zpět na výpis
zpět na výpis

igloonet, s.r.o.

Propojujeme kreativitu s technologií.

Připravíme vaši firmu na vstup na nové trhy a postaráme se o online marketing. Podle potřeb se můžeme zaměřit na lokální trh (jednotlivé země Střední Evropy u Snowboard Zezula) nebo globální propagaci (Skinners).

Pomůžeme s nastavením employer brandingu, v náborových kampaních seženeme zaměstnance (IFE) nebo třeba studenty (VUT FEKT).

V online marketingu nasazujeme automatizace a semi-automatické úpravy kampaní, které se sami postarají o textace, úpravu bannerů a práci s vyhledávacími dotazy (Helcel nábytek).

Hodně se zaměřujeme na analytiku a nabízíme marketingově-analytické konzultace. Pomůžeme se správným nastavením cílů, řízenými experimenty, segmentací zákazníků nebo celkovým nastavením měřícího plánu. Firmám často pomáháme řešit využití dat (Kiwi.com).

V oblasti vývoje vytvoříme e-shopové řešení na míru, postaráme se o brandovou grafiku a vše napojíme na ERP systém (Doktor Kladivo). Můžeme kompletně převzít váš vývoj (skoleni.qcm.cz) a zvládneme i realizaci rebrandingu (Panvicky.cz).

Rádi pomůžeme i s netradičnějšími požadavky, které se nevejdou do krabicového řešení.

+420 739 450 400
pr@igloonet.cz
igloonet.cz/

IČ: 27713482

DIČ: CZ27713482

Informační a komunikační technologie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Informační a komunikační technologie

Doktor Kladivo

Naším úkolem bylo vytvořit kompletní vizuální identitu pro novou značku Doktor Kladivo. Celý projekt teprve začínal, takže bylo potřeba dodat grafiku a nasadit ji na e-shop, vymyslet jednoduchý způsob pro import dat od dodavatelů a vše synchronizovat s ekonomickým systémem Pohoda.

realizováno 2018

Pánvičky.cz

Kompletní redesign nasazený na e-shopové řešení od igloonetu, napojení na ekonomický systém Pohoda. Vytvoření marketingové strategie, v rámci které teď řešíme PPC a mailingové kampaně.

realizováno 2017

Royal Canin B2B

Pro klienta jsme vytvořili B2B e-shop s možností exportu produktových informací napojený na námi vytvořenou databázi produktů. Do aplikace jsme zároveň napojili prezentaci konkrétní produktové řady. Tato prezentace je dostupná na adrese https://plemena.royalcanin.cz/

realizováno 2018

Domy dnes

Rebranding webu postavený na pevných základech uživatelského výzkumu se zákazníky.

realizováno 2017

Fenstar

Vytvoření redesignu webových stránek, ve třech variantách pro různé trhy a cílové skupiny. Implementace partnerské sekce a import dat do redakčního systému.

realizováno 2018

Marketingové strategie

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Marketingové strategie

Dlouhodobá práce s marketingová strategií - jednička v snowboardech

Dlouhodobé konzultace marketingové strategie s cílem stát se udržet pozici jedničky na trhu se snowboardy a obecně zimním "snb hardware".

realizováno 2010 - současnost

Úvodní marketingová strategie a její rozvoj pro e-shop s deskovými hrami

Planeta Her se k nám dostala v roce 2013, kdy po dlouhé době růstu měla první rok, kdy z hlediska tržeb stagnovala. Oslovila nás s cílem postupně začít dále růst - ne skokové nárůsty, ale pozvolný růst tak, aby byli schopni reagovat navyšováním logistických kapacit. Navrhli jsme jim jednoduchou marketingovou strategii, kterou dále udržujeme.

realizováno 2013 - současnost

Online propagační strategie pro fakultu

Vypracování propagační strategie pro nábor studentů a její následná exekuce v rámci online marketingu. Po kampani pokračování zpracováním obsahového plánu a konzultacemi k práci s prezentováním průběžných fakultních akcí.

realizováno 2017 - současnost

Zpracování analýzy vstupu do e-commerce a propagační strategie pro klienta s módními hodinkami

Prodejce módních hodinek se sítí kamenných poboček zvažoval vstup do e-commerce. Připravili jsme pro něj zhodnocení příležitostí s počátečními náklady na vstup na trh společně s propagační strategií.

realizováno 2017

Marketingovo-datové konzultace pro Kiwi.com

Spolupráce s analytickým oddělením (řídí performance marketing tým) na vyhodnocování marketingových aktivit a jejich řízení.

realizováno 2018 - 2020

Online marketing

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Online marketing

Správa výkonnostních kampaní pro nábytkářské e-shopy v ČR, SR, strategie pro vstup na HU trh

Měli jsme kompletně na starost správu a optimalizaci výkonnostních kampaní (Facebook Ads, AdWords, Sklik) pro českou i slovenskou verzi MT Nábytku. Připravili jsme strategii pro vstup na maďarský trh, kdy jsme se dostali na požadovaná čísla o tři měsíce před očekáváním.

realizováno 2014 - 2017

HR marketing - náborové kampaně pro technické pozice

Cílem solupráce je dlouhodobě obsazovat desítky technických pozic. Vytvořili jsme úvodní strategii oslovování a průběžně se staráme o kampaně na sociálních sítích i v reklamní síti Google Ads, Skliku.

realizováno 2018 - doteď

E-mailové a výkonnostní kampaně pro globální startup

Startupu Skinners se přes rok staráme o e-mailové kampaně napříč různými platformami (např. IndieGoGo nebo vlastní e-shop) s cílem pravidelně komunikovat s fanoušky. Od začátku celou komunikaci personalizujeme a pracujeme s databází kontaktů. Dále se Skinners staráme o globální výkonnostní kampaně (Google Ads, Facebook Ads).

realizováno 2018 - 2019

Správa online marketingu pro Snowboard Zezula

V září 2010 jsme začali s prvními marketingovými střípky a v současné době již pro Snowboard Zezula v oblasti on-line marketingu řešíme vše od Facebook Ads, přes výkonnostní reklamu ve vyhledávání až po e-mailing.

realizováno 2010 - doteď

Dlouhodobá spolupráce - online marketing pro Planetu Her

Od té doby s Planetou her dále spolupracujeme, postavili jsme jim nový eshop, staráme se o velkou část online marketingu a dál upravujeme jejich marketingovou strategiii tak, aby byli schopni dosahovat cílů. Od doby, kdy jsme spolupráci začali s námi postupně vyrostli o 700 %.

realizováno 2013 - doteď

Webdesign

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Webdesign

Zbrusu nový fitness e-shop

S Aktinem jsme se poprvé setkali jako poskytovatelé webhostingu. V roce 2014 jsme začali vyvíjet naše nové e-shopové jádro a Aktin se stal jeho prvním uživatelem. Řešili jsme od základní infrastruktury přes napojení na ERP (Pohoda), backend i frontend.

realizováno 2014 - 2017

Webové stránky pro stavební společnost

Provedli jsme počáteční průzkum trhu, navrhli výchozí wireframe, vytvořili vlastní grafiku a nasadili web na Drupal. Dokázali jsme úspěšně dodržet zadání projektu, rozpočet i časový harmonogram, jak popisuje pozitivní vyjádření klienta.

realizováno 2014

Webové stránky pro velkoobchod s květinami

Celý projekt Storge.cz se nám podařilo dotáhnout do zdárného konce v rekordně krátkém čase, a to i díky výborné komunikaci s klientem. Dokázali jsme nový web úspěšně zbavit zastaralého obsahu a usnadnit zákazníkům vyhledávání nezbytných informací.

realizováno 2015

Eshop, B2B řešení pro Snowboard Zezula

Na webu Snowboard Zezula jsme začali pracovat původně jako vývojářská výpomoc, velmi brzy jsme ale převzali kompletní vývoj. Od té doby se staráme o rozvoj eshopu i B2B portálu.

realizováno 2010 - doteď

Redesign e-shopu se deskovými hrami

Spolupracujeme od roku 2013, kdy jsme společně začali marketingovou strategií a online marketingem. V roce 2016 jsme již věděli, že stávající eshop kvůli růstu a požadavkům na zjednodušení práce s objednávkami nezvládá. Pustili jsme se tedy do tvorby nového, o který se dále staráme a společně jej rozvíjíme.

realizováno 2016 - doteď

Spolupráce proběhla dle našich vysokých očekávání. Zejména výjimečně talentovaní lidé, schopnost plnit nestandardní přání a hbitá komunikace stojí za úspěchem projektu.

Spolupráce proběhla dle našich vysokých očekávání. Zejména výjimečně…

Michal Hubík, majitel firmy Selltime s.r.o., provozovatel e-shopu a online magazínu Aktin

S Adamem spolupracujeme již od roku 2018. Pomáhá analytikům i marketingovým manažerům Kiwi.com nastavit vhodné postupy pro vyhodnocování celého portfolia marketingových aktivit tak, aby výsledný reporting dával smysl a hodnoty byly použitelné pro rozhodování.

Růst Kiwi.com, rozdílné trhy a narůstající spektrum marketingových kanálů vyžaduje velmi expertní přístup k vyhodnocení a návrhu budoucích aktivit. Adam je v tomto prostředí pro Kiwi.com velkou oporou, přináší ověřené znalosti, zdravý rozum, nové poznatky z analytických konferencí a vždy dokáže říci, kam jeho expertiza sahá a co je třeba prokázat jinak.

Nastavovali jsme pod jeho vedením firemní cile pro kampaně, počítali Customer Lifetime Value, tvořili reporty a vyhodnocovali inkrementální testy. Adam je předním expertem a navíc důvěryhodným a organizovaným partnerem pro diskusi; spolupráce s ním si velmi vážím. Věřím, že kooperace s Kiwi.com bude úspěšně pokračovat i nadále.

S Adamem spolupracujeme již od roku 2018. Pomáhá analytikům i marketingovým…

Lucie Pezlarová Head of Analytics, Kiwi.com

Na igloonetu se mi líbí unikátní spojení profesionality s neformálností. Abych řekl pravdu, tak jste nám vytrhli trn z paty.

Na igloonetu se mi líbí unikátní spojení profesionality s neformálností.…

Martin Zezula, ředitel e-shopu Snowboard Zezula

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno