zpět na výpis
zpět na výpis

Overhere s.r.o.

kreativní filmová produkce

Jsme kreativní filmová produkce. Kromě nominace na Zlatou pecku a ocenění za nejlepší film na 48 Hour Film Project Prague 2013 máme invenci a vlastní hlavu.

+420 731 831 242
jan@overhere.cz
www.overhere.cz

IČ: 08093032 plátce DPH

Film / video

Podívejte se na vybrané reference kreativce z oblasti Film / video

iDoklad - prostě fakturuj

Vytvoření propagačního spotu pro společnost Solitea, konkrétně pro fakturační aplikaci.

realizováno 2019

Aqualand Moravia 2019

Propagační letní video pro Aqualand Moravia, které na sociálních sítích dosáhlo více jak 2 000 000 zhlédnutí. Propagační video nového wellness v konzervativním stylu.

realizováno 2019

Škoda Connect Lite

Kreativa a tvorba tří hraných propagačních spotů, určených pro zahraničí trh. Dále také tvorba animovaných explainer videí.

realizováno 2019

Už i medvědi vědí

Jako tehdejší produkce LITTLE CUBE jsme vytvořili kreativu a televizní reklamu pro společnost STIHL.

realizováno 2018

Bořiči mýtů

V netboxu se rozhodli zbořit mýty o internetových a televizních službách, které se mezi lidmi běžně tradují pomocí kampaně Bořiči mýtů. Jako tehdejší produkce LITTLE CUBE jsme vytvořili v rámci této kampaně kreativu a realizaci tří videí.

realizováno 2017

Důraz, který kladou na detaily a preciznost každé sekundy videa, se laikovi při natáčení můžou zdát až puntičkářstvím, nicméně právě proto jsou výsledná videa Overhere dovedena k dokonalosti. Připočtěme si k tomu inovativní nápady a skvělé video je na světě!

Důraz, který kladou na detaily a preciznost každé sekundy videa, se laikovi…

Tomáš Svoboda, Aqualand Moravia

Kluci mají neskutečný talent vystihnout to, co natáčejí. Skvěle se jim podařilo přenést afmosféru z naší agentury do minuty a půl dlouhého videa. Video skvěle funguje v rámci našeho vlastního marketingu a HR. A natáčení byla sranda a všechny nás to bavilo.

Kluci mají neskutečný talent vystihnout to, co natáčejí. Skvěle…

Marco Salatin, Justmighty

Kdybych měl vyzvednout jednu super věc, tak to bylo nadšení, se kterým celou kampaň tvořili.

Kdybych měl vyzvednout jednu super věc, tak to bylo nadšení, se kterým…

Daniel Kunzo, ŠKODA AUTO

Jižní Morava je kreativní kraj!
11 254 kreativců dohromady tvoří 10 % všech ekonomicky aktivních obyvatel Brna.

Projekt financuje město Brno