různé trhy a cílové skupiny. Implementace partnerské sekce a import dat do redakčního systému.

realizováno 2018

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Online marketingová strategie, vedení online marketingu a rozvoj e-shopu

Na webu Snowboard Zezula jsme začali pracovat původně jako vývojářská výpomoc, velmi brzy jsme ale převzali kompletní vývoj. V září 2010 jsme začali s prvními marketingovými střípky a v současné době již pro Snowboard Zezula v oblasti on-line marketingu řešíme vše od Facebook Ads, přes výkonnostní reklamu ve vyhledávání až po e-mailing.

realizováno 2010 - současnost

Webové stránky, propagační strategie a online marketing pro e-shop s deskovými hrami

S internetovým obchodem Planetaher.cz jsme začali spolupracovat v listopadu 2013. Začali jsme online propagační strategií. Díky nedostatečně řešeným výkonnostním kampaním jsme mohli začít PPC kampaněmi se zbožovými srovnávači, postupně přidat sociální sítě a mailing. Předběžným vrcholem dlouholeté spolupráce je od roku 2016 rozvoj nového e‑shopu.

realizováno 2013 - současnost

Online propagační strategie pro fakultu

Vypracování propagační strategie pro nábor studentů a její následná exekuce v rámci online marketingu. Po kampani pokračování zpracováním obsahového plánu a konzultacemi k práci s prezentováním průběžných fakultních akcí.

realizováno 2017 - současnost

Zpracování analýzy vstupu do e-commerce a propagační strategie pro klienta s módními hodinkami

Prodejce módních hodinek se sítí kamenných poboček zvažoval vstup do e-commerce. Připravili jsme pro něj zhodnocení příležitostí s počátečními náklady na vstup na trh společně s propagační strategií.

realizováno 2017

Marketingovo-datové konzultace

Spolupráce s analytickým oddělením (řídí performance marketing tým) na vyhodnocování marketingových aktivit a jejich řízení.

realizováno 2018

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Online marketingová strategie, vedení online marketingu a rozvoj e-shopu

Na webu Snowboard Zezula jsme začali pracovat původně jako vývojářská výpomoc, velmi brzy jsme ale převzali kompletní vývoj. V září 2010 jsme začali s prvními marketingovými střípky a v současné době již pro Snowboard Zezula v oblasti on-line marketingu řešíme vše od Facebook Ads, přes výkonnostní reklamu ve vyhledávání až po e-mailing.

realizováno 2010 - současnost

Webové stránky, propagační strategie a online marketing pro e-shop s deskovými hrami

S internetovým obchodem Planetaher.cz jsme začali spolupracovat v listopadu 2013. Začali jsme online propagační strategií. Díky nedostatečně řešeným výkonnostním kampaním jsme mohli začít PPC kampaněmi se zbožovými srovnávači, postupně přidat sociální sítě a mailing. Předběžným vrcholem dlouholeté spolupráce je od roku 2016 rozvoj nového e‑shopu.

realizováno 2013 - současnost

Správa výkonnostních kampaní pro nábytkářské e-shopy v ČR, SR, strategie pro vstup na HU trh

Měli jsme kompletně na starost správu a optimalizaci výkonnostních kampaní (Facebook Ads, AdWords, Sklik) pro českou i slovenskou verzi MT Nábytku. Připravili jsme strategii pro vstup na maďarský trh, kdy jsme se dostali na požadovaná čísla o tři měsíce před očekáváním.

realizováno 2014 - 2017

Online kampaně na akvizici studentů z ČR i ze zahraničí pro fakultu

S Fakultou strojního inženýrství VUT v Brně spolupracujeme již pátým rokem a stále se nám daří i přes měnící se situaci na poli vzdělávání zvyšovat počty přihlášených studentů. Od roku 2016 pro FSI VUT řídíme i online kampaně v zahraničí (převážně evropské).

realizováno 2012 - současnost

E-mailové a výkonnostní kampaně pro globální startup

Startupu Skinners se přes rok staráme o e-mailové kampaně napříč různými platformami (např. IndieGoGo nebo vlastní e-shop) s cílem pravidelně komunikovat s fanoušky. Od začátku celou komunikaci personalizujeme a pracujeme s databází kontaktů. Dále se Skinners staráme o globální výkonnostní kampaně (Google Ads, Facebook Ads).

realizováno 2017 - současnost

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Výkonnostní kampaně a zbrusu nový fitness e-shop

S Aktinem jsme se poprvé setkali jako poskytovatelé webhostingu. V roce 2014 jsme začali vyvíjet naše nové e-shopové jádro a Aktin se stal jeho prvním uživatelem. Postupně jsme kompletně převzali správu kampaní jak v AdWords, tak v Skliku či na Facebooku.

realizováno 2014 - 2017

Online marketingová strategie, vedení online marketingu a rozvoj e-shopu

Na webu Snowboard Zezula jsme začali pracovat původně jako vývojářská výpomoc, velmi brzy jsme ale převzali kompletní vývoj. V září 2010 jsme začali s prvními marketingovými střípky a v současné době již pro Snowboard Zezula v oblasti on-line marketingu řešíme vše od Facebook Ads, přes výkonnostní reklamu ve vyhledávání až po e-mailing.

realizováno 2010 - současnost

Webové stránky pro stavební společnost

Provedli jsme počáteční průzkum trhu, navrhli výchozí wireframe, vytvořili vlastní grafiku a nasadili web na Drupal. Dokázali jsme úspěšně dodržet zadání projektu, rozpočet i časový harmonogram, jak popisuje pozitivní vyjádření klienta.

realizováno 2014

Webové stránky pro velkoobchod s květinami

Celý projekt Storge.cz se nám podařilo dotáhnout do zdárného konce v rekordně krátkém čase, a to i díky výborné komunikaci s klientem. Dokázali jsme nový web úspěšně zbavit zastaralého obsahu a usnadnit zákazníkům vyhledávání nezbytných informací.

realizováno 2015

Webové stránky, propagační strategie a online marketing pro e-shop s deskovými hrami

S internetovým obchodem Planetaher.cz jsme začali spolupracovat v listopadu 2013. Začali jsme online propagační strategií. Díky nedostatečně řešeným výkonnostním kampaním jsme mohli začít PPC kampaněmi se zbožovými srovnávači, postupně přidat sociální sítě a mailing. Předběžným vrcholem dlouholeté spolupráce je od roku 2016 rozvoj nového e‑shopu.

realizováno 2013 - současnost

Spolupráce proběhla dle našich vysokých očekávání. Zejména výjimečně talentovaní lidé, schopnost plnit nestandardní přání a hbitá komunikace stojí za úspěchem projektu.

Spolupráce proběhla dle našich vysokých očekávání. Zejména výjimečně…

Michal Hubík, majitel firmy Selltime s.r.o., provozovatel e-shopu a online magazínu Aktin

Na doporučení jsme se rozhodli vyzkoušet spolupráci s firmou igloonet v oblasti remarketingu. Příjemně nás překvapila úspěšnost testu. Proto jsme se rozhodli spolupracovat dál a práce ještě rozšířit. Celkově je úroveň provedených prací dobrá, nicméně naše nároky a potřeby rostou, a tak jsme zvědaví, jak si s nimi igloonet poradí i v budoucnu.

Na doporučení jsme se rozhodli vyzkoušet spolupráci s firmou igloonet…

Jiří Juřica, majitel společnosti Exiteria a.s., provozovatel e-shopů MT nábytek a Mabyt

Na igloonetu se mi líbí unikátní spojení profesionality s neformálností. Abych řekl pravdu, tak jste nám vytrhli trn z paty.

Na igloonetu se mi líbí unikátní spojení profesionality s neformálností.…

Martin Zezula, ředitel e-shopu Snowboard Zezula

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno